~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tuolla papalla ei oo taas kaikki kohdallaan, siis tuolla meidän iki ihanalla vuokraisännällä.. tuossa pihalla kykki ja tuli juttelemaan että

-mites te pärjäsitte noin ison koiran kanssa kerrostalossa?
mie:- ihan hyvin kun ei nuo sisällä paljon muuta tee kun nukkuu,
pappa: no eikös siellä ollu aikamoiset hajut siellä sisällä?
mie: -ai miks?
pappa: nokun sisällehhän se kaikki tarpeet teki!? :eek: :eek: :eek: :eek:
mie: no ei tietenkään tehny, vaan käytettiin lenkillä ihan niinku nytki
pappa: ai no minä kun luulin.

ja herra vielä väittää olleensa sakemannien kouluttaja joskus, hohhoh aika hataralta vaikuttaa jos luulee että koirat tekee tarpeensa sisälle..

en tiedä näytänkö sitte siltä että tykkään katsella tanskandogin 5kg:n läjiä ympäri kämppää :LOL:
 
Miragle88 Mun tuttavalla on tanskandoggi. pariskunta lähti lomailemaan ja koira tuli meille.. Voit vaan kuvitella minkälainen sirkus meillä oli, kun kolme omaa mäyräkoiraa ja yks iso hurtta jahtaavat toisiaan. Sitten tän dogin suoli oli toiminut erittäin hyvin yön aikana.. seiniä myöten oli ruiskumaalaamalla maalattu rusehtavalla liemellä kaikki.. ja meidän ihanat mäyrikset olivat yhteistuumin käyneet hinkaamassa itseään siihen... Se haju oli sanoinkuvaamattoman järkyttävä :x
 
Mie se täällä töissä yritän olla, mut ajatukset pyörii vaan koko ajan jossain muualla. :) Alamassua on nipistelly nyt jo kuudetta päivää ja rinnatki meinaa olla arat. Mut en kyllä oikeen raskausoireiksi ainakaan usko, ois pitäny jo melko tuuri käydä et nii ois sattunu, ku miehen kans muutenki nii harvoin nähdään...
 
Nanniina: onnea :flower:

Mulla tämä kierto vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu. Ei ne menkat olekaan kuin jo kaksi viikkoa myöhässä, normaalisti tähän aikaan olisi ovis. Kävin äsken lääkärissä, ei kauheasti kerrottavaa. Sain lähetteen labraan: kilpirauhasarvot ja verikokeet tsekataan. En kyllä kovin kesken jaksa uskoa, että niistä löytyisi mitään, mutta saapahan ainakin sitten suljettua noikin pois. Jotenkin kummasti lapsen saaminen tuntuu niin kaukaiselta ja mahdottomalta kuin vain olla ja voi. Jotkut sen sijaan saattaa saada lapsia ihan vahongossakin, tosta noin vaan.. ...Ja mä taidan itse tulla aina vain surullisemmaksi ja sarkastisemmaksi.

Varattiin siipan kanssa matka lokakuuksi. Hyvää aikaa käydä se PADI Open Water Diver ennen sitä; pääsee ihailemaan koralliriutan elämää vähän syvemmälle kuin snorklaamalla pääsee. Tuntuu niin kovin epätodennäköiseltä, että niin ihana asia kuin raskaus estäisi tuon laitesukelluksen. Teille tuskin tarvitsee edes erikseen mainita, kumpaa toivon enemmän :D
 
Miracle: Kiitos päivityksestä - oikeinhan sie noi miun kp:t laitoit. eli 41 on joo se kierto. :ashamed: On se hyvä, että sie tiiät kun ei ite tajua. ;)

Nanniina: Jee, odotellaan mehevää plussaa sieltäpäin! Onnea! :flower:

Duffy: Tänään soitti lääkäri, että mie saan samat estot kun sulla, eli ne Nitrofurit. Voi kuulema käyttää raskaudenkin aikana, mutta ei ennen synnytystä. Mut se on sit sen ajan huoli, vaikkei tunnu huolelta ollenkaan moinen. On tässä muutakin... :D

Sain tänään sen donnan postissa. Nyt kp 2, sit oottelen vielä 13 päivää että alotan ne terot ja ton Donnalla testailun. Jee!

-B

:D
 
Tervehdys!

Ensiksi miracle ja ElinaMaria, nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että olis teillä tärppi käynyt.. :)

Daadeli ja outsa :hug:

(.) Ei näy eikä kuulu tätiä.. kirkasta vvuotoa tulee reilusti... Täytyy odotella loppuviikkoon ja testailla sitten jossei mitään tapahdu. Ei kyllä oireita suuntaan eikä toiseen.. Ainoastaan se viime tiistain verinen pieni vuoto mietityttää.. Kerran olen oviksestakin bongannu veristä vuotoa, mutta kovasti mietityttää niin myöhäsillä kp:llä.. Noh, kahtellaan :D:D
 
Nanniinakos se siis haamuilee?? Onnea paljon :flower:

Täällä vaan masistellaan ja odotellaan tätsyn häipymistä. Jotenkin sellainen fiilis että miten se nyt voisi tärpätä kun ei ole tähänkään mennessä tärpännyt. Mutta juu, kyllä tämä kai se taasen tästä jahka menkat loppuu ja alkaa oviksen metsästys =)

Onnea matkaan piinailijoille d :) b
 
Kat
Hei tällekin puolelle!
Tulin vaan pikaisesti lähettelmään teille ++++++++++++++++++++++ tuulia. =)
Meillä oli varhaisultra tänään. Oikeassa paikassa pikkuinen, sydän sykkii ja kaikki oli ok. LA 17.2., mutta sen mun myöhäisen oviksen takia todennäköisesti viikon myöhemmin. Myös sikiön koko viittaisi siihen. Eli onnemme kukkuroilla olemme täällä.
Tulkaa tekin pian tuolle toiselle puolelle! =)
 
Zoe-F
Tili tuli, tili meni. Näkikö kukaan kumpaakaan tilannetta?
Piti maksaa asuntolainaa mistä en kyl tajunnu mitää ku tuli eka viesti verkko pankkii ja sit vast lappu kotii plus muistutuskulut :/
Ja auton osii piti taas tilaa isol rahal.. Noh, harrastukset kullakin. Tää vaan tulee ihan pirun kalliiks :p
 
Kuumeilija kiitos! =) Toivotaan parasta! Sulla vaikuttaa aika positiiviselta myös nuo kaikki oireet... se pieni vuoto saattoi olla sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa? Pidän sulle peukkuja!

TA kiitos kiitos... alkaa jo jännittämään! ja ompas söpöt tossukat!!! :D
 
TA no niin olis! Ja mustahan olis ihanaa jos kaikki tästä pinosta pääsis jo tuonne odotuspuolelle!! (minä itse mukaanlukien... ) :heart:

Ehkä pian sinne päästään... mut en mä uskalla liikaa innostua, katsellaan nyt ihan rauhassa. =)
 
ElinaMaria joo onhan sitä hyvä hieman hillitä innostumistaan, ettei sitten pety ihan liikaa...vaikka pettymyshän se on joka kerta kun negan testaa on sitten aatellut mitä ennen testiä...
huomaa kyllä miten vauvakuumeisia ollaan mieheni kanssa kummatkin vain "tuijotteli"viikonloppuna pyöreitä vauvamassuja...hirveesti niitä onkin nyt tai sitten me vaan huomataan ne tän kuumeilun vuoksi...ei ois uskonut viel pari vuotta sitten että ne näyttää niin hellyyttäviltä. :heart:
 
Zoe-F
Mie oon itte mielummin ommellu. Joskus ysillä tuli ommeltua kaksosainen kastemekko kaikkine hienouksineen. Mutta ei siis pitsiä. Melkein koko vuoden kässätunnit siihen meni, kun olin silloin vielä niin toistaitoinen mutta oli se sen arvosta kun tulosta kattelee :)
 
Terppa tytsyt!

RvaB hyvä että saat vihdoin nuo Nitrofurit, ne on kyl tosi tehokkaita =)

Minä kävin shoppailemassa :D löysin farkut, 29e!! Ja on vieläpä tosi hyvät. Sitten ostin Joe Blascon meikkivoiteen tämän rupinaaman peittoon :D jaaa sitten tarttu vieläpä yks pusero mukaan.
Voi kun ihanat tossukat TA tehny, mulla on ihan peukalo keskellä kämmentä noiden neulomisjuttujen kanssa :ashamed:
Meidän pitäs miehen kanssa lähteä katsomaan asuntoa tunteroisen päästä, rivitalo kaksiota. En tiedä onko järkeä kaksiota hankkia, jos sitten sattuu tulemaan perheenlisäystä, vaikka ainahan siitä pääsee muuttamaan pois =)
 

Yhteistyössä