~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Huomenta leidies :flower:
Tuli sitten tehtyä 13,5h työpäivä eilen, hieman on jalat ja nilkat turvoksissa ;) oon vissii vähä outo kun olisin jo 22 päässy mutta jäin sit ylitöihin 02 asti niin ei tarvinnu työkaverin yksin jäädä, baari hommaa ja karaoke ilta ja kaksi eri perhettä mustalaisia niin tiedä niistä sitten aina että onko riitoja...

Tänään olis meidän kaasuttimen (koiran) kasvattajan luona "kasvatti tapaaminen", hyvää ruokaa ja juomaa :)
isännän kaverista tulee yllättäen isä loppuvuodesta niin oli aika liikkistä kun isäntä sitten kovin tärkeänä selitti että "kyllä minäkin olen jo ajatellut että me tehdäään nyt lapsi myös" :D hmm, hän on ajatellut!? ;)

G: oletteko meinanneet kiertää/käydä millään festareilla tänä vuonna?
 
Rva B, eikös kierto oo sit 41 ollu jos kp 42 alkaa menkat? Ja miulla kyl ainakin on ovis ollunna ko kaikki merkit siihe viittas ja lämmötkin nous, ni sitä se tuskin on, ellen sit ovuloi kahesti :D Mut tuntuu et ois tärpänny ni sit tuskin ovulois kahesti... Toivos o hyvä elää :D
 
miracle millos meinasit testailla? eikös ne jotkut testit pysty tekee jo esim neljä päivää ennen oletettuja menkkoja? jänskättää siun puolesta :D
Voi vain kuvitella jos/kun sen plussan itte saa joskus siihe testiin et mite sekasin siitä sitte menee, mie varmaan vaan juoksisin se testi kädessä kiljuen ympäri kylän raittia :LOL:

G: itte meinaswin mennä ainaski ilosaarirockiin, tosin en oo lippua ostanna ku on niin kallis, mut siellä on kyllä parhaat bileet ulkopuolella.. oviski taitaa sattua sille viikonlopulle :) ellei kierto sit muutu taas.

mie ostin sitä bio-galdin 25:ta, kun jossai sitä kehuttiin raskautta yrittäville, sua nähä onko apuja mut eihän se kokeileminen maksa...
 
miragle, juu mie testaan varmaan keskiviikkona tai torstaina, sillo ainaskii pitäs jotai ees näkyä.. mut saa nähä nyt.. pitäs malttaa ees sinne torstaille.. Saa nähä mikä mun reaktio plussaamisest ois nyt, ku on yks km takana.. mut kyl mie vaa yrittäsin alusta asti nauttia, sit jos se ilo ja onni vietäis taas, ni se ois sit sen ajan huoli ja murhe .
 
mc (hyvä lyhenne :D) joo, joku 20e se pakkaus on mut kyllä siin on aikas paljo niitä tabuja... mieki ajattelin tehä sillai että syön ovikseen asti aina ja sillai.. mutta eihän tuo periaatteessa oo kun omega 6:ta!? tai jtn et se vaan luontaistuote kaupassa sano että pitää muistaa sit syödä samassa suhteessa omega 3:ta ettei joku rasvatasapaino järky.. mie olisin kyllä tyytyväinen ku miun rasvat järkkyis kokonaan pois :LOL:
 
Zoe-F
G: Miä en meinan lähtä. Olin aikanaa viimeses MidNightPartyPlanetis ja meno oli hyvä.

Mie oon kai tullu vanhaks mut en oikeen enää innostu tost musiikist. Paitsi jos oman skittan joskus ostas ja alkais opettelee ihan oikeest. Joskus vähä jotaa rämpytelly.
 
Kissa sitten tiputti miun toisen bonsai puun viime yönä :'( ja se on iha paskana..joskus vihaan yli kaiken tuota kissaa/kissoja..voisin tapaa ne toisinaan..uskokaa vaan.. :kieh:
Täällä on niin kovat kivut ollu et oon joutunu panacodia syömään.. :eek: aamul heräs siihe et tuntu et supistelee ihan..nää kemialliset on aina hiton kivuliaita ainakii miula..onneks se lääkäri on tiistaina..jos se laittas vaikka lähetteen gynelle ja ruvettas tutkii et missä mättää ku ain menee keske enneku kerkee alkaakkaa..
Anteeks tää minä minä teksti nyt lähipäivinä..pitää vaan päästä purkaa ku ei miehelle voi..mies on tän vauva jutun kaa paljo rennompi-->tulkoo jos on tullaksee..ite vaan kateellisena kattelen muita äitejä :ashamed: hyi minua..en vaa maha mitää..
 
Zoe-F
No minuu ei ainakaa haittaa jos joku puhuu tääl ittestää.
Hyvähän se on jos pääsee jossaa/jollee puhuu.
Mieki aika paljo ittestäni vaa höpäjän, en paljon muuta keksi.

Kissat on aika epeleit. Mul on vaa tosin kaksvuotias sekarotunen koira ku miä oon kissoille allerginen, jos en olis nii oisin voinnu ottaa yhen sellasen vipeltäjän.
 
G: me ei lähdetä minnekään festareille, ellei mennä DBTL:ään.. Mutta en laske sitä välttämättä festareiksi, kun jos mennään, niin mennään varmaan sinne k18 alueelle.. Ehkä.. Oltaisiin lomalla silloin, joten siksi onnistuisi.. Mies kyllä menee Iron Maidenin konserttiin loman aikana..

Tänne ei ihmeempää..

KP
 
Heipparallaa.
Haluksia niitä tarvitseville :hug:
Tyhmä kysymys: Missä prismassa myydään ovulaatio testejä eli siis hyllyn luona? olen koittanut kattella, mutta silmään ei vain osu. cittarista löysin, mutta en prismasta..( ovat halvempia kun apteekin..) en ole ostamassa, mutta jos ens kierrolla koittais.. Mitään limoja en ole pongannut vatsan nippailua vain.. eli empä taida ovulaoida tässä kierrossa...
 
Morjes, täällä "tjot" meiningillä elellään, paitsi huomasi pari päivää sitten ovis merkit selvästi, niine eihän sitä voinut taas olla huomaamatta. Jonkin verran vähentänyt täälläkin käyntiä, luen kyllä silloin tällöin teidän juttuja. Mmmmmh täällä tuoksuu hyvä, tein kasvis ,peruna, jauheliha vuokaa ja kohta laitan mustikkapannaria sen jälkeen :p

G: minä olen jo ensimmäiset festarit kolunnut, eli Sauna Open Air ja elokuussa kun mennään mummua kattoon Pohojanmaalle,niin pittää mennä siinä sivussa Ouluun Jalometalli festeille B) Meitsi on varmaan "iki-teinari" kun meikä jaksaa koluta noita festejä ja muutenkin oon kait aika pelle :LOL: Tuskaan olis ollut mukava mennä myös, mut miehen työt paino tähän vkl päälle :|
 
Helou!

Kävinpäs puolen tunnin kävely/juoksulenkin, kunto ihan p*ska ja paikat alkaa roikkumaan :LOL: pakko pikkuhiljaa tehdä jotain tälle rapistuvalle tomumajalle...

G Me ei taideta miehen kanssa mennä yksillekkään festareille, Iron Maidenin konserttiin mennään Treelle muutaman viikon päästä :D siitä sitten lähdetään reissaamaan ja tietty jos jotkut festarit tulee vastaan niin voihan sitä sitten mennä =)

Innostuttiin miehen kanssa vähän lämmittelemään lihaksia ;) ennen lenkkiä :D
todellakin toivon, että se ovis ois nyt näinä päivinä tai olis ollu, kun tällä viikolla ollaan jaksettu laittaa siementä vakoon :LOL: ihan kiitettävästi, ois jopa mahdollisuus raskautua. Ei kannata välittää näistä mun tolloista jutuista, täällä on vaan hyvä kirjotella kaikkia hölmöjäki juttuja, kun kukaan ei tunne :)
Pitäs varmaan ruokaaki alkaa tekemään, me meinataan tehdä taas pizzaa, se on niin hyvää :p
 
:wave:
häähulinat ohi! Oli mukavaa ja lipittelin paria viinilasillistani koko illan eikä kukaan huomannut! :D

G: en oo varma... riippuu pitkälti rahatilanteesta. Mua kiinnostais Flow-festarit Helsingissä, Kaustinen ja Pori Jazz. :D

Mie ite: jomotukset jatkuu! :attn: Selkä- ja mahakipu on nyt myös kyljissä ja nivusissa. :eek: En tiiä mitä meinaa mutta katsellaan. Pieni toivonkipinä yrittää kertoa että jospa olisinkin raskaana, mut mitään muita oireita ei ole kun tuo jatkuva jomotus ja nipistely... :/

Nyt väsyttää häähulinointi. Pitää mennä sänkyyn lueskelemaan kirjaa! :D ja jos teetä keittäisi myös... :)
 
Iltoja naisille! Mie kävin tuossa lenkillä.Oli ihanaa käydä kävelee uimarannalla,ja ihastella hienoja omakotitaloja =) Nyt tässä jatkan neulomista, voisi tehdä myös pipon jos en muuta tekemistä keksi.Meinaa olla nämä minun päivät tylsiä kotona.Ellen sit halua kävellä jokaista tuntia möllöttämässä omakoti taloja :D

G Ei varmaan mihinkään,vaikka tekis mieli.Mutku ei vaan ou rahhoo.Mutta särkänmiemeen ollaan suunniteltu lähteä.Muualle ei sit.

ElinaMaria Tsemppiä sulle,toivottavasti se olisi sitä :heart:

miracle Ja toivottavasti se olisi sinullakin sitä :heart: Ihan jänskättää.

Ja mie odottelen että pääsen teidän kaa plussailee tai edes yrittämään :)
 
Sannya, juu sitä miekii toivon :D

Mies o nii ihana ko mie tuas selitin kuin sattuu ja nipistelee masuun ni mies siihen et: "ne on ne risut, mitkä siellä ottaa kiinni, ku se pikkune siellä rakentaa sitä pesää" :D Se o nii sulosta ko mies puhuu tuollain :heart: Jospa se oiskii sitä! :heart:
 
Nanniina sullahan on sit jännät päivät =) Toivottavasti tuo haamu muuttuis kunnon plussaks! koskas oot meinannu uudestaa testata?

Täällä kauhee lunssa päällä.. ei jaksa oikein mitää tehä :snotty: Tätiäkään ei edelleenkä näy eikä kuulu.. :headwall: Kylläpä on tympeä olo, tuntuu ettei tästä haaveilustakaan voida koskaa pidemmälle päästä , ku ei tää kroppa suostu toimii niinku pitäis |O :kieh: !!
 
Olinkoha minä nyt vähä tökerö kun en tajunnut onnitella nanniinaa :ashamed: Ei vaan aina tiiä viittiikö viel onnitella kun jotkut haluu tehä useamman testin ennen ku huolii onnitteluita vastaan, mutta varovaiset onnittelut :flower: :heart: =)
 

Yhteistyössä