~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Sannya, hienot tumput, sopii hyvin teidän esikoispojalle. :LOL: (Vitsi, mutta taitaapa antaa vähän osviittaa siitä, kumpaa toivot?)

Meilläkin on kissanpentu, mut se on jo puoli vuotias. Oltiin just valjaissa ulkona ja oli tosi reipas. Nyt se haluaa taas. :D

mulmulille onnea. Tiiän mitä toivosit eniten, se olkoon sun syntsälahja tänä vuonna. :heart:

Minä: Nyt on alkanu pieni juilinta, tätimäinen. Mut katoaa yhtä nopeesti kun tuleekin. Myös tisseissä nopeasti katoavaa vihlontaa. Eli jospa se täti ois tulossa. Jos ei tuu, niintestaan ylihuomenna taas heti aamusta...

-B
 
Mutkun miracle me ei pärjätä ilman sua!
Just tossa yks päivä mietin, että toivottavasti siirtyisit plussalaisiin vasta miun perästä, kun muuten en oo kärryillä omista kp:istäni. :ashamed: Itsekäs minä. :eek:
Vai voiko sut jotenki lahjoa tulemaan sit sieltä plussapuolelta tänne päivittelemään, jos sinne pomppaset tästä hetikohta? :D

Vielä edellisestä kyssäristäsi. En oikein tajunnu sitä. Koitin lukea usemman kerran että tajuisin, mut ei... :ashamed:

Kiharapää: Tuo palstatauko käyn kai jokaisella mielessä. Miehän olin torstain negan jälkeen jo vaihtamassa palstaa kokonaan. Kun ajattelin, että pitää siirtyy tästä lapsettomuuspuolelle. :'(

Sannya: Mitäs jos toi oli semmonen ennehommeli, että tyttö siun esikoisesta tulis. :heart:

-B
 
suunnistaja: meille olisi ostettu omakotitalo ja purjevene, ja loput pistetty varmaan talteen.. Ja tietenkin jonnekin kunnon lomalle lähdetty.. Niin ja maksettais lainat pois, ja varmaan vaihdettais ainakin mun auto, ehkä kullankin.. Mä siinä tapauksessa haluaisin uuden skoda octavia rs farmarin ja varmaan dieslinä...

Mä en jaksais tätä yrittämistä enää.. Taidamme unohtaa tämän touhun vähäksi aikaa.. Täytyy suunnata energia johonkin muuhun..

KP
(muokattu)
 
Iltoja!

Jos voittasin 3mil. lotossa niin sanosin töissä että se on terve! Sitten matkustelisin ja alkasin opiskelemaan kun ois vihdoinkin varaa! :D

Mua ihan jännittää teidän jännittäjien puolesta ja toivon teille plussaa kovin! +++++ :whistle:

Ai niin, Sannya, olit tehny tosi sievät tumput! Osaispa itsekkin kutoa noin hyvin, mulla tuppaa tulemaan siitä toisesta iso ja lärppö ja se toinen on pieni ja liian tiukka :ashamed: :LOL:

Minä tuli tuossa tunti sitten töistä ja mies oli tehny pizzaa! Nam nam, huomenna aateltiin mennä biitsille, mikäli ennusteet pitää paikkaansa ja tulee hellekeli :)
 
Iltaa niille jotka vielä on hereillä!Ei taida ketään olla? Mutta kuitenkin ajattelin jotain rustailla.
Katselen tuossa Uinu uinu lemmikkini leffaa,pelottaa vähän mutta onneks on kultsi kainalossa. :heart:
Siitä puheen ollen,kävi aika hassu juttu tuossa äsken.Avokki vaan tokas yht äkkiä että."Hitto,sun hinkit on kasvanu!" Mie sit olin silleen että niin näköjään! En sit tiiä että mikä niil on ku ovat paisuneet :LOL:


Huh,menkat loppu onneks! Mutta nyt tuli ihan kaamee valkovuoto päälle :D

Duffy Kiitti, ne on omasta mielestänikin kauheen söpöt :heart: Hei kato ohjeita muuten netistä sieltä löytyy jostakin ihan helppoja ohjeita.Teet vaikka silleen että harjottelet eka ja teet jonkun tilkun.Sit voit kans harjotella ihan vaan putkiloa tekemään :p
 
Jeah, sit en ou yksin. Vaik oon monesti kattonu ton uini uinu lemmikkini nii silti se pelottaa.Mulla alkaa mielikuvitus lentää joskus :D

Nii tosta alamahan nipistelystä.onks sulle sit niinku menkat tulossa vai menikö jo vai meinasitko että jos vaikka plussaisit :heart: ?
 
Jos voittasin lotoos (ja semmone melkei käykin :D vaa parhaimmillaa ollu 3+lisänro oikei eli ei toivoa:D mut haaveillahaa toki aina voi :saint: ) ni mie maksasin opintolainani poies sekä miehen asuntolainan. Sit me kahteltas varmaa isompi kämppä itellemme ja maksettas se uuden ja vanhan kämpän erotus. Ja sit shoppailisin jottai vaatteit mut en mittää ihmeellisyyksiä. Sit vaa eleltäs niinko ennenkii :)

Tääl sama tunne ko plussakierrossa, nyttemmin nännitkii ollu koko ajan pingottuneina ja arat on.. Sua ny nähä oisko tää sitä ihanuutta taas ja jos täl kertaa kaik mänis hyvi!! :heart:
 


29.6.2008




Laala...................... kp 143/??..................................yk 1





outsa5.....................kp 40/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 40/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 39/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 33/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 31/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 31/26-35..................................yk 5
xAnnax....................kp 30/ 28-31 .................................yk 7





Humu82..................kp 27/27-33.....................................yk 3
ElinaMaria..............kp 24/28...........................................yk 5
miracle....................kp 23/27...........................yk 3(yht.yk 6)
Talvis.......................kp 22/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 22/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 22/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 22/27-28.....................................yk 4



Siniviuhka............... kp 19/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 18/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 18/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 17/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 17/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 16/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 16/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 16/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 14/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 11/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 10/28-35.......................................yk 3



Suunnistaja.............kp 9/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 8/28.........(pitää taukoa yrityksestä )
johanna83...............kp 7/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 6/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 5/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 5/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 5/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 4/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 4/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 3/30.............................................yk 5
tyty86......................kp 2/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 1/39-41......................................yk15
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

Nanniina..................kp 33/32-36..................................yk 9
[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28

kesk.arvo = yk 4,38 (162/37)

 
Huii, tuo Uinu Uinu on tosi jännä leffa!

Mie en ees tiiä mitä tekisin jos voittasin lotossa. Tai oon mie voittanukki, 23 euroa. Enkä oo ees lotonnu kun kerran. :LOL: Maksasin kai asunnon pois (meill onki kallis kämppä n. 250 000) ja sit lähettäs reissuun heti. Ei tarttis oottaa hyvää saumaa töistä, että pääsis häämatkalle. Me kun ei olla vieläkään tehty häämatkaa vaikka mentiin vuosi sitten naimisiin.

Minä: Täti sitten tuli kp 42, eli kierto piteni 39:stä tohon 42:hteen.
On maailman oudoin olo. Tisseissä kävi eilen tosi kipeitä aaltoja, ja viiden jälkeen yöllä täti tuli suihkuna suoraan sängylle. Eli meidän lakana on nyt lähinnä Japanin lipun näkönen. Jätin miehen sinne vielä nukkuu, kun tulin ite kuudeks töihin. En viittiny toista herättää lakananvaihtoon keskellä yötä.
Toivottavasti ei säikähä kun herää. :LOL:
Mikähän mulla oli? Siis ihan hirvee verimäärä ja vielä 3 päivää myöhässä? Ettei oo joku km tai joku. :eek:
Onneks oon päättäny alottaa nuo terot, niin saadaan järkeväks tää kierto. Toivottavasti tepsii.
Ja donnaakin odottelen postiluukusta ensi viikon alusta. <3

Eli miraclelle: kp 1/42 menossa. Oikein mukavaa ruokailuhetkeä anoppilassa teille. :heart:
En muuten usko, että on kohdun ulkoinen sulla. Joskus voi sillonkin kirpasta tonne munasarjojen tienoille, jos on oikein mojovat munasolut kypsymässä! Sillon oli ihan hirveetä kun luovutin niitä, ja niitä vielä kasvatettiin pistoksin. Eli voi olla, et on mojova solu lähössä seuraavaks liikkeelle ja sit viimestään tietenki plussaattekin. :heart:

-Rva B
 

Yhteistyössä