~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3



28.6.2008




Laala...................... kp 142/??..................................yk 1




Rva B.......................kp 41/39......................................yk14
outsa5.....................kp 39/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 39/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 38/20-30..................................yk 3
Nanniina..................kp 32/32-36..................................yk 9
Kauris-82.................kp 32/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 30/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 30/26-35..................................yk 5




xAnnax....................kp 29/ 28-31 .................................yk 7
Humu82..................kp 26/27-33.....................................yk 3
ElinaMaria..............kp 23/28...........................................yk 5
miracle....................kp 22/27...........................yk 3(yht.yk 6)
Talvis.......................kp 21/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 21/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 21/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 21/27-28.....................................yk 4



Siniviuhka............... kp 18/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 17/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 17/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 16/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 16/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 15/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 15/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 15/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 13/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 10/29-30........................................yk 4



Nera-85....................kp 9/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 8/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 7/28.........(pitää taukoa yrityksestä )
johanna83...............kp 6/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 5/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 4/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 4/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 4/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 3/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 3/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 2/30.............................................yk 5
tyty86......................kp 1/30-35.........................................yk 5
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:


[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28

kesk.arvo = yk 4,38 (162/37)

 
Huomenta..tänään aamulla napukkaa kokeillessa jäi verta sormeen..ja prisman r-testii tuli haamu..eli kemiallinen..neljäs jo peräkkäin..onneks lääkäri on tiistaina..mut eihä se mitää voi tutkii ku menkat :(

Eli kp1/30-35 yk5
 
Ilmankos tuol 25-v. ketjus on niin hiljsta ku kaikki ollaan täällä :D
asiasta kukkaruukkuun, kävin vihdoin kattoo sen sinkkuelämää ja aah, se oli niin ihana! tykkäsin kovasti :heart:

tyty86: sulla on varmaan pirun turhautunut olo :hug: positiivista on, että sulla on ainakin hormoonitoimintaa ja jotain edes tapahtuu! tsemppiä!

rouvaB kiva, että joku muukin on hairahtanut tuohon donnaan, luulin olevani ainut, ilman kohtalotoveria...

viimeinkin on nätti ilma ulkona! ei kun (taas) hamstraamaan lisää kukkia pihalle :whistle:
 
Johanna: Ai sullakin on se! Hyvä tietää, niin osaan suunnata sit sulle miun kysymystulvan kun opettelen käyttöä. :kieh: Kuinka se on toiminu sulla?

tyty86: Oon tosi pahoillani. Eteenkin kun vielä ehti tulla haamu testiin. Onneks on lääkäri pian, niin saat toivottavasti vähän selvyyttä asiaan. :hug:

Tiny Angel: Mulla oli just hiiva. Hoidin sen, kuten aina, luonnon jugurtilla. Oireet häviää jo yhdellä käyttökerralla. Käytin kuitenkin varmuuden vuoksi kolmena iltana peräkkäin. Vaikka perinteet sanoo että yksi yö riittää. Niin siis hiivaa on hoidettu jo ainakin tuhat vuotta, ei siihen oo ennenkään pillereitä tarvittu, eikä ne pillerit ainakaan paremmin toimi. Oon testannu vertailun vuoksi molempia. Tärkeintä siis on, että jogurtti on maustamatonta, mulla oli luonto+ merkkistä. Saa joka kaupasta... Lopusta tehtiin smoothieta, hedelmiä ja jäitä sekaan ja nam lurpsis! :p

Minä oon töissä. :ashamed: Kesäloma ois muuten, mut oon ottanu viikonloput vanhusten parissa työskentelyä (pitkäaikaissairaita). Että pysyy tuo hoidollinen puoli yllä, kun ei niin tuu noita nuoria hoidettua kamalasti somaattisesti.
Mulla siis ei tätiä kuulu yhä vieläkään. Jos ei maanantaihin mennessä tule, niin sit uusi testi. Säikähtiköhän se tota sotasuunnitelmaa. :kieh:
Talvis ja TinyAngel - tervetuloa sotimaan miun kanssa. Karkotetaan tädit. :D

-B
 
Mukavaa lauantaita kaikille! :) Täällä taas mies tuli kotio viikonlopuksi, nii mieliki on kummasti piristyny. :) Onnea mulmul! Tytylle paljon haleja ja toivottavasti asiat selviää! Sitten oon täällä pohdiskellu, et kuinkas kauan nuo ovis oireet yleensä kestää? Ite vielä vähä etsiskelen omia oireita, ku oon vasta ne 2kk ollu ilman pillereitä. Mulla on jo neljättä päivää alamaha tosi kippee ja tulee semmosta valkeeta limasta vuotoa. Ovisko? Ja millonhan se sitten nuista päivistä oikein on ollu vai onko se vasta tulossa? Sitten meinaa rintoja aristaa myös...
 
mulmul paljon onnea! :flower:
minä vietin oman 25 synttärit angiinan kourissa :( pidin kyllä synttäribileet ja kaverit kyllä otti drinksua munkin edestä :D minä makasin sohvalla, join vissyä ja kiskoin särkylääkettä naamaan :LOL:

Elä Tyty luovuta vielä! Niin kauan on toivoa kun ei kunnon vuotoa näy!

Minä huhkin taas töissä, oli kiva ilta eilen, syötiin mahat täyteen. Huikkasin sitten ku lähettiin miehen kanssa että "täytyy tästä lähteä vauvantekohommiin" :D mulla aika moni työkaveri tietää, että halutaan vauvaa ja yritetään sitä, oon vähän tällanen lärppä :D :D
Mutta ei siitä vauvateosta sit oikein tullu mitään ku mahat oli niin täynnä ja hirvee ähky päällä :LOL: jospa tänä iltana...kauheeta ressata välillä, ettei pupuilla tarpeeksi :ashamed:
 
huomenta päivää!!
kiitos kaikille onnitteluista!!
ilta oli vallan hulvaton ja venähti aamutunnelille saakka! hauskaa oli ja tanssittua tuli paljon!!
krapulakeiju on jättäny käyntinsä mun luona väliin, onneksi!!
serkkulikat ja poika oli järkänny ylläripileet porukoitten luo ku menin sielläkin illalla piipahtaan!! kakku oli vaallan ihanaa ja tuli santsattuakin ehkä yks kerta liikaa... :whistle:
nyt on taas mentävä mut palailen illemmalla asiaan!
mukavaa päivänjatkoa kaikille!!
vielä onnitelut plussannelille/haamuilijoille ja pahoittelut tädin riivaamille!! :hug:
 
joo kivut tuli ja vuoto alko kunnol.. :( eli uuteen kiertoon.. :ashamed:
Noh meninpä lohdutukseksi ostaa meille uuden keittiön pöydän ja ostin 2 bonsai puuta =) rupeen niitä opettelee hoitamaan..
Kiitti kaikille rohkasun sanoista..
 
Sannya ai että sehän on tosiaankin vielä ihan vaavi. :heart:
minäkin vielä ihan aamutoimissa heh! oon kyllä ollut hereillä jonkin aikaa, mutta roikkunut vaan netissä...he! nyt tulikin kiire suihkuun kun mennään mun porukoille grillaamaan ja otetaan ehkäpä pari siideriikin... :D
 
Helloy naiset! Nyt jos ei tästä vauvakuumeenne parane niin on ihme ;) En tietenkään sillä että teillä meinaa hellittää mutta sillä että nyt yritystä lisäämään ja KOVASTI!

Eiks ole söpöt?? :heart: Tuli tuossa tehtyä,kun harjoittellen se viel menee =)





Muoks.Tais tulla liian pienet kuvat,vai?


TA joo se on sellanen pien rääpäle viel,mut kovin sulonen sellanen.Välillä kyllä ihan sekopää :D
 

Yhteistyössä