Johanna: Ai sullakin on se! Hyvä tietää, niin osaan suunnata sit sulle miun kysymystulvan kun opettelen käyttöä. :kieh: Kuinka se on toiminu sulla?
tyty86: Oon tosi pahoillani. Eteenkin kun vielä ehti tulla haamu testiin. Onneks on lääkäri pian, niin saat toivottavasti vähän selvyyttä asiaan. :hug:
Tiny Angel: Mulla oli just hiiva. Hoidin sen, kuten aina, luonnon jugurtilla. Oireet häviää jo yhdellä käyttökerralla. Käytin kuitenkin varmuuden vuoksi kolmena iltana peräkkäin. Vaikka perinteet sanoo että yksi yö riittää. Niin siis hiivaa on hoidettu jo ainakin tuhat vuotta, ei siihen oo ennenkään pillereitä tarvittu, eikä ne pillerit ainakaan paremmin toimi. Oon testannu vertailun vuoksi molempia. Tärkeintä siis on, että jogurtti on maustamatonta, mulla oli luonto+ merkkistä. Saa joka kaupasta... Lopusta tehtiin smoothieta, hedelmiä ja jäitä sekaan ja nam lurpsis!
Minä oon töissä. :ashamed: Kesäloma ois muuten, mut oon ottanu viikonloput vanhusten parissa työskentelyä (pitkäaikaissairaita). Että pysyy tuo hoidollinen puoli yllä, kun ei niin tuu noita nuoria hoidettua kamalasti somaattisesti.
Mulla siis ei tätiä kuulu yhä vieläkään. Jos ei maanantaihin mennessä tule, niin sit uusi testi. Säikähtiköhän se tota sotasuunnitelmaa. :kieh:
Talvis ja
TinyAngel - tervetuloa sotimaan miun kanssa. Karkotetaan tädit.
-B