~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Ja ny mun nännit on pingottuneet taas usein ja ollu hellinä jo pari pvää! Ja vvuoto on lisääntyny ja on semmost iha juoksevaa! Iiiks :D Ja tosissaan oireettomampi ko negakierros ni hyvinkii vois olla et tärppäis!! Voi vitjat ko tietäis jo :D Noh, pitää jaksaa oottaa... tuunkoha mä hienoisesti sit alas pilvistä ko menkat tulee :ashamed:
 


27.6.2008




Laala...................... kp 141/??..................................yk 1




Rva B.......................kp 40/39......................................yk14
outsa5.....................kp 38/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 38/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 37/20-30..................................yk 3
tyty86......................kp 33/30-35..................................yk 4
Nanniina..................kp 31/32-36..................................yk 9
Kauris-82.................kp 31/28-35..................................yk 3




Santtuli....................kp 29/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 29/26-35..................................yk 5
xAnnax....................kp 28/ 28-31 .................................yk 7
Humu82..................kp 25/27-33.....................................yk 3
ElinaMaria..............kp 22/28...........................................yk 5
miracle....................kp 21/27...........................yk 3(yht.yk 6)
Talvis.......................kp 20/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 20/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 20/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 20/27-28.....................................yk 4



Siniviuhka............... kp 17/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 16/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 16/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 15/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 15/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 14/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 14/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 14/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 12/28.............................................yk 13




TinyAngel.................kp 9/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 8/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 7/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 6/28.........(pitää taukoa yrityksestä )
johanna83...............kp 5/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 4/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 3/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 3/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 3/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 2/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 2/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 1/30.......................................yk 5
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:


[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28

kesk.arvo = yk 4,38 (162/37)

 
Tänään vaihtui päivällä kp1 ... jätän palstailun ja toiveilun nyt joksikin aikaa.. voi poistaa siis listalta.. toivottavasti ei tavata enää täällä myöhemmin kun joskus palailen (tarkoitan että toivottavasti ootte siirtyneet kaikki silloin jo odotuspuolelle)...
 
Elinamaria: KIITOS! Yksi ees noteerasi sotasuunnitelmani. :D KYllä just noin pitää uhkailla semmosia vieraita jotka pistäytyy kutsumatta. Tädin tulohan on nyt suoranainen päällekarkaus, hyökkäys. Minä hommaan lähestymiskiellon. :D

Galluppiin: Mentiin naimisiin puistossa, jonka reunalla asuimme. Pienen lammen vieressa, tuhatvuotisen puun alla.
Mulle kirkko ois ollu ihan viiminen paikka - on siinä rentous kaukana, kun pitää jäykistellä semmosessa paikassa jossa ei muutenkaan elämässä viihtyisi. Mieluummin menisin vaikka mökin huussissa kun kirkossa, sielläkin on hengattu ja relattu enempi. :LOL:
Maistraatista tosiaan saa sen henkikirjoittajan tilattua vihkimään parin sinne minne pari haluaa, sen ei tarvitse olla kirkko tai maistraatti, jos ne ei ole läheisiä ja tärkeitä paikkoja.
Se voi olla just se lempipaikka, se kaikista ihanin. :heart:

Minä: Mieli on jo piristymään päin negasta huolimatta, toivosin, että kierto alkais alusta, koska selkäkivut on ihan hirveät. Kauankohan kestää että se donna tulee postissa tuolta mammaksilta?

-B
 
Täällä odotellaan tädin saapumista. Eilen aikani kuluksi kopasin värkkiä ja eihän siinä tullut, kuin pahamieli ja sormeen rusehtavaa limatuhrua. Eli siis any day know alkaa menkat.

Nyt se sitten alkaa--- siis jonkinlainen pakollinen tauko yrittämiseen vuoden aikana jää puuhailut ja hommailut vähälle. Joten ajattelin, et mut vois poistaa listalta kokonaan pois. eikai noilla kp: llä ole niin väliä, kun kummiskiin merkkaan aina menkkojen ekan päivän kalenteriin. Mutta tulen vielä kirjoittelemaan tänne kuulumisia, jos se teille vain arvon rouvat sopii??

Hauskaa työpäivää kaikille :wave:
 
Plussanneille ja haamuilijoille onnea ja vauvaliimaa :flower:. Uusille tervetuloa :wave: . Tädin yllättämille oikein paljon rutistuksia kuin myös muille niitä tarvitseville :hug: .

omaa napaa: menossa on toistaiseksi pisin kieroni ikinä. Tulisi nyt vain ne menkat, niin pääsisi oikeaan yrityskiertoon. Ovis tuli, oli ja meni. Peittojen heiluttelua ilman ehkäsyä oli reilu viikko tämän oletetun ja ainakin omasta mielestäni myös bongatun oviksen jälkeen. Mietin, että olisiko ovis sittenkin voinut olla myöhemmin, vaikka omasta mielestäni bongasin sen niin selkeästi tuolloin "normaaliin" aikaan. Testi näytti muutama päivä sitten negaa. Silti tätiä ei kuulu eikä näy. Kerrankin jopa toivon sitä tulevaksi. Mitään järkevää syytä tälle myöhästymiselle en keksi. En ole ainakaan tietääkseni stressanut mistään (paitsi nyt niistä menkoista itsestään), nukkunut ja levännyt hyvin, paino on kiltisti samoissa lukemissa kuin aina ennenkin.. outoa. Olisi vain niin kiva, että päästäisiin uuteen, oikeaan yrityskieroon jo pikku hiljaa. Onko kellään kokemusta vastaavasta? Olisin todella kiitollinen, jos joku voisi kertoa oman tarinansa/neuvoa.

Mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille!
 
Huomenta!

Olipas kiva tulla vaihteeksi aamuvuoroon, meillä se tosin alkaa klo5, mutta silti ihan mukavaa vaihtelua tähän iltavuoroputkeen.
Mulla ei oo minkäänlaisia ovislimoja, onkohan mulle sitä ovista tulossakaan :/ joskus ennen pillereiden syöntiä muistan kyllä, että olen saanut kunnon ovislimat, mutta nyt niitä ei näy. Joko ovistelen ilman niitä tai sitten en ovistele ollenkaan. Ehkä ensi kiertoon hankin niitä testejä, josko ne kertois sitten jotain.
 
Duffy: Hanki säkin se donna mieluummin, niin säästät paljon ja sit on moneks vuodeks ovistestilaite. :D Se siis ei oo kertakäyttönen eikä siihen tarttee ostaa mitään "lisä liuskoja" tai muita. Googlella löytyy Donna-sylkitesti.

Mersey: Tervetuloa komppaniaan! :wave: Nyt semmoset punelmat käyntiin ettei täti uskalla näyttää kun valkosta lippua hyvästiksi. :D

-B
 
emiliana mulla oli tuo edellinen kierto just samanlainen, normaalisti tarkka 28 nyt 34pvä, se voi hyvinki olla vain sitä että ajattelee että oliskohan kuitenkin raskaana ja sit ne vaan myöhästyy.. ainaki oon huomannu oman kroppani usein toimivan noin :D
 
Olette kovia kirjoittamaan, kun harvaksiltaan käy lukeamaassa on aina paljon tekstiä. Olen ajatellut testailla viikonloppuna kun kp 40 tulee täyteen kun joskus on menkat alkaneet vasta silloin. Joten olen päättänyt odotella sinne asti. Niin ei tule sitten mitään suurta pettymystä... Mulla ei ole ollut muita oireita kun tukkoinen olo mutta se voi viitata myös kesäflussaan, kun sitä taitaa olla monilla.
 
miraclelle kiitos päivittelyistä taasen :heart: onpa mukava nähdä itselläni tuo yk1 tuolla perässä.. siis että vihdoinkin ollaan tässä vaiheessa että pääsee yrittämään :)
( tuskin näin positiivisena enään ko ykt alkaa nousemaan )

miks ei voi olla ihanan aurinkoisia kelejä ku olis vapaapäiväkin?
 
Täällä ainakin vietellään masentavan harmaata päivää kotosalla. Sais kyllä jo tuo aurinko tulla esiin, niin piristyis. No ainakin yks hyvä asia mahtu tähänki päivään, sain nyt tehtyä päätöksen työn ja opiskelun suhteen. Olin yhteyksissä aamulla pomoon ja kerroin että oon saanut kauan haluamani opiskelupaikan, etten aloittaisikaan työssä nyt. Hän otti asian tosi hyvin ja toivotti onnea opintoihin. Nyt voin sitte keskittyä opintoihin kunnolla ja jatkaa tätä osa-aikatyötä missä parhaillaan nytkin olen. :) Tähän kun vielä sais sen vaavin, nii ois kaikki mitä toivois, mut aika näyttää... :)
 
jee!! taas viikko lomaa :)

Rouva B melkoiset aseet otit käyttöön :p

Siniviuhka, muistaks ku alotit kuumeilee? Mä olin jokusen aikaa palstal jo hengaillu... sulla lyhyet kierrot ja mulla ne pari pitkää ni kiilasit mun ohi yk:lukemis.. :D huomasin vaan äsken.. äläkä ota pahalla..

Galluppi kirkkohäät ehdottomasti. En halua mennä missään juhlasalissa naimisiin. Se on semmosta vanhoillisuutta niinku miraclekin sanoi, ei uskonnollisuutta... Ihan vaan ne puitteet, ja mä haluan kuulla sen urkumusiikin, siit tulee semmone jännä fiilis =)
 
Moon nii pettyny kotitesti.fi:hin.. siel on vaihettu kai kaikki r-testit 25 herkkyyksiin! Törkeetä! Enne sai aina 10 herkkyyksillä, jokaine testi aiemmi oli 10 herkkyyttä... tylsää!! |O Ni sit ny tilasinkii verkkoapteekista early detectionia joka on kymppiä :D

Auh.. tuas vetää mahasta.. tai no kylestä :p
 
jaahas se olis taasen v-loppu edessä, ja pitkästä aikaa vapaa sellanen :D :D Ihanaa ku ei tartte tehä yhtikäs mittää muuta ku laiskotella B)
Tuohon galluppiin niin maistraatissa ois tarkotus joskus vihille mennä, me kun ei kumpikaa kuuluta kirkkoon. Onha niis kirkkohäissä kyllä se ihana tunnelma, mut ei sen takii viihtis liittyä uuestaa kirkkoon..
Onks joku teist katellu mtv3 faktan synnytyssairaalaa? Mä oon ehkä öh.. vähän hurahtanu siihe :D Ei pitäs alkuunkaan tollasia ohjelmia kahtella :snotty:
 
oikein ihanaa perjantaita kaikille! :wave:
Mulle tais lykätä hiivan????tai jotain sen tapaista ainakin, plää!!! :kieh:
pitää varmaan jättää petipuuhailut väliin ja kohta ois ovis aikakin...taitaa mennä tää kierto harakoille... :'(
 
Terve täältäkin suunnalta :) Tuli tuossa käytiä kaupoilla ja jospa sitä vähäsen tänään ottaisi situkkaa :) Sitten oli siskon lapsi hoidossa riehuttiin täällä kisujen kaa ja otin videonkin lapsesta ja kisuista :p Laitan sen tuonne irc alleriaan ja laitan linkin teille sit ;) hmm.. ihanaa kun on viikonloppu saa olla ihan lunkisti.
Mut hitto mua vielki ottaa pattii ku ei saa puputella ku vaan kumin kaa :whistle: mut pääasia että saa nyt hoidettua ihtesä.
Niin ja lääkärille eilen soitin nieluviljelmän tuloksista nii oli negatiivinen eli ei ou mitään pöpöö.Mietin vaa että tää on jo toinen kesä ku on kurkku kipeenä :/
Mut onneks se meni ohi.Ku mietin kans että johtuuko se ilmasta tuolla meidän makkarissa ku pidetään nyt ikkunaa auki koko yö ku kesä tuli ja talvella ei pidettu jne.Ja sänky on ihan patterissa kiinni.Ku mulla on melkein joak aamu kurkku ihan kuiva ja kipeä :/

Mut joo... Kaikille hyvää viikonloppua jo etukäteen ja toivotaan PLUSSIA IHAN KAIKILLE jotka sitä yrittävät.toivottavasti tärppää :heart: :heart:
 
sain eilen ystävältäni vanhan 9kuukautta lehden ja siellä kerrotaan että hiiva kuuluu raskaus vaivoihin..mmm.. :whistle:
no en mä raskaana voi olla...
no kuitenkin siellä kerrotaan että hiivaa voi hoitaa kotikonsteinkin.Välttelemällä valkoisten jauhojen ja sokerinsyöntiä ja lisätä kasvisten, hedelmien ja proteenioitoisten ruokien syöntiä. Onko kukaan kokeillut tepsiikös? ja kuinka monta päivää kannattaa kotikonstein hoidella?
Vai hakisko heti huomenna apteekista "pillereitä" vaivaan?
 

Yhteistyössä