~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Zoe-F
Myö oltii alle vuos oltu kihloissa ennen naimisiin menoa.
Joskus aikoi sit oli niin et jos pari ei menny naimisiin vuoden sisällä kihlajaisista niin kihlat ja häät oli peruttu. Niinkuin toiset täällä sanoikin. Kihlat on lupaus avioliitosta.

Kävin tänään lääkärillä. Keuhkoputkentulehdus. Ei ihme että oli vähän lämpöä alkuviikolla ja huono olo jo pidemmän aikaa. Viikon sairasloma jota en voinnu ottaa vastaan. Tai otin joo, mut "unohdin" kertoa siitä pomolle. Ei oo varaa olla pois kun oon ens viikosta yksin ja jonkun on pakko olla paikalla.
 
Myö kihlauduttiin vuos sitten ja sen verran sovittiin että 5v sisään mennään naimisiin :D
Ukko oli ostanu sormuksen, jopa niin kalliin ettei sitten riittäny rahat omaan :LOL: :LOL: no nyt on jo silläki sormus =)

G: kirkkohäät vai maistraatti?
 
G: minäki kirkkohäiden kannalla.

Hei, minä mietin sellasta, että jos nyt sattus käymään niin hyvä tuuri, että ovis on tulossa niin uskaltaskohan sitä huomenna ottaa muutaman drinksun? Mennään juhlimaan yhden työkaverin läksiäisiä hyvän ruuan merkeissä, mut ois kiva pari drinksua ottaa samalla :D mutta uskallanko?! Jotnki tuntuu, etten haluais riskeerata sitä ovista, mut toisaalta en haluais elää täysin tämän lapsen yrittämisen ehdoilla.
 
G: Me ollaan puhuttu et olis mukava pitää semmoset pieni muotoset häät, jossa vihkiminen ois jossakin ulkosalla tai sitte joku sievä paikka. :) Kumpikaan ei välttämättä halua kirkkohäitä, mutta maistraattikin tuntuu mulle ainaki vähä vieraalta paikalta.
 
Päät pystyyn naiset....

Tuli tuossa äskettäin leivottua kakku huomisille vieraille. Teki mieli maistaa pala mutta eihän sitä kehtaa vieraille rääpittyä tarjota. NAM mansikoita ja kermavaahtoa..... :D
Nyt nukkumaan kun aamulla on aikainen herätys töihin...Hyvät yöt :wave:
 
iltaa kaikille!
vai on täällä kihlat ja naimisiin meno puhuttanut...
Me päätettiin mennä kihloihin ja sormus kaupoillekkin yhdessä. Halvimmat kultasormukset sitten ostettiin.
ja kolme vuotta kihloissa oltiinkin ennen kun päätettiin että voishan tässä ihan naimisiinkin asti mennä. :D :heart: ja yhdessä oltiin niitäkin sormuksia ostamassa.
mie en tykkää yllätyksistä sitten ollenkaan ja onneksi löysin miehen joka on samanlainen kuin minä yhdessä pohditaan/pähkäillään ja päätetään. :D
 
Hellurei tänne :) Tänään sitten tekivät yllätys puhelun aamulla sairaalasta ja kertovat että papa koe on arvoa 3 ja lääkäri sano että siel on jotain muutosta vaan.Eli on tainnu tulla siitä klamydiasta sit :/ Pelottaa..

Mut jotain hyvääkin... mie innostuin neulomaan lapasia jospa onnais sit jossain vaihees.Onpahan tekemistä päiville :heart:
 
G: Mie oon ehottomasti kirkon kannalla. Ei uskonnollisista syistä ollenkaan koska oon miettiny et vois erota kirkosta, mut haluun kirkkohäät ni en eroa. Ja se on vaa sitä vanhoillisuutta, joissai asiois oon aika vanhoilline :D

Kyl must alkais tuntuu et voisin hyvinkii olla raskaana :p yhtä vähä oireita ko plussakierros eli vain tuo mahan nippailu... oi kumpa, kumpa olisin!! :heart:
 
Kyllä minäkin halusin "kirkkohäät". Ensin mietein hetken että riittääkö maistratti ja juhlat...mutta tahdoin ehdottomasti kirkonkin...en minäkään nyt mikään hirmu uskonnollinen ole. Jotenkin se vain tuntui todella tärkeältä...ja onneksi mieheni ei pistänyt hanttiin ollenkaan. Sanoi että jos se on minulle tärkeää niin sitten se on hänellekkin. :heart:
 
Me ei luultavastikaan mennä ollenkaan kihloihin, vaan suoraan naimisiin. Tai sitten ostetaan sormukset ainakin samaan aikaan. Häät tulee olemaan pienet ja pienimuotoiset, ei mitään ylimääräisiä hörhellyksiä. Se ei ole ollenkaan meidän juttu sellainen. Ymmärrän kuitenkin hyvin, että moni haluaa hääpäivästään oikean prinsessapäivän. Paikka tulee meillä luultavasti olemaan mökillä, meren rannalla. Jumala on kaikkialla, ja mikä sen ihanampaa kun saada avioliiton siunaus luonnossa, ihanan taivaan alla :heart:
 

Yhteistyössä