~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Talvis mjoo muistanhan mä sen.. sulla tosiaan on tainnu ainaki pari kiertoo venyä niin pitkäksi, että mulla on kerennyt tulla jo melkei kahdet menkat siinä välissä :D :D ja olihan meil yritystä jo sillon kun aloitin palstailun..

Jeeh! mukava viikonloppu tiedossa! lapsien kaitsemista :) :) :heart:
en sit varmaan käy palstailee vkl aikaan ollenkaan, että hyvää viikonloppua emännille! :)

heeh mahtavaa :D hapanta alapäähän joopa on vähän höperö olo.Päätä särkee taas en tiiä olisko ukkosta ilmassa.Ja hemmetti nää mun mensut ei ikinä lopu nää on kestäny jo 6 päivää :/ noh kroppa vähän sekasi pillereiden jälkeen nii en yhtää ihmettele :D

Oih tulispa tännekkin ukkonen,on kyllä tosiaan sellanen kelikin että vois tullakin.Ja me viel asutaan saaressa josta menee siltä kaupungin puolelle.nii se on mahtavaa ku se ukkonen jyllää saaren ympärillä.Oon vähän outo eukko ku oon ihan kikseissä ukkosen ilmalla.Mut kaikilla tapasa :p Nii ja noista menkoista mulla sillon pillereiden aikaan kesti kolme päivää :)

TA Gefilus-tuotteet auttaa hiivaan! Esim jogurtti, minä olen hoitanut hiivat pääsääntöisesti joko gefilus-tuotteilla tai maitohappobakteeritableteilla (suun kautta siis :LOL: ) yhden ainoa kerran olen joutunut turvautumaan siihen hiivalääkkeeseen.

Me lähdetään miehen kanssa kohta ravinteliin juhlimaan työkaverin läksiäisiä, ihana ylläri, että mieskin lähtee, kun olin ihan varma ettei se jaksa, kun sillä tänään ja huomenna aamuvuorot.

Duffy
kiitti vinkeistä! Sainkin tuolta toisesta pinosta tiedon että nykyään yhdellä pillerillä saa hiivan hoidettua pois...ois kyllä tosi kätevää!!
en vaan tykkää oikein lääkkeistä kun mulla on kerran ollut hiiva joskus 5-6 vuotta sitten ja silloin oli semmoista voidetta hiivaan ja minä sain sitten nokkosihottuman siitä...pelottaa että se uusii jos ostan lääkettä.

hauskaa iltaa! =)

Kiitos kiitos =)

Ehdottomasti TA suosittelen kokeilemaan aluksi sitä gefilusta/relaa, nehän on samaa tavaraa eri paketissa :) se gefiluksen tehojuoma on vieläpä aika hyvää, mitä myydään sellasessa 4-packissa ja sellasessa pikku purkissa. Muutamassa päivässä huomaat, alkaako vaikuttaan ja siihen kutinaan auttaa bebanthen, sitä vaan laittelet limakalvoille.

Nyt poistun, hauskaa loppuiltaa ja ai niin viikonlopun alkua! Nauttikaa, kellä se on vapaana =)

Joo tänä aamuna mammaksi herkällä edelleen nega,mutta prisman pregnent testil haamujen haamu/viivanpaikka..et eipä taija olla uskomista..menkka kivut alko mahassa eilen illal..ja jatkunu tän päivää.. :ashamed: tänää on ollu tosi masis fiilis..kerkesin ostaa hienoja tarvikkeitakii et oisin tehny semmosen hienon "isi"rasian jonne oisin laittanu r-testin jos oisin plussannu.. :snotty: noh eipä tartte sitäkää nyt sitte tehä..en usko et se enää plussaksi muuttuu..huomen on kp34/34 joten rätti pittää jo iskee tänä iltana housuu ettei pääse täti yllättää..

Iltaa! Nyt on vieraat lähteneet... :) Olipas mukavaa heidän kanssaan.
Täällä edelleenkin samat nippailut jatkuu ja mulla tulee tota valkkaria ihan järettömät määrät!? Sellasta lirua et pöksyt on märkänä koko ajan... anteeksi mielikuva!! :LOL:

Tyty :hug: sitten kun vuotaa saa vasta heittää kirveen kaivoon!

Sorry naikkoset, nyt en jaksa lukea noita kaikkia sivuja... Rva B:lle piti sanomani että aivan ihanalta kuulosti se teijän hääpaikka! :) Me ollaan aateltu et tehdään joku oma 'seremonia' siihen vihkimisen tilalle. Katotaan mitä hauskaa keksitään... :D

Yhteistyössä