~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Veena, Tyty, Rouva B ja Mersey, LOHTUHALIT KAIKILLE TEILLE!


Terveiset tuolta Lapsettomuus-puolelta! :heart:

Kävin tänään elektrofysiologilla, joka paineli laserkynällä akupisteitä mun kropasta, sähkö värisi selässä ja lonkissa, ja kas kummaa, ainakin menkat alkoi parin tunnin päästä just ajallaan eli 28/28!! Liekkö sittenkään kyse pelkästä huuhaa:sta..? :whistle: Joka tapauksessa menen sinne uudestaan 3 viikon päästä. Ja sitä ennen, eli viikon päästä 4.7. mennään miehen kanssa munatorvien aukiolotutkimukseen. Hui, kun jännittää............ :/

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja voimahalaus ihan jokaiselle!!!! :heart:

Mulla siis kp1/28 ja yk 3 alkaa...jos joku taasen päivittelee.... :heart:
 
Toivottavasti mies pian kosisi.. Koska saisin todella ihanan sormuksen.. Käytiin tänään valitsemassa sormukset, jotta miehen tarvii enää vain käydä sitten ostamassa kun aikoo kosia.. Kun tähän saakka sanonut, ettei voi yllätyksenä kosia kun ei osaa ostaa mulle sormusta.. Nyt ei voi käyttää sitä tekosyynä..

Nyt katsomaan ettei mun ruoka grillissä pala..

KP
 
Mie en tykkäis yhtää valita ite sormusta :D :D Onneks mies ostikin mulle ite ja hyvän ostikin :heart: Ko kyl sen mun mielest pitää olla miehen työ ja tulla yllätyksenä jotenkii.. vihkisormus sit onkii eri asia.. Mut ehk minoon sit nii vanhoilline et se ois miehen jobi :p
 
Kiharapää, toi olikin hyvä homma tuo sormuskaupassa käynti! Ei taida kosinta sitten olla enää kaukana! :) Minäkin oon jo pari vuotta sitten sanonu, että sitten kun tekee mieli kosia ni rohkeesti vaan..(jottei ainakaan tyssää siihen pakkien pelkoon, heh!) Ja viime aikoina oon sormusmainoksista vaivihkaa osoitellu, millasesta tykkäisin.... Joo, ja sitten kun ja jos kosinta joskus tulee, pitäisi olla kovin yllättynyt..! :D Nooo, eiköhän se lähitulevaisuudessa kosase tuo ukkeli :heart:
 
KP, ainaha voi pienentää/suurentaa. Ja ois ostana sen verta ison et ainaskii mahtuu :p mut en mie tiiä.. mie ny vaa oon nii vanhoilline ite et oisin tyrmistyny jos mies ois mua sormuskauppaan vienä.. mut kiva et se ainaskii sit kosii varmaa pian :heart:
 
Mä oisin iloisesti "yllättynyt" ihan kaikista eleistä ja toimista, jotka nyt alkaisi VIHDOIN johtamaan kosintaan.... :p Vaan kun tuo ukko on sellanen härkäpää, ja haluaa edetä omassa aikataulussaan. Mutta miehän odottelen, vaikka maailman ääriin saakka.. :heart: :D Mutta tosiaan, jos mies mulle vihjaisi että lähettäiskö vilkaseen sormusmalleja, oisin sekunnissa ovella menossa jo!! :D
 
KP, mikähää ihme ny tuas tuli? Eli miu ei sit kai pitäs mittää sanova... sehä o hienoo et se tekköö niinko sun mielest on kiva! Mitä sie tuosta suuttumaan jos mie ite en vaa haluis miehen niin tekevän.. Ei pijä tuommosesta maitojaan nostaa. Mut jos mie ny pahasti sanoin ni anteeksi. :hug:

*MUOKS pitänee vastedes ain lainata toisen tekstiä ku aina toiset poistaa omat viestinsä ko tulee suukopua vähänkin :D
 
KP me mentiin yhessä sormuskauppaan. :) en olis ees odottanu mitään ihmeellisiä kosintamenoja. Kihlauduttiin yhdessä ja seuravana päivänä mentiin sormusostoksille. :) Mul on ainakin ihan tavallinen valkokultainen jossa on sellainen timattileikkaus. Mä oon aina ollu yksinkertaisten juttujen ystävä. Vihkisormukseen haluan sit jonkun kiven...mihin nyt sit on varaa :LOL: zirkoni ehkä! :LOL:
 
tervehdys!
Täällä oon vähän hiljaiseloa pitäny.. Puhtaan negan testasin tänää kp 28/27 Enemmän viel ahistaa ku ei tädin tulostakaan oo mitään merkkejä, pelottaa et tää mun kroppa ei taaskaan pelaa ku nyt eka kierto ilman teroja. Lääkäri sano mulle sillon ku noi terolutit sain, et jos ei kahen kuurin jälkeen ala kierto normalisoitua ni sit laittaa lähetteen eteenpäin lisätutkimuksiin mut nyt ku on kesäaika ni tuskin ennen syksyy pääsee mihkää.. :'( Nyt täytys vaa malttaa odottaa ainaki se pari viikkoo et tapahtuuks mitää, mut tää on nii hermoja raastavaa !
Pahoittelut ja :hug: myös Veenalle, tytylle, rouva B:lle ja Merseylle
 
Meillä ei ole vielä kihloja ja voipi olla ettei koskaan tuukkaan, naimisiin kyllä halutaan ,mutta saatetaan jättää kihlausvaihe kokonaan välistä. Tai sitten tehdään niin kuin mun kummitäti aikoinaan, aamulla kihloihin ja iltapäivällä naimisiin :D
 
duffy kuulostaa hyvältä.. nopeeta toimintaa!
Mul oli aina se päätös että kun mä meen kihloihin niin silloin päätetään hääpäivä. Musta ei sa mitään ikuisuuskihlaajaa et sitten kun mennään kihloihin niin se on tosi juttu. :D
Meillä on häät vuoden päästä... :heart: ja mitkä bileet niistä tuleekaan!!! :LOL: Mä aion mennä vaan kerran naimisiin niin sitä pitää juhlia KUNNOLLA. ;)
 
Mäkää en oo koskaa ollu pitkien kihlausaikojen kannalla.. Jotenkii ei sovi mulle. Enkä ymmärrä juuri niitä pareja, jotka menee kihloihi mut ei naimisii.. Sehä o lupaus avioliitosta, mitä mennä kihloihinkaa jos ei naimisii aio mennä.. Näin mä aattelen,aatelkoot muut oman lailla :)
 
Mäkää en oo koskaa ollu pitkien kihlausaikojen kannalla.. Jotenkii ei sovi mulle. Enkä ymmärrä juuri niitä pareja, jotka menee kihloihi mut ei naimisii.. Sehä o lupaus avioliitosta, mitä mennä kihloihinkaa jos ei naimisii aio mennä.. Näin mä aattelen,aatelkoot muut oman lailla :)
 
miracle ajatteli sit, et täällei tuu muute viestejä nii laitto kaks kertaa saman viestin! :LOL: :LOL:
hmm...mä tahtoisin kihloihin, mutta mä luulen, ettei toi mun siippa tahdo koskaan naimisiin.ainakin niin se on sanonut, mutta lisäsi myös, että eihän sitä koskaan tiedä kun tulee "keski-iän villitys" :D :D
 
ny jomottelee kyljistä.. josko se sittenkii ois raskautta.. noh, vkon pääst jos tietäis :)

Ja kihloista viel, mu mielest sen vaa tulee olla yllätys, kihlat voi ostaa yhes mut jotenkii mu mielest miehe pitäs yllättää ain ja ite sit kysyy sitä yms. Eikä oo mitään väärää tapaa, en sitä sanokaan. Jokainen on yhtä oikea. Mut on vaa vähemmän hyvin sopivia mulle itelleni. Eikä sellaisesta pidä suuttua :)
 
Nyt sytty sota!

Alan kyllä ihan veren maku suussa tekemään tätä vauvaa!
Aamulla oli tosi ikävä olo, kiitos kaikille lohdutuksista.

Sit mie vaan mietin ja tirautin pari kyyneltä - ja sit sisuunnuin.
Tilasin Donna -sylkitestin (testaa ovista syljestä eikä ole kertakäyttöinen! Monta vuotta kestää).
Sekä ajan lapsettomuusklinikalle (tosin sai vasta elokuulle)
Ja soitin kättärille että aloitan kp 15 sit ominpäin terot kun ei sinnekään pääse (heti).
Siellä sanottiin vaan että jaahas, ookoo sitten. :D

Nyt ootellaan sitä perhanan tätiä, niin pääsisin sotimaan miun uusilla sotaleluilla! :kieh:

Toivoo sisuuntunut B
 

Yhteistyössä