heiii
hain tänään. miten toi otetaan..heti kun tuntuu et kipukohtaus tulossa?? kauan siinä kestää että vaikuttaa
Onhan, kun nyt kielletään käyttöAlkuperäinen kirjoittaja ....7442243:Miul oli joskus teininä, ja niitä piti ottaa aina ku oli vähänkään oireen tuntua.
Niissä ei muistaakseeni ole mitää yliannostusvaaraakaan.
"Palautteen saa noin 750 lääkäriä, jotka ovat määränneet potilaalle vähintään kolme verenvuotoriskiä lisäävää lääkettä samanaikaiseen käyttöön vähintään kolmeksi kuukaudeksi.Onhan, kun nyt kielletään käyttö
Hyvä et poistuu käytöstä tuommonen.
Olisin enemmän huolissani siitä löytyykö tilalle yhtä toimivaa lääkettä. Munuais-, sappikivi ja koviin suolistovaivoihin oli hyvä lääke koska helpotti nopeasti potilaan oloa ja mm munuaiskivien poistumista.Hyvä et poistuu käytöstä tuommonen.
Mitä tutkimuksia tehtiin ennen sitä?hain tänään. miten toi otetaan..heti kun tuntuu et kipukohtaus tulossa?? kauan siinä kestää että vaikuttaa
Helppo vastataMitä tutkimuksia tehtiin ennen sitä?
Juuri näin. Pitääkö ihmisten hakea ulkomailta apua vaivoihinsa ja osa ei pääse. Miten ihmisten syövät ja suolistot myös, gynekologiset kivut, jos jollakulla on. Tilanne ei ole leikin asia. Myös voimakkaan lääkkeen reseptejä ei saa kuin yhden kerrallaan julkisella uusittua, kahta ei saa, vaikka toinen olisi "miedompi".Olisin enemmän huolissani siitä löytyykö tilalle yhtä toimivaa lääkettä. Munuais-, sappikivi ja koviin suolistovaivoihin oli hyvä lääke koska helpotti nopeasti potilaan oloa ja mm munuaiskivien poistumista.
Jospa ensin vähentäisi niitä annoksia?Juuri näin. Pitääkö ihmisten hakea ulkomailta apua vaivoihinsa ja osa ei pääse. Miten ihmisten syövät ja suolistot myös, gynekologiset kivut, jos jollakulla on. Tilanne ei ole leikin asia. Myös voimakkaan lääkkeen reseptejä ei saa kuin yhden kerrallaan julkisella uusittua, kahta ei saa, vaikka toinen olisi "miedompi".
Mutta moniko sairastui uuteen tautiin?Enää ei kenellekään.
Kuka ? Älä mulle ehdota, en mä syö lääkettä! Kysy toiselta ihmiseltä joka syö niitä. Silloin kun itse söin, määrä oli vähäinen, mutta tarpeellinen.Jospa ensin vähentäisi niitä annoksia?