~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

G: Miun miehestä tullee kohta DI. ja toinen G: Joskus kokeiltu, mut en mie tykänny, nii ei sen jälkee oo sitte pyllyyn pantu. :D

Mulla taas tylsää töissä... Täällä on aina nii hiljasta, ettei oo mitään tekemistä.

Tädin yllättämille :hug:
 
Halituksia kaikille niitä tarvitseville ja etenkin humulle iso :hug: :hug:

Mie lähin sit eile extempore Turkuun kamun luo :D Se soitti ko oltas laitettu samaan aikaan viestit ja kyselty kuulumisia ni siin sit vaiheltii niit ja sano et vitsi ko pääsisit tänne ni miehää otin ja läksin seuraavaan junaan :LOL: Tul kyl aika kiire :saint: 20min aikaa oli lähtee kotoota ja ol viel pyykit laittamati kuivumaan ja ruoka piti pistää kuumana jääkaappiin B)

Vae peppuseksistäkii tääl o juteltu :D Miu vastaus ois joskus muinoin ollu ehdoton ei, koska se sattuu. Mut kyl o roimasti miehestä kyl kiinni ja taktiikasta sattuuko vai ei. Ja sit ko ei satu ni tuntuu iha hirmu hyvältä. Eli harvemmin, koska kummiskii tykkään tavallisest enempi kute mieskin.
 
ja meidän vauvakuumeisten ei varmaan kannata pepppuun ottaakkaan :D kohta täällä on vapaamielisiä alotuksia "onko joku raskautunu peppuseksistä?" tai vaihtoehtoisesti "kuinka mahdollista on raskautua kun oviksen aikaan pupuiltiin mutta en oo varma kumpaan rappuun" :D

jee jee köyhä on taas huumorin kukka :D

pitäsköhän mun yllättää tuo mies jollain mielenkiintoisella tavalla illalla... jospa tuo vuoto loppuis sitä ennen ois iha jees...
 
Mulle o tullu taas tää kausi ko ei hirmusti tee ees mieli seksiä.. Eli ei joka pvä ainaskaa.. Nytkii annoin miesraukalle pakit. Voi mua kauheeta akkaa..... Mut mikähää siin on et enne ovista het ko menkat loppunu ni jo tekee mieli mut ko ovis ohi ni plaah.
 
miracle jo mie ihmettelenkin, et missä sie oot ollu, ku et ole kirjoitellu täällä :p (siis miekö muka kyyläisin ihmisiä täällä)
Joo kai se pitäs tekemistä keksiä, ei aina luumuilis täällä. mieskin on viimosta päivää täällä, illalla lähtee taas. mut sekin kattoo jotain tylsää leffaa, joka ei todellakaan kiinnosta ollenkaan mua. ulkonakin on niin huono ilma, ettei sinne edes viitti koirien kanssa lähtee. Eli siis parhaimmakseni katson, että voin olla täällä. :D

Ja sinikan G: mun takapuoleen on tatuoitu (ei oikeesti) exit only. Siihen hommaan en ryhdy, hyi saakeli. Joskus humalassa touhutessa se on meinannu vahingossa sinne lipsahtaa, mut yhtä nopesti mie älähän "väärä reikä" :LOL:
 
Kiitos kaikille lohdutuksista, varsinki TAlle, joka tykittää tädin mun luota (ja itsensä) ainakin yheksäks kuukaudeks.. :D
Noh..kauheet kivut..jalkoihin asti.. :'( ainut lohtu on se, et tunnistin siis oikein oviksen..meinasin kuitenki tilata ekan kerran niitä ovistestejä tukemaan omia tuntemuksia..
 
voi humu suurensuuri :hug:

huih, hirmusesti tekstiä ku oon ollu koko vkl pois... käytiin siis hakemassa meille lauantaina se hauvavauva. :heart: aivan mahtava koira ja niiiiin kiltti.!

tätikin on jo poissa ja eilen sitten pupuiltiin.. joka toinen päivä kun niin tehtäis, niin toivotaan että tärppäis :) vihdoin...

G mieheni on varasto hommissa ja taasen kun kortti tulee kuivumasta niin ajohommiin takasin.
G2 EI TODELLAKAAN! ei ole vain mun/meidän juttu.. siitä ei edes enää keskustella.!
 
anteeks omaa napaa... muttamutta. nyt loppu tän neidin tupakanpoltto.!! kaks päivää jo ollu polttamatta eikä tee ees mieli niin paljoo ku aluks ajattelin..! luulin että tää ois vaikeempaaki. paljon parempi fiilis.!! :) suurempi todennäkösyys raskautuakin..
 
en ainakaan vielä oo kiukutellu herralleni kun en oo polttanu, ihmeen hyvällä tuulella oon ollu :)

ei rattijuopumuksesta ei.! sille on ehdoton ei meillä.! tuli kakspyöräsellä ajettua vähän ylinopeutta.. ja sit ollu muutama kortitta ajo sen jälkeen.. mutta 4.pv ens kuuta se tulee sitten takaisin :)
 
onhan se hölmöä ollut.! onneks nyt oon saanu puhuttua sille järkeä.. ja oon sanonu että nyt on niin vähän aikaa kortin saamiseen että ei enää kannata edes riskeerata, toi aika menee vaikka päällään seisten.!! oon kuitenkin saanu kitkettyä siltä ton kaahaamisen sun muun pois. :)
 
TinyAngel niimpä...piti sit siinä koittaa olla ja hymyillä et ehkä sit joskus... |O
tyty86 niimpä...no toisaalta sitä toivoski et ei kovin leveis mut silleen kivasti kuitenki...tosin mie nyt näytän aina sille et olis ainaki neljännellä kuulla ku vähän pyöree satun oleen... :ashamed:
 
Nera-85 :hug:
kieltämättä ärsyttävää aikaa tää...mullakin joko kierto alkanut yhtä-äkkiä venymään tai sitten mun kroppa ei vaan haluu vielä kertoo että ootan vauvaa... :kieh:
toivottavasti sinulle tulee selvyyttä asiaan piakkoin...minäkin testaan huomenna, jos testit vaan saapuu...en jaksa enää tätä tietämättömyyttä.
 
Ja muute siel Turus ollessani kävin shoppailemas noin 2 tuntia ja sinä aikana vastaan käveli KOLME massua!! Kamalaa!!! Tää kuume o iha hirmu voimakas :D Niil ol just semmoset TOSI isot vaavimasut, aattelin vaa et miekii haluun simmosen!! |O
 

Yhteistyössä