~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tappi tääl ilmottautuu 156,5 pitkä(toi puol on tos tosi tärkee :p ) ja painan 47kg! :D Jasit mul on tosi iso mies.. :heart: hauskannäkönen pari.. :heart:

Onnea melisha!!! :flower:

Mul ei oo yhtää minkäänlainen olo ja on jo kuitenki 24/24-27...tunsin ehkä oviksen sen mukaa, et kierto ois 26..oon nyt yövuoroissa ja se sekottaa kropan pahasti..ajattelin testata sen negan huomen, ku päivällä herään...
 
miracle mies aina kehuu, ku hällä on taskumallin tyttöystävä.. :p raivostuttavaa vaan töissä, ku kaikki aina luulee mua ihan pennuks ja voimattomaks..onneksi pian luulot karisee, ku huomaavat miten riski tyttö mä olen.. :D

iiiik..TA sul on kyl jännät paikat..TOIVOTTAVASTI täiti nyt sit pysyis poissa ja PLUSSA pärähtäis testiin!! muistatte sit tän viikonlopun koko loppuelämänne :heart: ja he elivät elämänsä onneliisena loppuun saakka.. :)
 
Pituuskyselyyn: 159 ja kai 45, voi olla jo 47 tai jotain myös paino. Keväällä oli 42 ja jouduin lihotuskuurille ja kontrolloitavaks Kättärille. Pitäs olla syksyn käynnille mennessä 50kg... se kun on sio tekijä hedelmällisyydelle tuo liikalaihuus tai -lihavuus. :ashamed:


-B
 
Onnea plussanneille ja kovasti vauvaliimaa mukaan :flower: :flower: :flower:
Tippuneille kovasti :hug: :hug: :hug: Ja miraclelle vielä :hug: :hug: :hug: eilisestä.
Veena, oon tosi pahoillani :ashamed: :hug: :hug: :hug: Sillon ku kävitte testeissä, katottiinko myös sukupuolitaudit? Esim. kalmydia voi olla piilevänä ja estää raskautumista :/
Tyty, superhauskaa iltaa :hug:
 
Nera-85 onneksi olkoon teille!!! :heart:
Hyvää lapin matkaa teille! =) :heart: :heart:
Mäkin testailen viikonloppuna...vähän kyllä jänskättää kun kahdessa viimeisimmässä kierrossa menkat on alkanut 29/29-30...ja nyt mennään jo 30/29-30 :heart:
 
Heippa Kaikille! Tulin moikkaamaan teitä.Meillä pätkäs netti,ku muutetaan eli.Tulen seuraavan kerran vikalla viikolla tässä kuussa taas ;)Kaikille hauskaa kesä ja plussa tuulia.Ja oikein rutkasti haleja!! :hug: :heart:
 
Voimia Sannyalle muuttoon! Ihana kyl ko saitte sen asunnon :heart:

Valma, eli muutin tuos maaliskuu lopulla, just enne ko km tuli (samana pvänä ko illal sit alko pienen pieni tuhru ja seur. pvänä sit yltyi kunno vuodoksi). Ja käytännöshä mä oon asunu tääl jo syksyst lähtie :)

toiveilija, olin kyl vähä mur mur sullekin, mut onneks kaikki asiat voidaan aina sopia ja miekii oon pahoillani omasta puolestani iha vilpittömästi :hug: :hug: mitenkä on raskaus sujunut? :)

Ny miula on taas iha olo et ei satuta yhtää, ei tippaakaan lukkee muiden hyvistä uutisista sekä raskauksien etenemisistä :heart:
 
Heippa tytsyt, ompas taas tullut tekstiä.
Onnewa onnewa melisha, kumpa itsekkin olisi niin hyvä säkä että ekasta kierrosta tärppäis :ashamed:

Mie kans täällä 163cm ja 65-67kg ja en tykkää ku on makkarat :snotty:
Ihanaa tänään tulee miun 1v kummityttö yöksi.

ja pakko muuten elvistellä, olin nuoremman eli juuri tämän kummitytön synnytyksessä mukana ja olen häneltä leikannut napanuoran ja tehnyt ensi pesut, kun ei isä pysynyt matkassa vaan jätti äidin yksin ja palasi exän luokse ja pani sen paksuksi... julmaa sanoisin...

mie en malta odottaa millo täti tulee tai ei tuu ku tahtoo jo testailee, tosin en tiedä pongasinko oviksen oikei ku taas tuli limat 5 päivää ja tikut loppu jo ennen ovista :D olin vähä innokas.
 
mahtava kokemus varmasti tuo synnytyksessä mukana oleminen.! itsellä kävi niin hassusti että olin menossa kummipoikani synnytykseen mukaan, hänen äitinsä halusi niin, koska isää ei ollut kuvioissa. noh, olin sitten joka yö siellä että jos lähtö sitten koittaa.. tuli juhannus ja mamma sitten sanoi että mun täytyy lähteä juhlimaan.. seuraavana aamuna tuli sitten soitto että on syntynyt terve poika aamuyöstä.! kyllähän se harmitti, mutta äkkiä vaan sitten sairaalaan pikkuista katsomaan :heart: toivotaan että pian ois sitten ihan itse siellä synnyttäjän paikalla :)
 
Hyvin on mennyt, mitä nyt on ollu ikävää pahoinvointia ja kuvotusta, ja tissikipuki alkaa pikkuhiljaa hellittään =) Kiitos kysymästä :hug: :heart:
Tässä tän päivänen masukuva... Ei oo viel kovin isoo kumpuu, mut kumpu kumminki :heart:


Eli tässä kuvassa 14+1
 

Yhteistyössä