~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Täälläkin on mahaan kasvanut tummia karvoja navan ympäristöön. Muuallakin, missä ei ennen ole näkynyt mitään, on karvan kasvu lisääntynyt. Ja poikaa odotetaan ainakin ultran mukaan. Onneksi ei sentään viiksiä ole vielä kasvanut :LOL:
 
Oon vanhempian luona käymässä... oma tietokone on ihan tuusan nuuskana. :( pysyy ehkä 10 min päällä ja sit sammuu kun ylikuumenee. Mun isoveli on atk-insinööri ja sano et sille ei maha muuta kuin korjais tuulettimen. Mut se on jo niin vanha kone ettei oo mitään järkee korjata sitä. Et uuden ostoon mennään piakkoin. :D Siis toi edellinen on läppäri, ja on se jo 4 vuotta vanhakin! Et on se ujo aikakin meidän hankkia uus... Et nyt sitten pikaiset kuulumiset täältä ja sitten tulee tälle tytölle pakollista palstataukoa. Kääk! :eek: Täytyy vissiin alkaa jouluaskartelemaan ens viikolla. :D ja laittaa kaikki siivousprojektit sinne. :) Saunan pesu, vaatehuoneen siivous... :p

TA kyllä sitä yllättävän hyvin viihtyy ilman alkoholiakin. :D

Talvis :D Mä en oo ainakaan vielä huomannut mitään megakarvankasvua. :) Vähän on tummentunu toi napa-alueen karvoitus kyllä... mut mä oon muutenkin tumma.

Onks muuten DD:Stä kuulunut mitään vähään aikaan? :attn: Huutelenkohan mä nyt oikeessa pinossa oikeeta ihmistä.. :LOL:

EM ja vilkas Dodo 16+4 :heart:
 
Hei taas :D Ette pääse musta eroon näköjää millää :D Taas tultii tänne anoppilaan ku vietii miehen sisko kottiin. Samalla toki ol päästävä koneelle :saint:

Ja tuo maitojuttu.. Ni ei mullakaa siis kunnon maitoo se oo. Semmost kirkasta nestettä vaan mut kyl sitä suht paljo tulee. Et aattelin sen olevan semmosta maidon esiastetta :D

Ja karvankasvuun.. Mie oon epäilly tyttöö, mut sillonha poikauni sai mut sekasin.. Mut kyl mie edellee tyttöö veikkaan vaikkakin pojan tulo ei enää nii oudolta tuntuis ko alus. Ni miul ei kyl karvat oo kasvanu juurikaan erityisemmin. Sama kasvuvauhti ku ennenkin ja vaaleina pysyneet. Masun karvat vähä kasvanu mut neki siis semmosia iha vaaleita, joita ei näkisellei tarkastele. Eli tääl ei ainakaa apinaks olla muututtu :p Talvis voiha olla et myöhemmi se sit siittä tasottuis =)
 
Nyt on Zoella yks merkkipaalu ohitettu, kun valmistujaisjuhlat on pidetty :flower:

Tohon karvakeskusteluun.. mä en ole huomannu karvojen kasvavan yhtään nopeammin, mutta vaalenemaan ne on alkaneet! sääristä en oikein osaa sanoa, mutta etenkin hiuksissa juurikasvu on vaaleampaa kuin aikasemmin.

Mulla on syömisongelma! Tuntuu, että sellaista normaalia ruokahalua ei ole täs raskausaikana ollutkaan vaan syödä täytyy ennen kun tulee pahaolo tai kun se jo on. Viime yönä heräsin kaks kertaa syömään muroja kun vatsaan sattuu nälästä :/

EM: kivat neuvolakuulumiset :wave:

tänään aiotaan ystävän kanssa juhlistaa maagisen rajan rikkoutumista menemällä syömään ja ostetaan ekat vauvan vaatteet :saint: :heart:

Jossu & Napero 12+2
 
Huomenta! :wave:

zoe hyvä, että juhlat onnistui hyvin =) :flower: ja jossulle onnea maagisen rajan ylityksestä :heart: ...

Täällä olis enään viikko aikaa kun tämän maaginen raja ylittyy, ja vaavista tulee "täysikäinen" :D

Oltiin eilen illalla pelaamassa pokeria(ei oikeesta rahasta). Mun sisko, sen mies, mun pikku veli, minä ja mun avokki...ja arvatkaa kuka voitti koko pöydän ;) ...minpä tietty...pokerihai :LOL: ...Oli kyl mukava pelailla....

Mutta nyt poksutellaan!!! :heart:

vauvis neiti 36+0 POKS!POKS!
 
Mullaki ruokahalu oli aika kehno sillo alussa, jossai vaihees pari vkoo meni niin, et aina syödessä alko etoa. Mut muutoin selviydyin tosi vähällä kyllä. Nyttemmin ruokahalukin on iha normaali ku on näi pitkällä raskaudes jo =)

Ja mie muka nettitauolla :D Hah! :D Tääl taas ku mentii evakkoo ku ol näyttö meidä asunnosta. Toivottavasti tulis myydyks. Yks vanhempi nainen ilmeisesti ainaki oli tosi kiinnostunu.

Ens vkol voi olla hiljasempaa tää mun nettikäyminen ku mies on töissä. Mut tiä vaiks mie silti tääl ain käyn kahtelemassa onko mitä uutta tullu :D
 
nyt kaikki pitämään suukkikselle peukkuja... kyllä se asunto menee ... eikö menekkin...

olin eilen yökerhossa... savuton sellainen... vietettiin siskon synttäreitä, ja hyvissä ajoin lähdin kotiin... kotona jo ennen 22 :D
mielettömät 6 tuoppia tuli jäävettä litkittyä illan aikana... vaikka hauskaa oli...
niin mistä ihmeestä tämä tuho krapulainen olo???

nyt näyttää taas palstalla menevän mukavan tasaisesti ja mukavasti...
 
Hellou!
Mä oon meinannu aivan pudota täältä, kun en oo ehtiny koneelle koko viikolla. Oli tosiaan viiminen kouluviikko ja sit olin viikonlopun töissä. Nyt taas yritän täälläkin vähän useammin käydä :D

Johanna: Kiva että ultrakuulumiset oli hyviä! Mulla on huomenna... :$ :heart:

).( Huono olo vähän pahentunut, yökkäilen usein, mutta en onneks tarvi oksentaa... :whistle:
 
mäkin oon tässä ihmetellyt että mistä se johtuu ku karvat alkaa kasvamaan massuun. Mulla ei oo juurikaan karvoja missään ja jos onkin ne on aika vaaleita. Mahaan on nyt alkanut kasvaa karvoja, jotka on onneksi ihan hentoja ja vaaleita...silti oon ihmetellyt että miksi??? Ei ne oo kuin n. puol senttiä maksimissaan, mutta en tykkää ollankaan, kaippa häviää raskauden jälkeen?!?! :eek:
 
HanTa mullakin oli tänään enemmän "krapulaa" kun mun miehellä vaikka mä join vain 0,5l limun ja mieheni siideri/boolia...en tiiä mistä johtuu, mutta mä epäilen sitä valvomista, jotenkaan ei enää jaksais valvoo kun max kymmeneen ja jos valvoo kauemmin niin sitten aamulla tulee nukuttua ihan hirveen pitkään ja olo on sen jälkeekin aika unelias...
 
Vauvahaaveita Kiitos paljon! On vielä niin ihme fiilis ettei tiedä miten olis. Toivoni menetin jonkin aikaa sitten tuolla esikoisesta haaveilevat palstalla. Nyt ku plussa sit tuli niin takashan sitä piti tietokoneen ääreen raahautua.. :)
 
Muistan itsekki nera ton saman fiiliksen, kun plussaa näytti tikku...Ei sitä osannu oikeen ajatella edes mitään. Ja ei sitä osaa vieläkää, vaikka raskaus alkaa olla jo loppupuolella. Se tajuaa sitten ku saa pienen syliin, ja tuo sen kotiin :heart: :heart:

Nyt vaan sitte peukut pystyyn alkuraskauden ajaksi, että kaikki menee paremmin ku hyvin :D :hug:
 
Joo... Onhan tää jännää aikaa. Pitää vaan yrittää pitää salaisuus omana tietonaan ainakin ekaan ultraan asti. Ei kyl millään malttais =) Tekis mieli kaikille kertoo jo et meille tulee vauva. Elokuuhun on kuitenkin vielä niin pitkä aika että mitä vaan voi tapahtua...
 
Zoe-F
Suukkikselle *peukut pystyssä* toivottavasti kämppä menee kaupan.
HanTa Sompio TA Miä oon valvon myöhää usein ja nukkun paljon ja välil tosi vähän ja miä en oo ainakaa huomannu mitään krapula oloa.
Nera-85 Paljon onnea! :flower: Mulla ei silloin haamu testissä yllättänyt, vaikka tulikin jo yk1:sellä, olin ollut jo muutaman päivän ihan varma asiasta.
 
Onnea Nera-85! Kiva saada uusia tänne kun me "konkarit" pian häippästään. Mites muut joulukuiset, joko on lähdön merkkejä ilmassa?

Suukolla oli hyviä rakenneultra kuulumisia, EM:llä neuvola mennyt kivasti. Onnea molemmille niistä :flower:

EM se mua huhuilee jälleen, tosin tällä kertaa oikeesta pinostakin :D On tosissaan hyvin kiireistä, niinkun Suukkis sanoikin. Opiskelen täältä käsin ja täytyy palautella paljon töitä spostitse, ja sit jäljelle jäävä aika onkin aika tehokkaasti omistettu miehelle. En haluu et tuntee olonsa epäkotoisaksi tai yksinäiseksi mitenkään, vaikka hälle vieraassa paikassa ollaankin. :heart: Vielä en ole jakautunut, mutta merkkejä suuren hetken lähestymisestä on ilmassa melkoisasti! :eek: Ihan kun olisi limatulppaa tullut, supparit tuntui eilen illalla pitkään alaselässä, ja tänään niitä on tullut erittäin paljon ja kipeinä. Sattuvat eritavalla kun ennen, tuntuu meinaan sen normikivun lisäksi siltä että A ja B rappu repeää :$ Sit kaikki ihanat vihlonnat kohdunsuulla... sitä luulis ettei enää menis kovin kauaa näillä tuntemuksilla, kun usein suppailee melkein minuutin kestoisia jopa viiden minsan välein, mut mun tuurilla tätä jatkuu seuraavat 4 vkoa ja vauva syntyy kaks viikkoa yliaikaisena :LOL: Siihen oon varautunut, vaik välillä kyllä säikäyttää ja tuntuu et nyt lähdetään sairaalaan. Jännityksellä odotetaan kuinka käy :) Tytölle ois kyllä kaikki valmiina nyt, sitteri tuli ja tuttipullojakin tilattiin. Tai no joo, vielä pitäisi kai talkkia hakea :D Muut pesutarpeetkin on.

Sori kun en ole jaksanut lukea näitä kaikkia sivuja tekstiä, selasin toki nopsaa. :ashamed: Suppailee nytkin tosi kovaa, ja illallinen ois liedellä. Ihanaa odotusta kaikille :heart:

DD ja potkurineiti 37+5 :heart:
 

Yhteistyössä