~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

no hemmetti... mäkin haluun mäkki ruokaa.. mut just tulin suihkusta, niin ei viittis lähtee kävelee mäkkiin joka on naapurissa...

nyt on meillekin huudettu dopperi.. katsotaan kuitenkin kuinka käy :D

hirveesti juttua taas kirjoitettu sitten aamun...

suunnitelkaa synnyttäjät nyt huolella :D ja synnyttäkää terveet lapset :D
 
Zoe-F
EM Yleensä mie otan mielummin tosta lähikebabbilan listalta oikeen maukkaan fetasalaatin, tai sitten meen abc:lle syömään ISOn lehtipihvin ranskalaisilla :D
On täällä kiinalaisiakin, mutta mua ei sellaseen saa kirveelläkään :p
 
Kahtelin vaa pikaseen läpi, oliko tullu uusia/muuta päivitettävää.. Oon taas anoppilas koneella :D Ja rakenneultra oli eilen!! Mytyllä kaikki hyvin :heart: Painoarvio 335g eikä haluttu sukupuolta tietää. Siel se liikuskeli ja saatii 5 ihanaa kuvaakin mukaan =) Laittelen sit ku saan oman koneen taas takasin ja siin on meil se skannerikoneyhdistelmäkin =) Eli täällä kaikki hyvin! Ja istukka etuseinämässä kute arvelinkin, hyvin vaimentaa iskuja :saint:
 
moikka
lähdin tänään ajoissa töistä että ehdin illalla oleviin pikkujouluihin :LOL:
Vähän hermostuttaa pikkujoulut tänä vuonna kun ei meinaa mitkään vaatteet istua hyvin...
muuten täällä päässä voidaan oikein hyvin.. :D

TinyAngel & Pikku Pirpana 18+1
 
onnea SS hyvistä ultrakuulumisista! :flower: :heart:

Mulle käy kans TA kaikki sun edellä mainitsemat ruoat :p *nam*

Sain eilen vauvauutisia, ystävältä joka oli menny eilen sinne käynnistykseen...Oli aika rankka kokemus...26 tuntia olivat yrittäneet alakautta, mutta lopulta sektiolla syntyi pikkumies yöllä. Napanuora oli kuulemma ollut liian lyhyt, ja siksi ei ollut tullut ulos. Mutta pääasia että äiti ja vauva voi hyvin :heart:

vauvis neiti 35+5
 
Nii ja miul muute tuli eilen maitoa! :eek: Vähä se oli outoa :D Ku olin iha varma, et no ei ny vielä ku en oo ite mitää huomannu (tiedän kyl, et voi maitoa tihkua/tulla puristettaes kovinkin aikasin).. Mut nii sitä vaa tuli :D Sai mieskin.. kröhöm, osansa... :LOL:
 
Ei muuten mullakaan oo tullu maitoa, rv 36+1 . Jostain luin, että aikainen maidontuotanto (tai siis aikainen maidon tihkuminen) ennustaa hyvää imetyksen kannalta. Tosin voi sitä maitoa tulla hyvin tietenkin, vaikkei ennen synnytystä tulisikaan :) .
 
vauvis, nooh eiköhä sul pian ala tuleen tai sit tosiaan nousee vasta synnärillä :heart: Mut oli tuo jotenki nii outoa. Vaikka kuinka tiesin, et enne 20 vkoaki helposti voi tulla, mut sit ku itellä tosiaan tuli ni tuntu nii oudolle.. Mies oli iha ylpee musta ku ny jo maitoaki tulee :D Ja sit mies o nii hassu ku se ei koskaa anna painaa masua :LOL: Ku se ain sanoo, et no miltä susta tuntuis ku sun päätä työnnettäs ku oisit nii pieni :saint: Eli siis ku tahallani välil painan masua ni se älähtää sillai leikiltee siit, mut siit huomaa, et ei se oikeestikaa tykkää et sitä painetaa :D Pitää sillai tosi hellästi vaa sivellä. Ultrassaha ne paino, mut mies onneks ei huomannu kui kovaa.. Se o nii mielettömän upea mies ja nii ihana kahtoo sitä ku se on nii huolehtivaine =)
 
Juu kyl se varmaa enteilee hyvin alkavaa imetystä, mut mun kamullaki tihku jo aikasin, mut ei pystyny imettään ku muutaman kk:n. Eli yksilöllistähän se suuresti varmaa on =) Onkoha rintojen koolla muute mitään merkitystä siihe, kui aikasi tihkuu? Ku siihe imetyksen onnistumiseenha sil ei oo vaikutusta? Vaikka vähä vaikeempi imettää jos hirmuse iso rinta ku pitää sitäki tukee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Juu kyl se varmaa enteilee hyvin alkavaa imetystä, mut mun kamullaki tihku jo aikasin, mut ei pystyny imettään ku muutaman kk:n. Eli yksilöllistähän se suuresti varmaa on =) Onkoha rintojen koolla muute mitään merkitystä siihe, kui aikasi tihkuu? Ku siihe imetyksen onnistumiseenha sil ei oo vaikutusta? Vaikka vähä vaikeempi imettää jos hirmuse iso rinta ku pitää sitäki tukee.
mä en osaa tohon kyl sanoo mitään...luulen, että kaikki on yksilöllistä.
 
onnea zoe-f valmistumisen johdosta... mistäs koulusta pääsit pois???

olikin ihana vapaa päivä... aamulla kampaajalla... ja sitten päivä siskon seurassa... vatsalihakset kipeet nauramisesta :D
Mutta protestoin että tästä meidän kylältä on lindekskin vienyt mammavaatteensa pois... olisin ostanut nyt kerralla siistit housut... enkä enään illalla jaksanut helsinkiin ajella.... :(
 
En oikein saanut nukuttua ja niinpä urakoin tässä monta sivua...

Vakuutuksista En ole niitä selvittänyt, mutta varmaan otetaan ifistä. Meillä on kaikki muut vakuutukset siellä, niin sieltä ainakin eka kysyn. Kai sitä tarjousta tarvis pikkuhiljaa kysellä.

Mä olin keskiviikkona neuvolassa ja kuulin ekaa kertaa nupun sydänäänet :heart:
 
zoe hyvää valmistujaispäivää :flower:
sompiolle onnea hyvästä neuvola käynnistä, ja että kuulit pikkuisen elämän äänet :heart:

Tuli tuosta hantan tekstistä mieleen, että pitäs ostaa imetysliivit, nii sais ton sairaalakassinki pakata tiptop valmiiksi, kun kohta alkaa se vaihe, että lähtö voi tulla minä hetkenä tahansa :eek:
Kävin mä yks päivä KappAhlissa kattoo, mut jotenki oli huono valikoima, eikä ne mahtunu rinnanympärykseltään edes päälle, vaikka nytkin on mulla koko 85B päällä. :ashamed:

Eilen tosiaan aloin pakkaileen sitä sairaalakassia, en sinne vielä muuta kerenny laittaa ku vauvalle vaatteet, ja kännykän laturin :D ...eiköhän tässä vielä ehdi.... ;)

vauvis neiti 35+6 (huomena poks!poks!) :heart:
 
Suukkis onnea kovasti hienoista ultrauutisista!! :hug: =) Aika jännää toi maito!! :D Hassua.

Neuvolassa

Rv 16+3
paino 58,5 (nousua 1 kg edellisestä)
verenpaine 108/76
Hb 129
sydän +145
Liikkeet +

Eli kaikki hienosti. :)

Tietokone temppuilee, että älkää ihmetelkö jos mua ei täällä näy kovin paljon. :p Sammuilee itsekseen milloin lystää - tosi kiva. :kieh: Muutaman viikon päästä saadaan varmaan uusi tietokone, et siihen saakka pitää temppuilla tän läppärin kanssa.... |O

Mut muuten kaikki on hienosti täällä. =) Dodo on vilkas aina muutaman päivän välein ja joskus päivisinkin potkii. :heart:

EM ja Dodo 16+4 :heart:
 
Zoe-F
HanTa Ammattikoulusta valmistuin autonasentajaksi :)
vauvahaaveita Todellisuudessaha mä olen valmistunut jo 7. päivä tätä kuuta :) Ei vaan ollu rahaa pitää juhlia aikaisemmin :D
EM :hug: Tietokoneet on joskus ihan totaalisen (*):stä, mulla on sentään muutama sukulainen, keltä voi pahan paikan tullen pyytää neuvoa, vanhan koneen kanssa meni hermot vuos sitten, ja kävin ostamassa tän läppärin. Tää on toiminu hyvin, useemminkin oon helisemässä näitten nettijuttujen kanssa, kun jostaan syystä on niin usein netti poikki.
 
ei kaikken naisellisin ammatti... mutta tärkeä kuitenkin... zoe-f tuonkin sulle tuon poloseni korjaukseen... sekun on alkanut oikutella :(

taas poksahti viikko :D mutta kyllä tämä mennyt viikko on mennyt hitaan puoleisesti :(

mutta mukavat viikonloput kaikille... lähden suuntaa suihkuun ja sitten etsimään siskolle synttärilahjaa :D
 
Eilen oli sitten työpaikan pikkujoulut. Oli kyllä yllättävän hauskaa vaikka ekaa kertaa elämässäni olin semmoisissa selvin päin. Viihdyinkin jopa yhteentoista asti. Tosi hyvää oli ruoka ja Join varmaankin 3litraa kokista :D
eihän sitä nyt kuivin suin jaksanut olla. :D

tänään ois sitten kavereitten pikkujoulut...

TinyAngel & PIkku Pirpana 18+2
 
zoe-f mis päin kotkaa asutte... asusteltiin aittiksessa miehen kanssa... ihan kiva alue... vaikka oikein muuten en koskaan kotkaan kotiutunut :(
okei juu... jätän tuon poloiseni tuomatta :D

polkupyörä ois täälläkin kylällä hyvä... kaikkialle pääsee kävellen ja vähän pidemmälle sitten pyörällä :D autoa ei oikeestaan tarvii jollei ruoka kauppaan lähde :D
 
:D kaikki kotiutuu useimmiten johonkin...
mä olen hyvinkäästä nyt pitänyt... vaikka teininä täältä oli pakko päästä pois kun piirit oli liian pienet...
jotenkin nyt tämä tuntuu oikealta paikalta...
 
hei kaikki poikien odottajat. (ja miksei tyttöjenkin vertailun vuoksi?)

kun mä oon jo aika varma että meille on tulossa poika. vauva on muuttanu mut iha apinaks!! oon siis normaalisti semmone perusvaalea suomalainen, ja hius/karvanlaatuni on aina ollu vaalea ja hento kaikkialla kropassa. säärikarvojenki suhteen ollu helppoa, kun sänki ei oo näkyny mihinkään, tuntunu vaan, joillain kavereilla nähny joskus semmosia mustia pilkkuja sääret täynnä sheivaamisen jälkeen.

asiaan, niin ensin tää alko sillä, et katsoin alaspäin seisoma-asennossa ja huomasin et mun isovarpaissa on ihan mustia karvoja!! ajoin ne äkkiä pois. =) sitten huomasin että mun navan seudun karvat on tummentuneet ja kasvaneet pituutta. kerran säärien sheivaamisen jälkeen huomasin sääriä rasvatessa et oho, jäiki yks kohta ajamatta, ja siin kasvoi sentin mittasia mustia karvoja (edellisest ajelust sillon viikko aikaa). edellispäivänä huomasin, että koko mahan seudun karvoitus on lisääntynyt, ja navasta alaspäin on kasvanut semmone tumma karvavana, semmone ku joillain miehil näkyy. :'( menin sitte sänkyyn parkumaan hormoni-itkua "vauva muuttaa mut apinaksi!!"

niin siis en tiedä tietääkö kaikki tätä vanhan kansan uskomusta, mut tää karvankasvu veikkais poikaa (lisääntyny testosteroni kehossa). onko kellään ollu tällasta!!!!

|O
 

Yhteistyössä