~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

moi, pikasesti tänne kirjottelen kuulumisia!! oltiin siis aamulla np-ultrassa, ja kaikki oli siellä todella hyvin :heart:

kuva pikkuisesta venyttämässä jalkaansa (balettitanssija niinku äiteensä??) :)


pituutta oli 61,6mm ja niskaturvotusta vain 1,0mm, eli kaikki hyvin. selkäranka ok, vatsalaukussa lapsivettä eli ok, nenäluuki selvästi nähtävissä ja kaikki jalat ja kädet olemassa :D viikot vastas 12+4, edellisen ultran mukaan tänään eletään 11+6 ja neuvolan mukaan 12+1. oli muuten häröä nähdä ku hän venytteli käsiään ni kaikki sormet näkyi kädessä! ja vilkuttiki äitil ja isälle :heart:

Hikka-Heikin näkemisestä liikuttunut Talvis :heart:
 
Onnea talvis hyvistä ultrakuulumisista
...ihana pikkuinen!! :heart:

Ei ainakaan täällä oo viel DD mitään merkkejä
,no onhan noita viikkoja vielä sen verta "vähän" että eiköhän tässä vielä jouda huilaileen. Mutta oon toivonu että tulis nyt edes yksi supistus, nii tietäis miltä se tuntuu :D ..Ku mulla ei oo olu yhtää harkkasupistusta, eikä mitään muutakaan, nii sitä vaan oottaa että millon ne alkaa.
Joulukuisten pinossa on alkanu hirvee kuhina nyt :xmas: ...*huomaa että ollaan siirrytty joulukuulle


Tänään lähtää ehkä katteleen niitä vaunuja...(jotenki vaan tuntuu nii aikaselta niitä ostaa :ashamed: takaraivossa semmonen tunne, että haluais ostaa ne sitte vasta ku vauva on turvallisesti maanpinnalla)...

Synnytys on täällä joka päivä läsnä, ei oo päiväkään etteikö se tulis mieleen, ja toissa yönä näin eka synnytysunenki :|
Pakko se on uskoo, että lähtöön ei oo enää kauaa ja me saadaan vauva


vauvis neiti 36+1
 
Moikka pitkästä aikaa =) !
Ja kiitti kaikille onnitteluista :heart: !
Joo täällä sii edelleen netti pimento,kun kone huollossa.. :kieh: hermot menee..!Tulin pikasee kirjaston koneel käymää..en pysty lukee kaikkien juttuja ku ei oo tarpeeks aikaa..pahoittelut. Sen huomasin että täällä on porukka kipeenä, kuten myös minä..koko viikon jo ollu ja jatkuu vaa :snotty: ärsyttävää..pitää tänää varmaa lähtee lekurii,varmaa poskiontelon tulehus.

Täällä muuten kaikki hyvin,mutta ekoina päivinä tuli pientä ruskeeta vuotaa kaks kertaa wc käynnil. Nyt ei oo kuitekaa monee päivää tullu..ja tein viel varmistus testin ja muhee plussa on edellee :D en vieläkää tajuu et oon raskaana..heh!
Varasin ekan neuvola ajan jo sekä yksityiselle ultran, oon nii vainoharhanen ja malttamaton et tahotaa miehen kaa käydä siin alkuraskaus ultrassa.. neuvola ja ultra ois 19.12 sillo on rv 7+5 joten näkyyköhän sillo jo sydänäänet..osaatteko viisaammat sanoo?

Muuten hyvä olo jos ei flunssaa lasketa..tissit vaan turpoo :LOL: ja mahassakii semmosta "ennen menkkoja" olosta turvotusta..

tyty rv 5+1
 
Moiks!

Pääseekös mukaan esikoista ootteleen? =) Mä plussailin pitkän ja hartaan odotuksen jälkeen ekasta inseminaatiosta vajaat pari viikkoa sitten. Aivan sekaisin onnesta olemme olleet, tosin myös epäuskoisen hämmentyneitä voiko tää olla oikeesti totta! Toivotaan, että kaikki sujuu ja etenee hyvin ja pieni pysyy matkassa sinne 30.7.2009 saakka, jolloin on meillä ainakin laskurin mukaan LA. Ekaan ultraan meen ensi viikolla, jolloin kasassa rv 6+5, toivotaan, että silloin jo pienen sydämen sykkeen näkisi ja kaikki olisi hyvin.

t. Stellina ja pikkutaimi (jolla ei viä virallista odottelunimee) rv 5+4
 
Ihania ultrakuulumisia Talvis! on se vaan niin outo tunne kattella siitä monitorista kun toinen siel kieppuu mut mitään ei tunnu :D

Kiva kuulla Tytynkin kuulumisia ja ihan normaaleja alkuraskauden oireita sulla turvottelut sun muut =)

Siis nibbler on plussannu? iha mieletöntä! onnittelen vasta sitten, kun hän saapuupi palstalle....

Onnea myös muille plussanneille kovasti ja tervetuloa stellina!

(.) mä olen taas tavalliseen tapaani oksennellu tänää mutta ei siitä sen enempiä. eilen sain ostettua mammafarkut ja mammalökärit ja voi unelma kuinka ihanalta tuntuu ne jalassa! :p piti tosiaan ostaa joku pieni nuttu pienellekin, mutta kun sitä valikoimaa on NIIN paljon ettei oikein tiedä mitä ostais. haluaisin kuitenkin ostaa jotain oikeasti käytännöllistä...

minkä kokoisia on muutes äippäpakkauksessa tulevat vaatteet? onko ne just vastasyntyneille vai miten?

Jossu & Napero 12+3
 
Zoe-F
vauvis Mie oon itte ostan yhen 50 kokosen lämpösen takkipöksyt jutun. Sit mul on kyl paljon vaatteit jo kaapis, Eri kokosia ja näkösiä, kahen viikon päästä pitäis tulla äippäpakkaus.
 
mä kans jouduin ostaan pienemmän toppapuvun vauvalle, ku se äippäpakkauksen toppis on kokoa 68, ja menee tyyliin ens talvena sitte päälle :D

Mulla onki sairaalakassiin pakattuna semmonen 50cm fleecepuku(ensimmäinen vaate minkä tälle pikkuiselle ostin aikonaan :heart: ).
 
Jesh! mulla ei ollut sataa reikää niinkuin pelkäsin....Tänään kävin siis siellä hammastarkastuksessa ja yksi alkava ja yksi pieni reikä löytyi, muttei aleta niitä paikkaamaan kun ovat mun viisaudenhampaissa. Hampaat poistetaan kunhan Pirpana syntyy.
Varsinkin se toinen viisaudenhammas oli kuuleman vähän tulehtunutkin. Ei kyllä vaivaa mua mitenkään. Hammaskiveä löytyi ja sen takia ien tulehdus. Eli sain uuden ajan hammaskiven poistoon ja se ois sitten vasta tammikuussa. Ja ainakin minulla tää hammastarkastus maksaa, vaikka olenkin raskaana n. 12e maksoi pelkkä tarkastus.

Eilen kävin h&m:ltä ostaa äippä housut, semmoiset siistit mustat. Nyt mulla on siis farkut ja siistit housut. Farkut on kyllä vielä liian isot, jospa sopivat ens vuoden puolella...:heart:
Samalla sorruin ostamaan pikkuisia vaatteita...tässä kuvat niistä :)







TinyAngel & Pikku pirpana 18+4
 
tyty hauska kuulla taas kuulumisia... meilläki näkyi rv 6+3 syke ultrassa, uskon että sielläkin silloin jo sykkii =)

TinyAngel oli ihania vaatteita ostanu :) mäki oon jokusen 50cm vaatteen kaappiin saanu, vaikka vauva on sen 50cm jos vanhempiinsa tulee.. ollaan molemmat oltu yli 50 cm syntyessään. menee varmasti hetken. kaapissa on myös 56-68 cm vaatteita jo.

vauvis saa niin rauhassa olla... =) kyllä se sieltä vielä ulos putkahtaa.. voi olla et hän tykkää enempi tammikuusta.. :heart:

johanna joo se oli tosi outoa, kun toinen liikuskeli siellä ja mitään ei tuntenu.. mieskin tuijotteli hassu hymy naamallaan kuvaruutua.. =)

piti niihin ultrakuulumisiin vielä laittaa että syke oli 160 (?) ja istukka takaseinämässä... eli potkuja odotellessa..

tiedättekös, kun puhutaan niistä sykkeistä, et missä vaiheessa vois niinku pojan ja tytön sykkeet erottaa? ihan leikkimielisesti...

täytyypi kurkkia vauvakuumepuolelle... :whistle: ihanaa että nibbler on plussannu :heart:
 
Chamorphis
Oli kyllä tosi hieno uutinen toi nibblerin plussaaminen! On sitä yritystä riittänytkin siellä! Ja muitakin plussanneita sieltä taas tulos tänne!
Neralle ja Stellinalle tervetulotoivotukset kukkien kera! :flower:
DD uu toi kyllä kuulostaa siltä, että sulla on lähtö hyvin lähellä! Pidetään peukkuja!!! =)
Talvis oon kuullu, että tytöllä on korkeempi syke... eli jos syke on yli 140 olis tyttö ja alle 140 niin tulis poika...
En nyt muista enää mitä kaikkee piti kommetoida kun oli niin paljon tullu tekstiä :ashamed: , mutta kaikille tasapuolisesti onnittelut hyvistä kuulumisista! :D

Chamorphis ja Nasu 32+6
 
Kiitoksia kaikille tervetulo toivotuksista.

Heh... Meis haluu uusinta testin ku ei usko slimiään yhdellä testillä. On kyl itelläkin aika epätodellinen olo. Kai sitä vois vielä ihailla niitä kahta viivaa.. :) Neuvolaankin tänään soittelin niitten laskureiden mukaan olisi jo menossa rv 5+3. Vielä tämän vuoden puolella pääsee eka ultraan. Jänskättää jo nyt...

Stellina ja Tyty86 Aika samossa vaiheessa ollaan... =)
 
Talvis Uskomuksia kumpi on tulossa, tyttö vai poika?!? :D

*jos syke on alle 140 niin ois tosiaan poika ja yli 140 niin tyttö :D

*jos potee pahoinvointia/ närästystä uskotaan että tulee tyttö. :D

*linea negra - siis se tumma viiva, joka joillakin naisilla ilmestyy navan seutuville tietää poikaa :D

*eteen päin työntyvä pallomaha tietää poikaa ja jos maha leviää eli näkyy takaakin päin tietää se tyttöä.

*jos raskauden aikana tekee paljon suolaista mieli on poika tulossa, jos makeaa niin tyttö.
 
syke oli vimeksi 139-163, eli tyttö
En ole juurikaan potenut pahaa pahoinvointia, en siis oo oksennellut..eli kai sitten poika
Multa ei löydy tuota tummaa viivaa...eli tyttö
kaippa mulla on pallomaha, ainakin toistaiseksi, siis poika
mun tekee mieli tosiaankin makeaa, sipsejä en oo syönyt koko raskauden aikana, siis tyttö :D


noiden uskomusten perusteella meillä ois tulossa...tyttö tai poika :heart: :heart: :D
 

Yhteistyössä