~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Talvis jo mies sanoki että sen on vaikee uskoo ku viimeksi kävi niin huonosti, ku mulla näytti positiivista ja silti en ollukkaa raskaana. toisaalta ymmärerttävää, mutta kuinka suuret mahollisuudet on että se tapahuu uudestaan samalle ihmiselle? :) kiitos onnitteluista :)

Zoe Kiitos aivan mahtavasta linkistä! toi oli tosi kaiken kattava :) voiskohan tuo napakipu olla että jos se on poksahtamassa ulospäin? mä en tiiä onko sen tapana sitte sattua, mutta se nyt mulla ekana tuli mieleen.
 
Zoe-F
vauvahaaveita Täytyy yrittää kysyä ens kerralla, on silloin lääkärikin.
nibbler Itse olin paniikissa kun tuo muutti osoitetta :LOL: muutama ihana sielu sitten laitto ton uudenmallisen laskurin osoitteen ja olin ihan taivaassa. Toi on ollu ehdottomasti ylin ykkönen noista laskureista.
 
Nibbler: Onnea oikein tosi paljon!!!! Mahtava juttu!!!

Onnittelut myös Neralle ja Stellinalle! :heart:

Vauvahaaveita: Voi kun kuulostaa ihanalta että saa hommata vaunuja yms... Mäkin tahdon! Mutten nyt ihan vielä viitti... :D

).( Väsyttää...ja vähän oksettaa...ja pitäis siivota...yhhyh...
Kukkaiskeiju & Pömppis 8+1
 
Moikka kaikille! Mä oon nyt niiku niin pilvissä! :D :D :D Olin suunnitellut yhtä klinikkaa ennen kun päästiin tänne, mut sit selvis ettei ne enää otakaan mun vakuutusta, joten piti etsiä toinen paikka. Sit taas kukaan muu ei meinannut ottaa ku oon jo näin pitkällä ja kaikki tiedot aikasemmista käynneistä suomeksi. Mut mitäpä sit kävikään! Toi aivan mahtavan oloinen praktiikka, missä on tosi tosi kehuttu ja pidetty naislääkäri, suostui vielä ottamaan mut ja sain ajan jo HUOMISEKSI! Ja mä kun jo pelkäsin etten pääse lääkärille ennenku tyttö syntyy :D Sinne siis huomenna yhdeltä kuulemaan tilannetta, ja fiilikset samat ku vauviksella: voi kun kaikki supparit, selkä- ja reisikivut olisivat tehneet tehtävänsä ja paikat kypsät. Noh, rv 32+4 oli kanavaa enää nipin napin ultralla 2,5cm (vrt. 30+4 jolloin melkein 4cm), joten ei kai sitä enää kovin paljoa voi olla :p Nyt kun jo täysiaikaisia ollaan niin voisihan sitä jo vaikka synnyttääkin :heart: Nyt miehen kanssa jouluostoksille, palaillaan :wave:

Nibukalle onnittelut viivan vahvistumisesta, eiköhän se mies viimeistään ekassa ultrassa herää todellisuuteen :D

Cham, ihan oikeessa on täti siitä että sä oot kyl voinut ihailtavan hyvin tilaasi nähden ja pitänyt itsestäsi ja Nasusta hyvää huolta. Virtuaalinen kukkapuska siitä sulle :flower:

Toivottavasti Zoe-F:n napakivuille löytyy harmiton selitys ja loppuisivatkin pian :hug:

DD ja potkurineiti 38+0 *POKS* :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Onnea NIBBLER! Oon käyny satunnaisesti pyörimässä täällä, mut heti tämä suuri uutinen osui silmiini! En oo sitten esikoishaaveiden kirjottelun jälkeen jaksanu siirtyä tänne, mut bongasin sut tuolta muiden juttujen joukosta. Superpaljon onnitteluja! Olet onnesi ansainnut! :hug:
 
Ihania uutisia sulla DD...tulehan kertoileen huomena kuulumisia :wave: ...Sullaki noita viikkoja jo sen verran kiitettävästi, että antaa pikkuisen vaan tulla :heart:

Nyt on kaikki tavarat hommattu pikkuiselle valmiiksi...mies toi töistä tullessa pari pakettia mukana: vaunut ja turvakaukalon :heart: ...

Nyt vaan puuttuu se vauva.... :D

vauvis neiti 36+3
 
Aamuja! :D

tai mun aamut näköjään alkaa jo kello viis nykyään :( onneks ruotsin kolmoselta tuli ihana leffa jota kattoa kunnes kehtasin nousta ylös ja keittää kahvia.

nyt mä tiedän mitä raskauspahoinvointi ja hormonitrippi on :D

Vauvis kiva et kerkes tulla kaikki valmiiks :) nyt vaan rauhas odottelemaan että vauvalla ois aikaa tulla ulos :)
 
yyyh, mä tulin kipeeks. Kurkku pirun kipeä ja yskittää ja vieläpä meinaa oksentaa kun joutuu yskimään. |O Miehellä oli tää ennen mua, toivottavasti pääsen vähemmällä eikä kuume nousis, sillä oli nimittäin yli 38... :/ Onneks on edes vapaata.

Nibbler: Siitä se lähtee hyvinvoiva alkuraskaus :) Tsempit!

Kukkaiskeiju & Pöppiäinen 8+2
 
Zoe-F
nibbler kukin tavallaan :) Itse ku oon neljättä viikkoa kotona, alkaa mulla kääntymään tuo unirytmi ihan keruralleen. Mikä on sinänsä ihan normaalia, että herätään päivällä, ja käydään nukkumaan samoihin aikoihin kun mies herää töihin. Muuten joo, mutta menee koko päivä tavallaan ohi, kun vaan nukkuu. Ja se on tosi ärsyttävää, kun tuntuu ettei mitään ehdi tekemään. Ihan vaan vihjeenä, mä istun täällä yöpaita päällä, tukka pystyssä ja juon aamuteetä. Kai se täytyy jonkinnäköistä herätyskello rääkkäystä ruveta taas harrastamaan. Tiedä kyllä mitä siitä tulee :D kun on tapana nukkua kuulematta mitään :D
Muuten, jos sulla tulee hirveen paha olo, niin muista juoda paljon vettä ja ottaa b-vitamiinia, esimerkiksi multivitaa (ihan tavallista, ei familyä eikä raskaus) tai berokkaa tai muuta sellasta vitamiinisotkua.

Kukkaiskeiju Pikaista paranemista :hug:

(.) Napa ei oo ollu kipee, kun ei o touhunnu niin paljoa. Olo hyvä, ja tänään meen ehkä hakemaan ittelleni uuden kannettavan. Huomasin, että vanha on nyt maksettu pois ja Kympille oli tullu taas Hp:n koneita.
Tänään pitäisi viedä autokin leimall, saas nähdä, miten käy.
Ja pikkusiskon kanssa pitäisi tehdä mokkapaloja vähän spesiaali tyyliin ja viimeyönä rakennetun piparkakkutalon piha pitäisi tehdä valmiiksi. Laitan sitten kuvan :)

Zoe ja Öttiäinen 24+6 :heart:
 
Täällä kans kipeenä :ashamed: |O Et ei oo oikein jaksanu istuu koneella :ashamed:
Mies sairasti su-ti, ja mulle iski sit eilen; mahatauti ja kuume :x |O
Mut viel kerran onnee uusille tulokkaille ja paljon tarrasukkia pikkuisille :flower: :hug: :heart:
Musta tuntuu kans, et DD:llä ei mee enää kauan, ku on potkuri-prinsessa maailmassa :heart: :heart: :heart:
Onnea hyvistä ultra/ neuvolakuulumisista kaikille tasapuolisesti ja muille kipeille kovasti jaksuja :hug: :hug:

Nyt takas viltin alle sohvalle :wave:

toivis & :heart: 34+0 ( nvla 34+5 ) :heart: :heart: :heart:
 


Ja tuos on meidän pikkusen mytyn rakenneultrakuva, vkoja oli tuolloin siis 20+6 :heart: Se ol niii sulonen =)



Tuos viel toinen kuva, siin näkkyy jo kunnol jalat ja käsivarretkii =) Vähänhä tuota tarttee tarkastella et tajuu mite se siin on. Miul kuulema näkyvyys ei ollu nii kauheen hyvä et kovin hyvää kontrastii se ei kuvaan kuulema saanu. Mut kylhä tuostakii iha hyvi selkoo saa :heart: Istukka oli siis etuseinämässä, enkä siks juuri liikkeitä kovin voimakkaasti tunne.
 
:wave:

Siis heti kun mä oon poissa ja tietokonerakkine ei toimi niin johan täällä tapahtuu!!!

ONNEA NIBBLER!!!! :heart: :D Oon niin iloinen teidän puolesta!!! Niin pitkään ootte jo yrittäny ja nyt onnistui!!! IHANAA!!! Tervetuloa!!! :hug:

Onnea muillekin plussanneille, Mansikkatee ainakin oli plussannu!! Mahtavaa!! :D

DD hyvä kuulla että oot voimissas vielä ja yhtenä kappaleena. :D

Suukkis ihanaiset kuvat mytystä! :heart:

Tästä tuli nyt ihan pikaviesti vaan, oon kaverin koneella enkä viitti koko kyläilyaikaa täällä notkua. :) Oon saanu paljon aikaan kun ei oo tietokonetta kotona. :D Sauna on jynssätty, joulutoffeita leivottu, suursiivousta.... :p Vielä menee viikko ainakin ennen kuin saadaan kone, varmaan enemmänkin. :eek:

Mutta täällä voidaan hienosti!!! Dodo potkii joka päivä, masu kasvaa ja sellaista. Mieli vaeltelee jo ensi keväässä, ei malttaisi jouluun keskittyä lainkaan... :ashamed: :saint: Haluan jo mennä ostelemaan ihania keväänvärisiä vauvantarvikkeita, vaatteita ja mattoja ja verhoja.... :p

Tulen taasen käymään! Kattokaakin ettei kukaan poistu listoilta sillä aikaa!!! :LOL:

EM ja Dodo 17+2 :heart:
 
Ihania ultrakuvia SS :heart: ,siellä se pikkuinen köllii....
Kiva kuulla teistäki jouskis ja EM, ja ihanaa, että kaikki on hyvin, ja pikkuiset kasvaa...ja masu kasvaa :D

Mulle vois jo tää masunkasvatus riittää...mieluusti ottaisin jo syliin :heart: :heart:
Huomena aamusella sitte neuvolaan...ne käynnit onki sitte viikon välein jo...
Sunnuntaina tää pirpana oliski sitte täysikänen...joten tule, tule vauva.... :D

Miteshän DDllä on menny siel lääkärissä...ettei vaan olis jo vauva kainalossa, tai tulossa maailmaan :whistle:

vauvis neiti 36+4
 
tervehdys tännekin!
ihania kuvia SS :)
omaanapaa: käytiin siellä ultrassa tänään, siellä meidän pieni oli ihan oikealla paikalla ja sydän sykki hurjasti :heart: pituuttakin oli 18,7mm, vastasi 8+5, mä kyllä laskenut että olis 8+1 niin niillä mennään. oli kyllä niin hienoa nähdä pikkuinen ja helpottavaa että kaikki oli kunnossa. nyt uskaltaa jo vähän hengähtää ja alkaa iloita. ja uskaltaa kertoa isovanhemmilekin sitten jouluna.
anteeksi itsekeskeisyyteni...
nibblerille vielä hurjasti onnea :heart:
 

Tänään oli neuvola :heart:

pissa, ok
paino nyt 56,75kg eli noussut 217g/viikko
RR: 120/79
Hb: Ei mitattukkaan tällä kertaa, en tiiä miksi.
kohdunpohjankorkeus 15cm
sydämen syke n. 140


TinyAngel & Pikku Pirpana 19+0 :heart: :heart:
 
SuukkoSuulle Onneksi olkoon koneen saamisesta takaisin!! :heart:
Ihania kuvia!! :heart: :heart:


ElinaMaria toivottavasti saat koneen pian takaisin, vaikka onhan
tuosta ollut hyötyäkkin kun oot saanut kaikkea muuta hyödyllistä
puuhattua kotosalla, oletpa ahkera!!
 
SuukkoSuulle no eköhän sinullekkin ala sitä painoa pikku hiljaa kertymään :D
Mullakin kerran paino laski, mutta kyllä ne on nyt tullut takaisin ja vähän päällekkin...;) :D
Minä taas tällä kertaa hieman pelkäsin että painoa kertyis liikaa, mutta onneksi tulikin noin vähän :D
 

Yhteistyössä