~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

En vielä tänne puolelle kuulu, mutta toivottavasti pian pääsen liittymään joukkoon! =)

Oli vaan pakko tulla sanomaan Nibblerille Superpaljon onnea! Olet ansainnu tän kyllä! Paljon onnea ja tarrasukkia! :heart: :flower: :heart:
 
Vilma ja Kirppunen ilmottautuu :wave: Mahtuuko mukaan? Tänään ja toissapäivänä plussasin, 15.12 on neuvola, koska luomumenkkoja ei ehtinyt tulla pillereiden jälkeen ollenkaan. Nyt olisi kp 28 tai jotain sinne päin, joten kovin pitkällä ei olla kuitenkaan.

Toivoen parasta,
Vilma ja Kirppunen
 
vauvahaaveita sinä oletkin niin ihanan pitkällä jo että neuvolassa
saatkin jatkuvasti ravata :heart: :D
Aika paljon on tullut viikkoa kohdin painoa, mutta kun olet jo noin pitkällä
eikös ole ihan normaalia. Olen jostain lukenut että lopussa sais tulla enemmän
ja alku raskaudesta pitäis pysyy siellä alle 500g/viikko.
Kohtahan sinullakin on pikkuinen nyytti sylissä, ei enää montaa viikkoa :heart: :heart: :heart:
 
Tänne sitten tulin 2 rubiinin punaista viivaa tuli RFSU:n testiin tänään kahdesti. HAen apteekista testin viel kuitenkin. Omien laskujen mukaan nyt olisi 5+1... Oon ihan pyörällä päästäni yritetty toukokuusta lähtien ja nyt sit tulikin. OOn yhtä hymyä...

Baby Butterfly ja TOUKKA 5+1
 
Mäkin kävin tänään ekassa neuvolassa. Neuvola täti laitto korttiin että raskausviikkoja jotain 9 vaikka on katottu ultrassakin että oli vaan 7+6 sillon eli nyt 8+3. Ja itsekin tiesin kun mulla on niin paljon pidempi tuo kierto. Sano vaan että nokun sulla on vielä se uus ultra niin vaihdetaan se sitten...hirvee järki kun muuttuu varmasti...

Muten verenpaine oli hyviä ja hb tais olla 130. Ihan mukava neuvolan täti...

On ollu kyllä aika huono olo, kun tuli tää flunssa ja kuume tähän pahoinvoinnin lisäks. Eilen sitten oksensin ekan (ja toivottavasti viimeisen) kerran. Yskä kyllä varmaan edisti sitä asiaa... Uh, väsyttää, etten nyt ala enempää kommentoimaan, toisen kerran sitten. Hyvää päivänjatkoa! :wave:
 
vilmav2, tervetuloa mukaan ja onnea!! :heart::flower: Sanohan tiedot sitten joskus ni lisäilen siut mukaan..

baby butterfly upeaa!!! Mie jo vähä oottelinkii ;) :heart: :heart: Lisäsin listalle :flower: :hug: :heart:

DD jiihaaa!! kohthaa sul onkii sit jo nyytti sylissä! upea juttu!! tuuhan sit kertoon het mitat yms yms :heart: :heart: Onnea matkaan!

Mie olin koko pvän (no joo, 8-16 vaa) töissä pakkaajana.. Ny o alaselkä iha kipeä vaiks kui yritin aina jaloillani nostaa niit laatikoit (iha vaa esim piirakkalaatikoit, ei painavia ko pari vaa). Oli kyl iha mukavata =)

Nii ja vaavilehenki oon uuvellee tilannu!! Ja tänää oli ihana yllätys saada vaavilehti ku luulin, et viimesin tilaus ois loppunu marraskuussa mut se onki ilmeisesti niin, et jatkuu viel tammikuun ja se uus tilaus alkaa sit helmikuus :heart:

Tänää poksahti vkotkin!! Ja sen kunniaks masukuvaa kuha ehin (eli kuha mies ottaa kuvan) :p

SS & mytty 22+0!!
 
Chamorphis
BB ja Vilma oikein paljon onnea ja tervetuloa! :flower: =)
Vilma tulkitsenko oikein ton SeKS lyhenteen, et se olis Seinäjoen keskussairaala?! Jos on niin kiva saada toinenkin tämän suunnan edustaja! Ite synnytän Vaasas.. :D
 
Chamorphis
Vilma jee! Onkin ollu vähän orpoa edustaa Pohojammaata yksistään! :LOL: Muutenkin kiva saada uusia "kasvoja" tänne. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Se oli kyllä aivan upee tunne kans sillon kun plussas! Aika menee ihan uskomattoman nopeesti... Nyt poksahtaa kohta taas viikot ja laskettu aika lähenee hurjaa vauhtia! :D No onnex täälä lisääntyy porukka kovaa tahtia niin sitten saadaan hetken päästä Esikoishaaveista poksahtaneet palsta! :p
 
Mie annoin isyyspakkauksen jo sillo ko siit sanoinkii ja ny oon antanu muuteskii nii paljo kaikkee (eli just isyyspakkaus ja sit kirja ja tossutki eriksee -ne ol semmosia päähänpistoja-) ni en varmaa kummosempia ostele ny jouluks. Jotai pientä vaa. Lapsuuden kodis en saanu ko korkeintaa yleensä kaks lahjaa vanhemmilta (rahaa ku ei liiaks ollu) ni oon tottunu siihe, et sit ossaa enempi arvostaa ku ei saa kauheesti kaikkee :heart: Ja muuteski.. Se ois hirmuse vaikee keksii mitä ostaa jos kaikki jutut ostais kerralla :D Mitä sitä sit ostais seuraavana jouluna :p
 
mä en kyllä keksi yhtään mitään persoonallista. pää lyö ihan tyhjää.ois kiva jos se harrastais jotain muuta ku noita hifi laitteitaan, mut mun pitäs tietääkki jotain aiheesta jos mä semmosta ostan... vaikeeta on. no sukat mä sille kudoin ja jännityksellä ootan ku se saa ne jalkaansa, on nimittäin pitkät! mut aina mä voin väittää et ne tulee kenkien päälle ;)

joku vauvakirja, hauska semmonen vois olla jotain. ainoo vaan se kielimuuri :/ ruotsiks ku ei heti löydä mitään. ehkä mä ens viikolla käyn kahvitauolla kattomassa työpaikan vieressä olevan kirjakaupan antia. ai juu tilasin mä sille kirjan! ku mies ei tajua miks mä tykkään mark levengoodista niin paljon niin ostin sille sen kirjoittaman kirjan joka on täynnä "lasten suusta" tarinoita :)

 
SS kiitos kun lisäilit ja kaikille KIITOS ONNITTELUISTA. :) Huomenna viel kerta kiellon päälle on päästeltävä toho clearbluehen mikä tuol kaapissa norkoo...:D
Me ollaan miehen kanssa ihan päästämme pyörällä kyllä. Ja toivotaa että se DD nyt olis tosiaa vauvaa hakemassa. Eipä oo kirjotellu ainakaa. :)
 
Zoe-F
Miä meinasin kyllä ostaa siihen isyyspakettiin vielä jostakin sen "käyttöohjekirjan" ja varmaankin isommat kumihanskat, kun otin ne hyllystä 9kohdasta, niin silti oli 7kokoa ja minähän huomasin sen vasta kotona :(
 

Yhteistyössä