~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Talvis: täs vaihees on viel kai kaikilla sikiöillä korkeella sykkeet. en sitte tiiä, millon se tasaantuu. mut viel ei voi lähtä sykkeen perusteel veikkaa :whistle:

TA: mäkin eilen kuolasin tuota samaista nallepuhi-asua! hypistelin kädessäni moneen kertaan...
Jos sitä vaik ostas semmosia helposti puettavia bodyja ja pöksyjä 50senttiselle ja sitte tommosia ihanuusasuja vähä isompia :heart: Sit on hassua ku pitäs malttaa miettiä, että sillon on kesä kun nyytti syntyy :D meinaa ain unohtua tuol vauvaosastolla :D
 
TA: Mulla on tota samaa sarjaa kun sun ostama se valkonen pöllöpuku niin vihreä siili asu! Aivan ihana!

Hih, joo, nuo sykkeethän vaihtelee tosiaan 110 ja 170 välillä eli ihan normithan ne on, se sitten tuleeko niiden perusteella tyttö vai poika niin paha sanoa :D

Kävin tänään ultrassa ja siellä pieni sydän sykki! Se oli jo 13mm pitkä :) Ja perjantaina on eka neuvola! Tässä vielä kuva

Kukkis ja pömppis 7+6
 
Zoe-F
TA Noista uskomuksista.
Pitkän aikaa syke noin 150
Kamala makeanhimo koko ajan, enkä mitään muuta syönnykkää ku karkkia.
Huonoa vointia ja oksetusta oli.
Verenvuotoakin oli (sekin on uskomus, että silloin tyttö olis tulossa)

Tuloksena poika :D
 
Onnentoivotukset uusille, Neralle, Stellinalle ja Nipukalle (sinä, jos kuka olet tänne erityisen tervetullut monen kierron jälkeen) :flower: :hug: Nyt tarrasukkia ja liimaa kaikille paljon mukaan.
Ja toivottelen jo Mansikkateenkin tänne tervetulleeksi, kuhan tänne uskaltaa... :)

Suukkis: oli käynyt ultrassa. Onnitelut! Ihanaa, että kaikki on vauvalla hyvin.

DD: Kiva, että kävit kuulumiset kertomassa ja oireiden perusteella taitaa lähtö olla sairaalaan pikapuoliin.. ehkä, jo seuraavat kuulumiset liittyvätkin siihen!!

ON: 9.12 olisi sitten eka ultra, hirmuinen jännitys alkoi viime yönä.. Entäs, jos sillä ei olekaan kaikki kunnossa. Entäs, jos se onkin tuulimuna yms.. Näin koko viime yön kaiheita painajaisia.
Aamulla osasinkin ajatella asiaa jo enemmän positiivisemmin.
Flunssakin alkaa helpottamaan :snotty:

Daadeli 10+4 :wave:
 
Tervetuloa nibbe peremmälle :flower: :flower: ...

Kyllä siel daadeli kaikki on hyvin..usko pois :heart: ...Voin vaan kuvitella kuin sua jännittää :D
Tuntuu, että ite oli ihan vasta samassa tilanteessa, mihin tää aika menee :eek: :eek: Mä voisin olla jo viikon päästä synnyttämässä
...*pelottaa.....
 
*jättää kengät eteiseen, rinta rottingille, sisään hengitys* uskomatonta et tähän on tultu. ihan ku oscarin sais :D

Daadeli ihan varmasti pelottaa, mutta älä huolehdi etukäteen :) siellä on varmasti kaikki hyvin :hug:
 
Chamorphis
nibbler aa tervetuloa! Ja onnittelut vielä tännekkin puolelle!! :D :flower:
Daadeli kyllä siellä on kaikki kunnossa! =) :hug:
omaa napaa... neuvolassa käyty ja kaikki edelleenkin kunnossa! *ristii sormensa*
RR 113/72
HB 114
painoa +485 /vko eli yhteensä 8,2 kiloa! :eek: kirjojen mukaan nousee edelleen! :D
SF-mitta 29 cm eli keskikäyrän hieman alapuolella, mutta ei oo onneksi enää siitä laskenut!
:heart: + 146
Liikkeet ++
Tarjonta RT, wuhii!!!

Chamorphis ja Nasu 33+0 *POKS*
 
Voi jehnan jehna!! Just ku tapahtuu ni sit mie en pääse koneelle joka pvä!! :headwall: :D

Onnea ihan valtaisasti etenkin nibblerille!!! :heart: Mie oon nii mielettömän onnelline siun puolestais!! Nii kauan ko siekii yritit etkä ollu möksis köksis siltikää juur koskaa :heart: Sanos tiedot ni pistelen listaan! =)

DD:llä oli erikoisia tuntemuksia, toivotaan et se sielt pian sit syntyis ku sen aika on!! =) Mie muute tilasin ny niit carriwellin liivei mistä sulleki sillo puhuin ja sit niit tilasit. Ni miekii nyt =) Ja ne pehmoimetysliivit ni sanoin kokoni ja tilasin M:ää mut se vaihtoi sen L:ks ku sen myyjän kokemuksen mukaan näillä kuppikoilla se L on tosiaan parempi niinko siekii sit huomasit :heart:

Stellina ja Nerakin oli plussannu, onnea!! :flower::flower::heart: Sanokaas tiedot kunnolla ni lisäilen tuoho listaan jahka pääsen taas koneelle..
 
Eli iha silmäillen ehdin vaa kahtoo kuulumiset, oon nii vähä aikaa taas et ei vaa ehi :ashamed: Sit ko palailen ni sit palailenki taas entistä ehompana :D Pitäkääs hyvää mieltä yllä ja ihanaa Joulun odotusta kaikille odottajille ja muillekin!! Ny se on sit jo joulukuun toka pvä!! Pitäs men jouluostoksille joku pvä, mies menee kertaamaan koko ens vkoks! Apuva.. mite mie osaan olla ilma sitä! :eek: Iha orpo olo varmaa tulee! Sit varmaa mytyn liikkeet tuntuu masunki päältä jahka se kotiutuu.. Mut yks iso ja kunno potku on jo tunnettu mut viel kestää enne ko masu päältä tuntuis =) Mut sielt ne vaa vahvistuu!

Voi että mie oon ny iha häkeltyny nibblerin plussauksesta!! :D :heart: =) :'( B) :D :saint: Menin vaa nii onnesta sekasin! Huippu juttu!

Nii ja masu on mulla jo alkanu näkyy iha kunnolla päälleki päin =) Söpö möhömaha :heart:
 
Nibbler-nakuvaimolleni ( ;) ) suurensuuret plussaonnittelut! Ihana juttu, vihdoin :flower: :heart: Toki yhtäsuuret onnittelut myös Neralle ja Stellinallekin! :) Tervetuloa!

Cham, ja Dadde niihä sitä luulis ettei menis enää kauaa :LOL: Mut totuushan on ettei sitä voi mitenkään ennustaa. Viimeisenä parina iltana on alkanut 17-18 aikoihin kunnon supparit, ja tullu 5-10min välein ihan aamuyölle. Luulin jo et lähtöki ois ollu, ku heräsin siihen et suppaili 5min välein, mut sit ne loppui. Mä luulen etten enää usko ees ku oikee lähtö tulee, ennenku vast viime tingassa ku ei enää tiedä miten päin olla :kieh: Onkohan olemassa jtn välimallin suppareita, siis ei harkkoja eikä niitä oikeita? Ku sanotaan, et harkkasupparit häviää jos liikkuu, on hetkellisiä vaan, ei satu, ei tule säännöllisesti jne jne. Nää nimittäin sattuu jo melkosasti, eikä tosissaan lopu vaikka haen parempaa asentoa. Ja ku tulee tuntikausia tasasin väliajoin.. Mut eihän nää synnytystäkään ole, kun lopahtaa. Pihalla ku lumiukko näistä asioista, ensikertalainen :)

Kiva et Suukkiksen maha kasvaa ja liikkeet voimistuu :heart: Niin outoo ku et oo tääl kokoaikaa nettipimentosi takia :LOL: Palsta on jotain selkeästi vailla kun olet poissa!

Talvikselle ja kukkaiskeijulle kans mahtavat onnittelut ultrakuulumisista. Ihana juttu sekin :heart:

Daddelle tsemppiä ekaan ultraan, hyvin se sullakin menee ihan varmasti :) Koita olla hermoilematta, vaikka se vaikeaa onkin!

Chamille
peukutukset hyvästä neukkavisiitistä, elä siitä painosta stressaa =) *nimim. jokaista grammaa vahtaava neurootikko* Mullaki varaa sanoa :LOL: Mut yritän itsekin kovasti olla turhaan asiaa miettimättä. Sitä tulee niin paljo ku tulee, niin kauan ku syö terveellisesti ja liikkuu mahdollisuuksien rajoissa, niin tietää et vauva kasvaa just sopivasti ja voi hyvin. Ja kiva et tarjontakin oli muuttunut RT:hen, kerro terveisiä Nasulle et muistaa pysyäkin pää alaspäin ;)

Piti vielä tuohon tyttöpoikaoireisiin kommentoida! Toi pahoinvointi on sellanen, et mä en usko et se mitään kertoo ellei ole sitten sairaalollisen paha. Kun siitähän on tutkimusta, että sairaalassa tiputuksessa hoidetuista odottajista jotka kärsii erittäin pahasta raskauspahoinvoinnista suurin osa odottaa tyttöä. Mullahan kesti pahoinvointi sen ekat 4kk jatkuvana ja sen jälkeen aina välillä, ja alussa piti ihan taistella et sai veden pysymään alhaalla ettei joutuisi sairaalaan. Ja tyttöhän tuolla 4d:n mukaan on :) Mut poikamaha on edelleen, eikä kukaan meinaa uskoa että ois tyttö tulossa. Finnairinkin lentoemot puhuivat että "toivottavasti poika malttaa masussa määränpäähän".. :D Ja Safewayn kassatätikin oli kuin puulla päähän lyöty kun asiaa uteli. Muista oireista sen verta, et karvankasvu on kyllä hidastunut muualla, mutta tukka kasvaa aikas nopeaa. Sykkeet ollut aikalailla kokokoajan 140-180. Linea negraa ei ole. Makeanhimoa ei kyllä myöskään, eikä kai suolaisenkaan, kun en roskaruokaa tai herkkuja syö muutenkaan. Hauskoja uskomuksia, mut niiku Zoenki kohdalla nähdään, harvoin niistä mitään tieteellistä faktaa irti saa :D

DD ja potkurineiti 37+6 :heart: *15 päivää laskettuun!*
 
nibblerOnneksi olkoon ja Tervetuloa :wave: :heart: :heart:

kukkaiskeiju onnea ultra kuulumisista, siellä se pikkuinen jo näkyykin :heart: :heart:
katselin kanssa sitä vihreää siili pukua. oli kyllä tosi söpö kans...

johanna83
nalle puh asu on kyllä aivan mielettömän söpö, munkin pitää mustaa että on jo
huhtikuun loppu kun vaavi syntyy...todennäköisesti vappu vauva. eli ei nyt ihan hirveesti kannata
satsata rahaa paksuihin noin 60cm->vaatteisiin.

Chamorphis
neuvola kuulumiset luettu,
eihän sinulle ole paljoa painoa vielä tullut, ainakaan minusta.
eikös 10-13 kg oo ihan normaali lisäpaino raskaudesta? :heart:


SuukkoSuulle onnittelut söpöstä möhömahasta :D :heart:
toivottavasti pääset pian omalle koneelle.
 
tervehdys tännekin!
voi nibbler ihanaa, hirveästi onnea ja kaikkea hyvää matkalle mukaan :flower: ja tietysti suuret onnittelut neralle ja stelinalle ja jarrusukkia teille myös :flower:
mä tilasin sieltä yksityiseltä sen ultran ja se on jo ylihuomenna, jännittää. halusin saada ennen joulua varmuuden että kaikki hyvin, niin voidaan sitten isovanhemmille jouluna kertoa :)
ihana maha suukkis, tuntuu että sunkaan plussasta ei vielä kauaa ole, mutta hirveetä vauhtia aika menee...

mullakin "jo" 7+5 :D
 
Chamorphis
DD on kyllä outoja noi sun supparit! Luulis kyllä et pian tapahtuu jotain kun ajattelis et noin säännölliset ja pitkäkestoiset supparit pehmentäs sitä kohdunkaulaa entisestään... Mut joo kerron Nasulle terkkuja et DD täti komensi pysyyn oikein päin kun on kerran asettunu! :D :LOL:
TA juu ei toi kaheksan kiloa mitenkään paljo oo onneksi kun vois olla tuplasti ton verran painoa. Työkaveri kerto saaneensa painoa 40 kiloa raskauden aikana ja se on aika pienikokonen! :eek: Mun noitten munuaisjuttujen takia vaan mulla vois olla tällähetkellä paineet pilvis ja hirveet turvotukset, mutta ei ainakaan vielä oo. *laittaa sormet ristiin* Neuvolatäti kehukin mua, että kaikki on menny tosi hyvin ja et oon pitäny hyvää huolta ittestäni. Enkä ees oo tehny mitään muutaku syöny "normaalisti" ja yrittäny liikkua vähä enemmän... *tunnustaa olevansa sohvaperuna* :D
Zoe :hug: No hö! Miten se nyt noin?! Toivotaan et menee pian ohi!
 
Kiitos onnitteluista kaikille :)

nyt käviki näin että viiva tosiaan on tummunut ja meille on oikeesti tulossa vauva :)
mies yrittää kovasti pitää mua maan pinnalla että ei vaan kävis huonosti, mutta miten mä voin pysyy maan pinnalla ku oon niin onnellinen :D no on mieski kyllä ja kovasti jo suunnittelee miten meidän ukkien ja vaarien nimittysten kans menee, ja tuleeko tyttö vai poika ja mitä me tehään nyt. samat asiat mullaki mielessä.

vielä en oo soittanu neuvolaan, mut huomenna aijon kyllä. ollaan kerrottu vaan yhelle mun kaverille ja tottakai puolelle palstaa :D mun vanhemmille ja suvulle kerrotaan jouluna ja appivanhempien ei tartte ehkä koskaan tietää :saint:

Eli mun tiedot olis sitte

Nibbler......................10.08.2009.................PRSS (he hee ku ruma lyhenne :D)

ainii mun kuuluu kirjottaa loppuun vielä että

Nibbler ja Bart 4+1 :D

Zoe-f toivottavasti kipu lakkaa :hug:
 
nibbler onnea vielä :hug: :heart: kyllä, oot viidennel viikol ja eilen oli poks. :D kyllä se mies parin viikon sisällä varmasti tajuaa asianlaidan... :heart: hihii, ihanaa että oot täällä :flower:

TinyAngel niiden uskomusten mukaan myös meille on tulossa tyttö tai poika :LOL:

(.) väsymys on palannut taas kuvioihin... tai sitten mä oon vaan lamaantunut kaikkien koulutöiden alla. :'( en jaksa täälläkää lukea, tai siis luen mut jotenki en tajua.

-> yrittää vääntää jotain töitä kasaan :ashamed:

Talvis ja Hikka-Heikki 12+3 :heart:
 
Zoe-F
nibbler http://www.kampanjat.net/raskauslaskuri/index_uus2.html Tässä hyvä laskuri.

(.) Kirjaimellisesti. Taas kävi, niinkuin viimeksikin, että kipu hävisi yön aikana. Ja eilen illallakin huomasin, että jos kumartuu tms, että napa menee vähänkin alaspäin, niin silloin alkaa koskemaan. Pitää varmaan neuvolassa kysyä, että onko normaalia, kun napatyrää mulla ei ainakaan ole, ja minusta tuossa navassa on vielä kasvunvaraa.

Zoe ja Öttiäinen 24+5 :heart:
 
Onnea nibbe viivan vahvistumisesta!! :heart: Siellä se pikkuinen köllii :saint:
Luulis että DDllä alkais lähtö olemaan jo lähellä ku noin kovasti suppailee jo :eek: ..Tsemppiä ja peukkuja, että saatte pikkuisen pian kotiin :hug:
Luulen zoe että tuo on ihan normaalia, mutta kannataahan se kysyä neuvolasta varulta =)

Tänne, ei erikoisempaa, eilen käytiin varaamassa vaunut, ja tänään tai huomena haetaan ne :heart: Tuli eilen taas siel lastentarvike liikkeessä semmoinen menkka-selkäjomotus kohtaus...kesti jonku 5-10min. ja se jälkee loppu, eikä tullu ku ton kerran :ashamed: Toivottavasti nuo tekee jotaki edistystä tonne alakertaa :D
Mulla muutaman kerran aikasemminki on ollu sama juttu, ja lekurikäynnillä oli paikat pehmentyneet ja kaula lyhentyny 2cm, että jospas se tästä.... :p

vauvis neiti 36+3
 

Yhteistyössä