~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

TA: kiitos kauniista kuvasta :)
Minulla olisi kanssa perjantaina työpaikanpikkujoulut. Ongelmana myös vaatteiden etsintä. Eilen illalla, kokeilin vanhaa mustaa kotelomekkoani, joka on palvellut jo monenvuoden ajan. ja huh, että nauratti. se oli niin karmee makkarankuori. maha tunkeutui väkisin näkyviin.. :kieh: Eilen huomasin itsekin, et massu on alkanut kasvamaan, vaikka mies onkin jo sanonut, et on jo aikaa sitten huomannut sen.
Huomenna on pakko lähteä aamupäivästä käymään mekko kaupoissa.
En sitten taas viimetippaan jättänyt tätä :LOL: :whistle:

Luulin, jo että pahoinvointi alkaisi helpottamaan. Niin tänään aivan yllättäen mitään varoittamatta täytyi juosta vessanpönttöä kaulailemaan. :x :$
Muuten, olo on mitä mainioin. flunssakin alkaa helpottamaan. Kyllä ne vanhan ajan konstit on parhaimmat. lepo ja lämmin hunajavesi on pitää lääkärin loitolla! :snotty: :)

Vauvikselle onnea neuvolaan :wave:
EM onnea taas liikkeiden tuntemisesta. Onhan se varmaan helpottavaa tuntea niitä. tietää, et kaikki on massussa kunnossa.
Zoe-F minä tykkäsin kans siitä laskurista.. se oli niin selkee ja helppolukuinen :D
 
Täällä kans toivis on ollu kotidoppleri parina päivänä käytössä, ku liikkeet ollu nii vaimeita, ja kun niitä on tullu rekisteröityä nii vähän...(verrattuna vilkkaaseen päivään)
Mulla on tänää tunnin päästä se synnytystapa-arvio terveyskeskuksessa :D ...Saas nähä mitä siellä sanotaan.... :p ..pikkasen kyl jännittää....

Tietää että neukku täti mittaa verenpaineen taas ennenku meen lääkäriin nii on paineet yläpuolella :D Viimeksi oli sama juttu, ku ennen lekuri käyntiä mittas nii yläpaine oli jossain 150-160, ja ku uudestaa mittas sen lekurin jälkee, nii oli laskenu johonki 130...

Tulen kertoileen sitte kuulumisia..... :wave:
 
Kiitti EM =) Ootahan vaan, ni joku kaunis päivä sullakin pullottaa samalla tavalla :D :hug: :heart: Ja kyllähän se heti huolettaa, jos liikkeitä ei oikein meinaa tuntua :hug:

Kuis DD jakselee? Eilenhän tais poksua viikotkin :heart: :heart:
 
Daadeli, huuto.netistä huusin =) Kannattaa kattoo oisko tällä hetkellä yhtään myynnissä. Sit on muistaakseni sellanen ku kuuntelevauvaa.fi tai com.. Jotain ton suuntasta :D
Kiitti masukehusta =)

Vauvikselle tsempitykset sinne arvioon =) :wave:
 
Toivis: Taidan jättää tuon huutamisen muille.. en ole vielä oikein ymmärtänyt tuon huuto.netin ajatus maailmaa. Mutta kiitos, tuosta sivusta. Täytyy sieltä käydä kurkkimassa josko löytyisi jotain sieltä.

Nyt pitäs mennä laittamaan pannari uuniin.. torstai päivän kunniaksi tein hernekeittoa ja pannaria. Ja kerrankin, kuin minulla oli aikaa tein hernarin aivan alusta asti itse. Se on vaan niin paljon parempaa, kuin kaupan. :p
 
http://www.kuuntelevauvaa.fi/tuote.php?tuote_id=1

http://kauppa.perhelahjat.fi/epages/Kaupat.sf/?ObjectPath=/Shops/Perhelahjat/Products/40001

http://www.perhe.fi/ilmoitukset?p_p_mode=view&_productcategorylist_WAR_perhe_action=adview&p_p_col_id=column-1&p_p_state=normal&p_p_id=productcategorylist_WAR_perhe&p_p_col_count=2&p_p_action=0&id=6330368

Tääl huuto.netissä ois kyl aika monta myynnissä olevaa...
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&sellstyle=K&stype=A&tits=Angelsounds&cat=%25&start=0&num=50&order=C
 
*kopsaan laiskana.... :p

no nii...elikkäs tässäpä olis neukka-lääkäri kuulumisia :wave:

rv 35+4

painoa: +762g/vko (nyt yhteensä n 13 kg )
pissa: puhdas
RR: eka mittauksessa 158/84, ja toka mittauksessa (lääkäri käynnin jälkee) 140/80
SF: 31
Lapsiveden määrä: Normaali
Painoarvio vauvalla nyt: 2660g (ei varmaa tuu mikää hirvee möllykkä ) :whistle:
Tarjonta: RT
Syke: +
Liikkeet: +

Ja lääkäri sanoi, että vauva mahtuu tulemaan alakautta ulos.
Kaikki oli hyvin....seuraava aika sitte ens viikon perjantaihin =) Lääkäri käynnillä oli mukana mies harjoittelija...se onneksi oli vain kirjurina ja katto ultrausta, et ei alkanu kokeilee tota ronkkimis hommaa :LOL: ...Tuntu aika epämiellyttävältä toi kun kokeili noita luita, mutta ei montaa minuuttia kestäny..onneksi.
 
Dodii vauvis =) Kiva, et oli kuitenkin RT, et ei ollu yllätyksenä kääntynytkin perätilaan =)
Mul oli jo sillon 13.11 viimesin neuvola-lääkäri ja sulla vasta nyt :eek: On kyl eroja :/
Vai oliko toi viimesin? Ja sit erikseen on ultra, eli synnytystapa-arvio =)
On kyl aika kovat paineet :/ Tai toi yläpaine. Sanoko mitään siitä, et kannattaa seurata?
 
Joo, oli toi toivis viimenen lääkärikäynti. Ja tossa samalla tehtiin se synnäritapa/ultraus yms.muut mittaukset ja tarkistukset :D ...Kyllähän tuo lääkäri vähän sano tosta yläpaineesta, mutta mulla on aina ollu korkeella se ennen lääkäri käyntii. Ja normaalistikki menny tohon 120-140 väliin. Ei mulla mitää raskausmyrkytyksen oireita oo...että nythän nuo neuvolakäynnit onki viikon välein, nii tulee tarkistettua toi verenpaine joka viikko.

Neuvolatäti taas ei sanonu tosta paineesta mitää, oli alkanu laskee toisella mittauksella...sano vaan, että ihan normaalirajoissa, kun ottaa huomioon nuo mun normaalit arvot, mitä on joka käynnillä otettu....
 
Siel on, ellen aivan väärin muista, ke ja to klo 15-16 sellasia kiertoja mihin voi mennä mukaan =) Paitsi eka kannattaa tarkistaa, ettei oo mitään hässäkkää, et kerkeevät kierrättää :/
Me aateltiin mennä käymään, ni tietää vähän sit, et mimmosessa paikassa sitä puhisee :D
 
meki käytii tossa yks päivä (mies halusi välttämättä) ajaa Oyssin läpi, että tietää mihin pitää mennä kun sen aika koittaa :D ...Eikö sinne tartte ilmoittaa/ilmoittautua mitenkää ku menee?...menee vaan seistä päjöttään sinne, ja sit joku vaan hakee siitä....
 
vauvis ja toivis ne vaan suunnittelee jo synnytystä... :D huuuiiii.... ja onnea vauvis hyvistä neuvolauutisista. :)

zoe oleppa hyvä. :D

(.) sorruin sitten käymään mäkissä! Voi yökötys... :x oli muka hyvä idea siinä vaiheessa... :whistle: sorruin... :headwall: No tais olla Dodon eka hampurilaisateria! Seuraavan kerran ei tarviikkaan mennä kun joskus ens vuonna... Hih. mut tais tykätä kun möyrii just masussa! :heart: :LOL:

EM ja Dodo 16+2 :heart:
 
Täällähän me toiviksen kanssa suunnitellaan synnytystä
...Laskettuun aikaankaa ei olis sunnuntain jälkeen ku 4 vaivaista viikkoa
...

Ei oo kaverilta tullu viel vauvauutisia, tänään on aamulla klo 8 menny käynnistettäväksi :heart: ...

Toivottavasti tämä pikkuinen hoksais tulla kuitenki ihan ite, ja vaikka rv 38-39 ulos
 
kiva lukea kun toiset suunnittelee synnytystä! täs on tän pinon hyvät puolet kun kaikki menee vähä eri vaiheissa =)

Kiitos kovasti EM ku alotit pinon noist vakuutuksista :flower: oli ihan hyvä se linkkikin, en ollu tajunnutkaan että voi mennä kuukausikin vakuutuksen hyväksymiseen. On vaan ihan sairaan vaikee valita yhtiötä.. tai no, rahapuoli taitaa siihen eniten vaikuttaa :/

Tää päivä on menny ihan plörinäksi tuon väsymyksen takia. Keljua kun ois ollu vapaapäivä ja ois ollu mukava tehdä jotain kivaa tai käydä jossain, mutta täytyy nyt vaan mennä oman kropan ehdoilla. Sorry ku narisen aiheesta, mutta ei tää eka kolmannes oo ollu mikään helppo :ashamed:

 
Zoe-F
EM Voi jee, miekin kävin tänään mäkissä :) Kaveri pyys ja lupas tarjota, ja mä en ikinä kieltäydy ilmasesta :D Ei kyllä ollu eka kerta raskauden aikana, enkä kyllä lupaa että olis ollu viimenenkään. :) En mä siellä kyllä joka päivä käy, ei oo varaa sellaseen.
 
Johanna joo ole hyvä vaan. hyvä että oli apua muillekkin. :)

Joo tuli aika ällö olo sen mäkkiruuan jälkeen... :x
Mä en oo mikään mäkki/heseruuan ystävä.... et jos meen ulos syömään niin meen yleensä kiinalaiseen tai johonkin kivaan muuhun ravintolaan. Musta se on ihan sama et maksanko mä 6 euroa mäkkiateriasta vai 10 euroa pasta-ateriasta... Eli mielummin parempaa kuin hampparit. :D
 
ElinaMaria tuo on totta... missäs te asuittekaan? mä oon ainaki henk koht sitä mieltä et turus saa kauheen vähän mitään muuta ku hesepaskaa.. tai siis semmosta mistä sais nopeasti jotain hyvää ja ehkä jopa terveellistä. jos menee johki ricoon syömään sen pasta-aterian ni siin kestää kauan :/
 

Yhteistyössä