~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Onnea hyvistä ultrakuulumisista johanna!! :heart::hug:

EM hienoa, et flunssa ainaki hitusen ees helpotti! =)

Zoe koitaha siekii parantua! Ja hyvä et ny pääset peseen paljo ekologisemmin ;):D

TA oi ihanaa!! tunnet ny jo kädelläkin potkuja, hieno juttu! Mä tahon kans!!

En voinu sit eilen tulla koneelle olleskaa :p Kone sano sopimuksesa irti. Sanonu kyl muutaman kerran aiemminkin.. Ny sit tuurilla (ja uskokaa tai älkää, hempeillä sanoilla!! :D Eli aiemmin kun kirosin ni sillo ei millää auennu, mut het ku mielessäni juttelin kaikkee lämpösiä ja mieluisia juttuja ni joha kone alko toimii::LOL:) toimi.. Näytönohjaimes on vikaa tai jossain.. Tää aukasee ittesä, mut ei näyttöö.. Jos aukasee koko windowsiakaan.. Kuuluu vaan tosi kova piippaus -varotusääni ja näyttö on ja pysyy pimeenä. Eli ei aukee olleskaan:/ Eli voi olla, et joudun mukavaan nettipimentoon täs jokski aikaa :kieh: Mälsää! Miten ihmine voikaan olla riippuvainen tiettarista! Sain jo vieroitusoireita tossa ku ei toimina ja mies on töissä :LOL:

SS & mytty 20+4
 
Zoe-F
Suukkis Miä varmaa kävelisin heti kauppaa jos tää pimahtais. Oli ihan hirveetä ku ei netti toimin kahtee päivää ja olin vissii kuolla.
Ja muuten nii tohon potkujen tuntemisee, nii mulla ainaki toi istukka vaimentaa hyvin, paitsi tietty niitä mitkä osuu sivuille tai ylos tai ihan alas.

Bon apetit, meikäläisen päivä menu: Riisiä babyporkkanoilla ja kananpaloilla.
 
Zoe sama mulla! Eli oon miltei täysin varma, et istukka on siin eessä. Harvemmin tunnen liikkeitä ja nekin vaimeita. Ja ultrassa sillon ni näyttiki siltä, et ois se istukka siin ees. Mut nooh, pääasia et mytyllä ois kaikki hyvin :heart: Ultra oliskin ny ylihuomenna!! Iiks!! Ihanaa!!

Nii ja meil on yks maholline ostajaehokas jo käyny kahtoo kämppää!! Ja varsinaine kunno esittely (yleinen) on sit sunnuntaina. Jänskäks menee! Ainakaa kukkaa ei ny ollu käyny kahtoo sitä kämppää esittelys mitä me haviteltais... Aiemmin oli monikin. Et saa nähdä päästääks me sinne!! :heart:
 
Zoe-F
Suukkis Toivotaa kovast et pääsette. Muuttaminen on minust aina kivaa :D Vaik nyt en kyl haluis muuttaa pitkää aikaa, mut oon miä silti katton mitä on myynnissä, eikä tässäkää olla asuttu ku vasta puol vuotta.
 
Zoe mie tykkään kans kauheesti muuttamisesta :D Tai no, lähinnä sillon jos on asunu jo yhes paikkaa jo pidemmä aikaa. Mut sillo viimeks ku muutin ni tul jo mitta täytee ja olin et ei taho enää muuttaa.. Mut nii se muuttamisen ilo vaan aina palaa takasin vuoden parin jälkee viimeistää B) Ja varsinki ny se ois erityisen hauskaa ko ei joutuis mitään kantamaan :LOL: En joutunu kyl viimekskää juurikaan (sillonha olin raskaana ja seur. pvänä tuli km). Eli kumman iisiä puuhaa toi muuttaminen :whistle:
 
Zoe-F
Suukkis Juu, kyllä meillä isäntäkin puhui silloin kun tänne muutettiin ettei muuteta enää ikinä kun oli sen verta rankkaa. Mutta viikko sitten tuo haaveili jo taas omakotitalosta.
TA Valaisko linkki sun mietteitä yhtään tästä pesupähkinäjutusta? Mitä oot mieltä?
 
Onnea TA ensimmäisestä "kosketuksesta" vaavin kanssa :heart: ..se on nii ihanan tuntoista :saint:

Olikos se nyt suukkis joka ei ollut vielä tuntenu kädelle, nii kyllä ne sieltä alkaa tuntumaan...mäki tunsin eka liikkeet vasta joskus rv22+-23+, että voitte kuvitella kuinka hermoraunio olin siihen aikaan :LOL:
 
Zoe-F
TA Itse tilasin juurikin tuolta, kun niillä oli että ainoana kenellä yli 15% Saponia noissa kuorissa. Ja toinen koneellinen pyykkiä menossa niillä.
Eka koneellinen tossa kuivumassa, eikä ainakaan haissut enää pahalle ja on pehmeää.
Ja moni on jo kerenny noita kehumaan. Eikä pyykkikonekkaa haissu niin ällölle ku yleensä pyykin pesun jälkee.
 
Zoe-F
Aikani biojätepussiongelmaa ihmeteltyäni, kaivoin kaapista muutamat helsingin ja kymen sanomat, ja taittelin 15 "biojätepussia". Vielä olis 6 hesaria, jos sitä huomenna jatkaisi... :whistle: (meille ei tule lehteä joka päivä )
 
suukkis pidän peukkuja että saisitte sen asunnon. :) ja toivotaan et pian alkaa Mytty kunnolla potkimaan et pääsette nauttimaan sen möyrinnästä! Ei Dodokaan vielä mitenkään säännöllisesti liiku, nyt se on ollu pari päivää ihan hijaa ja mä tietty ehin jo miettiä et onkohan joku vialla... äsh. :ashamed: mut mä TIIÄN et tässä vaiheessa ei vauva liiku koko ajan mut silti.... :) höps mua.

zoe, edellisessä asunnossa käytettiin aina sanomalehteä (mainoksia) :D biobusseina. Hyvin toimi! Nyt on helpompaa käyttää biopusseja. :)

(.) tänne ei tänään mitään ihmeellistä. :) flunssa alkaa helpottamaan jo. jes!

EM ja Dodo 16+1 :heart:
 
Zoe-F
EM Mie mietin niitä biojätepusseja, mutta meillä ei kyllä tuu niin nopeest täytee että ei kerkeis alkaa palamaan, ja sitten kun meillä jää se sanko silleen ikävästi piiloon, niin miä säilöin sinne sitte valmiiksi taiteltuja sanomalehtisiä biojätepusseja :) Musta on kyllä pelottavasti tulossa joku viherpipertäjä puunhalaaja.
 
zoe mä oon huomannut itsessäni joitain samoja merkkejä tuosta viherpiipertämisestä... :whistle: kai sitä haluais opettaa lapsellensa hyviä elämänarvoja ja parhaitenhan sitä opettaa omalla esimerkillä. :) Mutta autoa silti kaipailen vaikka se onkin kamalin saastuttaja... :ashamed: mutta ei täällä meillä oikein ilmakaan lapsen kanssa selviäisi. Nytkin alkaa olla jo mulla hankalaa kun on vähän noita iskiaskipuja kävellessä ja pelottavan liukasta... ja tuntuu kaikki liikkuminen nyt niin hankalalta kun ei voi pyöräillä enää. :/
 
Zoe-F
EM No autosta mä en kyllä luovu ja se on varma. Vertaan vaikka siihen että toiset polttaa tupakkaa ja käyttää kotona lämmitystä. Meillä ei.

Johtuiskohan tuo puunhalailutouhu liiasta vapaa-ajasta...hmm..
 
Zoe-F
EM No siis sä et varmaan muistanut että me asutaan kerrostalossa. Ja juu, onhan täällä joka huoneessa patteri, mutta ykskään ei oo ollu päällä kun ollaan täällä asuttu, ja tuuletan melkein joka päivä. Samoin oli edellisessa asunnossakin, ja sitä edellisessä laitoin patterin päälle talvella, mutta se oli kyllä silti kylmä :D "nimimerkki sisälämpötila 18-22" (ja jos on 22astetta ni mä oon jo saada lämpöhalvauksen.

Meillä on vessassa kuivatuspatteri (ei lämminvesikierto) ja siitäkin on termostaatti kiinni, kun tuuletetaan aina vessa suihkun jälkeen.
 
Nyt se nuha-kuume sitten iski... patistelivat töistä kotiin loppuviikoksi lepäilemään.. Kuumetta oli 38.4 ja räkä tirskuu
Nyt juon lämminta glögiä vilttiin kääriytyneenä ja ajattelin lepäillä kunnolla... :snotty: :D

Daadeli 9+5
 
pikaista paranemista Daadeli :flower: :hug:

Just sain ystävältä viestin, oli käyny tänää sairaalassa...huomena aamulla käynnistetään synnytys, jos ei ala sitä ennen itseksee alkamaan...supisteluja ja limatulppaa tullu viime yön, että hyvällä tuurilla saattaa iteksee poika tulla ulos!! :D :heart: :heart: ...Ihanaa, niillä tod.näk. on huomena pikku mies ilostuttamassa heidän elämää :heart: :saint:

( . ) ei erikoisempaa, huomista lääkäri käyntiä odotellessa...

vauvis neiti 35+3
 
zoe niin... :) siis ette itse maksa lämmityksestä. Ei mekään kun asutaan rivitalossa. Mut kaikki kerrostaloasunnot on yleensä kaukolämmöllä, ei niissä pystyis talvella asumaan jos niitä ei lämmitettäis. Mut meijän pattereissa tuntuu olevan vaan kaks säätöä jääkylmä tai tulikuuma. :headwall:

daddelle pikaista paranemista.... :hug: täällähän on epidemia oikein!! :(

vauvis oiiiii..... mä EN MALTA OOTTAA että mä saan tän vauvan syliini... :ashamed:

ps. Tein äsken toffeeta.... :p ;)
 
Zoe-F
EM Siis me ei makseta lämmityksestä, eikä meillä sellaista ole, tai siis on, mutta ei käytetä. Ja olis todella epäreilua jos jouduttais siitä maksamaan. Siihen tarvittavat tavarat kylläkin on. Pattereita löytyy, mutta kaikista on termostaatit kiinni ja pysyy kiinni.
... Täytyy kyllä varmaan mennä avaamaan taas ikkunoita. Huonelämpö 20 ja hiki valuu, kun otin kosteat pyykit kuivumaan.
 

Yhteistyössä