~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

jossu tsemppejä huomiseen ultraan!! IHANAA!! :heart:

Talvis niin se miehenkin mieli muuttuu. :) ja odotahan vaan kun saa vauvan syliin niin varmasti toivoisi että voisi olla enemmän kotona!

Daadeli ihania neuvolakuulumisia!! :hug:

(.) köh köh edelleenkin täällä. Nyt hunajavettä kehiin ja sipulinpuolikkaat yöpöydälle.... katsotaan tehoaako!!

EM ja Dodo 15+6
 
Zoe-F
Tänään en oo kyllä tehny mitään paitsi mokkapaloja.
Loppu viikko voikin olla sitten vaikka mitä touhua täynnä, kun lauantaiksi pitäis ne valmistujaiskahvit laittaa. Ei oo onneks kun jotain 15 vierasta tulossa kylään.
 
voi zoe-f sun kanssa... sunkin pitää puhua mokkiksista... kai mun on sit vain leivoittava niitä viikonloppuna... tekee niin kovasti mieli :D

olipas taas yö... kyllä nuo lääkkeet laittaa tajun kankaalle... ja tulee nukuttua... vaikka sitten jossain vaiheessa havahtuisi, on niin väsynyt ettei pystyyn pääse... eli nukahtaa heti uudelleen...
mutta mielettömän levottomia unia ne aiheuttaa... vai näkeekö niitä levottomuuksia nyt muuten vaan...

näyttää taas lunta sataneen yön aikana... mutta ei onneks niin kovasti että tarvitsis aurata aamulla ensimmäisenä :D

Mukavat päivät kaikille... nyt alan valmistuu töihin :D

HanTa mut mönttiskö 14+3
 
HanTa mut ainakin saat nukuttua ja se on hyvä juttu! :hug: Ja kyllä, niitä levottomia unia on ilman mitään lääkkeitäkin... mä näin niin kummallista unta et en ees osaa selittää sitä. Siihen liittyi talon "kuori" joka vedettiin paikoilleen isolla traktorilla ja.... nojoo. outoa oli. :LOL:

(.) Olipas paljon parempi yö kuin viimeksi! :) Sain nukuttua ihan hyvin ja en yskinyt ja niistänyt läheskään yhtä paljon kuin edellisenä yönä!! :D Ehkä tämä tästä...

EM ja Dodo 16+0!!! (POKS!!) :heart:
 
Kiitos EM! sulla on kyllä sulonen massu, kävin kurkkimassa...

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin! siellä se pikkuinen polskutteli ja vilkutteli meille :heart: syke oli vahva ja niskaturvotus 0,6. vastasi täysin viikkoja, eli la pysyy samana.
Kätilö oli oikeen miellyttävän olonen ja varasi rakenneultraankin ajan.

Kyllä oli isilläkin hymy herkässä kun vihdoin nähtiin, mikä siellä massussa temmeltää =)

Jossu & Napero 11+4
 
Onnea jossu hyvistä ultrakuulumisista :heart: ...Itsekki haluaisin taas ylihuomena päästä kurkkimaan tätä möllykkää, ku on se vika lekuri käynti :D ..Saattaahan ne ultrata, ku tekee samalla sen synnytystapa-arvion, tarkistaa tarjonnan yms.

Mä niin haluan tämän pikkuisen jo ulos!! :D ..Ku Joulukuistenpino on alkanu jo jakaantuun ihan kunnolla :heart:
Eilen kuultiin vauvauutisia, miehen pelikaveri oli saanu pojan
:heart: ...Aattelin, että siellä on nyt niiiin pieni ihminen tällähetkellä, ja kaks äärettömän onnellista vanhempaa :xmas:

vauvis neiti 35+2 :heart:
 
Zoe-F
Voi ku tää flunssa menis pois :'( Miä EN Jaksa! Henki ei kule ja nenä on tukkees, enkä uskalla yskästä ku sattuu ja tänää on ääni menny maahan.. *polkee jalalla maata* Onneks ei oo kyl kuumetta.

Tänään tuli pesupähkinät ja tahrasuola!!!
 
voi zoe :( Ompas kurjaa... :hug: toivottavasti paranet pian!! Ootko juonu hunajateetä? auttaa kuulemma yskään... ja valkosipulia nassuun ja/tai sukkiin yön ajaksi. Mulla oli toissayö just samanlaista että koko ajan sattui kurkkuun tai keuhkoihin yskiminen... :( olin saanu blogiin hyviä vinkkejä, käy lukemassa jos vaikka löytäisit jonkun helpotuksen: http://eli-nainen.vuodatus.net/blog/1658551

talvis onnea poksuista! Sullakin jo 11+0! wau! :D

Kiitti vauvis masukehuista... pallostuu tuo mun masuni. :D joillain se masu on sellanen jännän mallinen ja vaan se kohdun alue mutta mulla pömpöttää palleaan asti!! :D

(.) kävin ulkona kävelyllä, ja meinasin liukastua sata kertaa.. :kieh: ne kun auraa noi tiet niin ne menee ihan sellasiks kiiltäviks ja tasasiks ja TOSI liukkaiks.


EM ja Dodo 16+0 :heart:
 
kiitos teille ultraonnitteluista! jos en ois niin tumpelo tän koneen kaa, ni laittasin naperosta kuvaa...

Zoe: voi kurjuus, ootko lääkettä ottanu? vaik just panadol hot.. luulis ainaki pieneks hetkeks auttavan.

luntahan sataa ihan tosissaan! äsken olin lumitöitä tekemässä ja koirien kanssa juostiin hangessa :D
 
Zoe-F
johanna83 eilen oli pakko kiskasta finreksii ku ei muuta ollu, mut vaan yhden otin, ja kun ei oo kumetta, niin mies toi tänään strepsilssejä, että saan yskittyä ilman itkua.
 
minä tunsin eilen ekaa kertaa Pirpanan potkun kädelläni. :heart: :heart:
Eilen illalla makoillessani sängyllä niin tunsin kerran kun potkasi
aika lujaa. Mieheni heti laittoi kans käden massulleni, mutta eihän Pirpana
enää viitsinyt potkia niin kovaa,ainakaan niin että se tuntuisi kädessäkin.

TinyAngel & Pikku Pirpana 17+5
 
Kiitos kaikille neuvolaonnitteluista!! :wave:

Johanna83: ihania ultrakuulumisia. :heart: Meillä sama edessä kolmenviikonpäästä. Ja nyt on jo niin kova jännitys päällä :LOL: En millään jaksaisi odottaa.

TA:lla onkin ollut eilen aivan ihana ja ainutlaatuinen kokemus. Onnittelut siitä :hug:

Ja Nuhanenille pikaista paranemista :hug:
täällä flunsan alkuoireet vahvistuvat. Ääni muistuttaa harakan raakuntaa ja kurkku on, kuin raastin rauta. Kohta alkaa rääntuotanto :snotty: :D

Zoe-F Tuskin petyt pesupähkinöihin. itse kohta vuodenpäivät olen käyttänyt. Enkä mistään hinnasta vaihtaisi pois.

Daadeli 9+4
 
dadde nyt sit äkkiä c-vitamiinia superpaljon. Se pitää flunssan loitolla jos meinaa tulla!! =)

TA oivoi ihanaa!!! :heart: :heart: Onnea liikkeistä! :hug:

zoe toivottavasti oot tyytyväinen niihin. Aattele miten ihanaa on pestä vauvan vaatteet sellaisilla josta ei jää mitään pesuainejäämiä! :) vaan PUHTAAT vaatteet.

EM ja Dodo 16+0
 
Zoe-F
EM No mä ostin ne ihan itteänikin varten :D Kun mä en oikeen osaa olla varma et vaatteet on puhtaat ku miä en voi käyttää ku alle puolet määrätyst määräst pesujauhetta ja huuhteluainetta tai sit oon ihan kapinen koko ajan.

Daadeli Saa nähä miten käy....
 
Zoe-F varmaan kiva saada potku päähän, :D :heart:

Mikäs toi pesupähkinä juttu onkaan, multa on mennyt ihan ohitse,
Jossain vaiheessa kirjoittelitte muistaakseni niistä.Mutta eipä tullut silloin
perehdyttyä koko juttuun-


 

Yhteistyössä