~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

mie sen verra pikaiseen tulin ilmottaa, et varmaa ainaki jonkilainen nettitauko tulee nyt ku kone menee korjaukseen.. Eli ny oon anoppilan koneella :p Eli eli, tuun sit jossai vaihees takasin ja päivittelen sitten kaikki jutut ja koitan jotenki päästä juttuihi mukaan :D Voikaahan paksusti!! Eikä ykskää sit lähe täält sil aikaa, muistakaa se! :D :heart: :hug: Heippa ja mukavaa loppuvkoa kaikille! :wave:
 
Zoe-F
Suukkis Koita selvitä "informaatiokatkoksesta" mulle tuntikin on kamalaa jos netti ei toimikkaan. :hug:
Kone toimii kyllä ja jos ei toimi niin olisin jo kaupassa ostamassa uutta.
Netin pätkimisen varalle mulla on mokkula :D
 
zoe asutteko vuokralla? En mä siis muusta tiiä kun vuokralla asumiseen liittyvistä jutuista... mut vuokra-asunnoissa se lämmitys kuuluu vuokraan. Ja kuvittelisin et jos omistaa asunnon niin lämmitys kuuluu joihinkin muihin maksuihin... yhtiövastikkeeseen? tms. Kaukolämmöllä kun lämmitetään niin sitä ei varmaan pysty mittaamaan tai säätelemään asuntokohtaisesti että kuka kuinkakin paljon käyttää. Kun kaukolämmössä se lämpö johdetaan koko kiinteistön jakeluverkostoon, josta sitten kukin asunto käyttää sitä lämpöä. Tietoa ronkittu wikipediasta....

Eli periaatteessa te maksatte joka tapauksessa saman verran kun muutkin asunnon lämmityksestä, pidätte pattereita päällä tai ette. Mut tietysti alhaisempi huonelämpötila säästää sähköä noin yleisesti eli on ekologisesti hyvä juttu. Näin mä oletan asian olevan, mut en mä tätä asiaa sano tietäväni... kunhan höpisen. Jos joku tietää asian todellisen laidan niin saa korjata.

EM joka ei ole alan ammattilainen....:D
 

Lunta tulee taas, eikös tämä lopu ollenkaan...Ei muuten haittais, mutta perjantaina on meidän firman pikkujoulut ja haluisin mennä sinne autolla, jos on kauhee lumimyräkkä niin en varmaankaan uskalla lähtee ajelemaan...toivottavasti nyt lumisade loppuu viimeistää perjantai iltana...
:D

Toinen ongelma on pikkujoulu vaatteet...mä en sitten mahdu enää mihinkään juhlavaatteisiin!!!JÄIKS!!! :eek:

Tänään olo on ollut aika hyvä ja energinen, tein töissä hieman pidemmän päivän,kävin kaupassa, kotona hieman siivoilin, tyhjensin ja täytin astianpesukoneen, tein kanawokkia ja jälkkäriksi luumutorttuja, ei voi vielä sanoa että joulutorttuja kun ei oo vielä joulukuukaan, hih :D

TinyAngel &Pikku Pirpana 17+6
 
zoe joo meilläkin on termostaatit. Ne ei vaan toimi! Patteri on joko täysillä tai jääkylmä. muuten se vesi joka kiertää niissä pattereissa ei tuu mun käsityksen mukaan samasta vesiverkosta kun käyttövesi. Vai? Se pattereittenvesi on just sitä kaukolämpöä ja se ikäänkuin kierrätetään takaisin.... :p Ja kaukolämpö on ekologistakin. nojoo... käy kattoo lisää tuolta: http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaukolämpö Muut palstailijat kohta nukahtaa tylsyyteen! :LOL:

TA sähän oot ollu reipas! :D
 
zoe niin... mut must on jotenkin hölmöä soittaa huoltomies tekemään niin yksinkertainen juttu.. ja sit seisoisin tyhmänä siinä vieressä kattelemassa kun se ilmaa meijän pattereita. :LOL: No täytyy nyt kattoa. :)

karmee ylläri tuli tänään postissa... :x "opintolainasi maksun erääntyminen". Tosi Kiva. |O ei siinä, osasin tuota odottaakkin mutta summa olikin vähän suurempi kuin ajattelin. Sinne menee veronpalautukset. :headwall: Ajatelkaa nyt - kun otin opintolainan korko oli jotain 3,2 muistaakseni... no nyt se on 5!! No ei auta itku markkinoilla. :/ Kyllä se siitä. Ketuttaa vaan vähän. :snotty:

kohta alkaa maikkarilla 45 minuuttia ja siellä on joku juttu alkoholistäitien vauvoista... en aio muuten kattoa tai nään painajaisia ens yönä. :x
 
Zoe-F
Tää nyt voi olla tosi mystist. Mut onko kukaan koskaan käyttäny sellasia hmm.. nukkapalloja tms. pesukoneessa? On muovisia joissa jonkin näköinen tartuntapinta ja niihin pitäis jäädä kaikki karvat ja nukka yms.
Meillä kun tuo koira ja miehelläkin noita kerittyjä paitoja löytyy, niin ajattelin että josko joku osais tälläsessä asiassa auttaa. En muista oikeaa nimitystä sille/niille palloille niin en googlen kanssa löytänyt.
 
kiitos vielä kerran ultra-onnitteluista!

Koitahan Daadeli parantua! -Mites Zoen vointi? onko helpottanut?

Suukkiksella nettipimento... huh, onneksi mulla on kännykäl mahis surffailla hätätilanteita varten :p nyt on ainakin ollu niin paljo sähkökatkoksiakin et ihan ärsyttää ku kone aina sammuu kesken kaiken.

EM: voi apua! joko se ikävä kirje on taas tullut :( en haluu mennä postilaatikolle!!! mullakin menee veronpalautukset suoraan korkoihin. luojalle kiitos, että niitä palautuksia ylipäänsä tulee, muuten ois paha maksaa. no, ei auta itku markkinoilla :D

Zoe: toi nukkapallo kuulostaa mielenkiintoselle... meilläkin ku noita hännänheiluttajia on. vaik aika hyvin kuivausrummun nukkasihtikin imasee ylimääräset karvat itteensä :whistle:

(.) mä se täällä kukun. kävin halailees pönttöä ja täs koneel mutustan muroja ja keräilen itteeni ni jaksaa taas nukkua. tää viikko taas näköjään huonompi ton pahoinvoinnin osalta :/
-nyt on muuten jo ihan selkeä massu! ihan huvittaa vetää päällensä normikokosta paitaa ku on niin olevinaan lyhyt ja pinkee :D

Milloin muuten kannattaa ottaa lapsivakuutus? tuttava on antanu ymmärtää, että mitä aikasemmin sen hommaa, ni sitä parempi. Ootteko mietiskelleet? hassuahan viel täs vaihees sitä on ajatella, mutta...
 
johanna mulla ainakin if.in vakuutus paperit odottaa lukemista... vakuutus syntymättömälle lapselle... joka muutetaan viimeistään 3kk.n iässä lapsen omaksi vakuutuksesksi.

voi ihanuus mies tuli kotiin... ja lähtee tänään...
sen ensimmäinen kommentti eilen oli, ####### sulla on maha...
joten sitten hyvin tyytyväisin mielin saattoi käydä nukkumaan.. .toinen huomasi vain mahan ja siihen jäi hellittely hetket :(

mutta nyt se luojan kiitos on tuolla vaihtamassa renkaita... pääsen autolla töihin... loppuu tämä extreme elämä... eilen olin kotiin tulo matkalla sellaisessa bussi kyydissä että kiitos ei ihan heti toiste...
 
Lapsen vakuutuksista.... kumpi on parempi Pohjola vai If? :attn: Kertokaas oonko mä nyt käsittäny oikein, että pohjolan syntymättömän lapsen vakuutus EI kata synnynnäisiä sairauksia? Kun taas Ifillä kattaa? Meillä on omat vakuutukset pohjolassa et mielummin ottais tuonkin sieltä mut jos ifillä on paremmat ehdot niin.... :/

(.) Dodo on ollut hiljakseen monta päivää masussa ja mä oon jo vähän huolestunut.... :ashamed: no sitten viime yönä, tai aamulla kuuden aikaan heräsin enkä tiennyt syytä ennen kuin tunsin muljahduksen masussa...
Siellä se Dodo meuhkasi taas aamuvarhaisella ja herätti äitin!! Taas piti sellaiset kymmenen minuutin pirskeet... Makasin siinä unenpöpperössä käsi masulla ja ihmettelin...


EM ja Dodo 16+2
 
Täälläkin on ollut masussa pari päivää tosi hiljaista
...Liekkö möllykkä alkaa sitte olemaan sen verran iso, ettei oikeen enää liikkumaan kauheesti pysty


No, onneksi on tänää päivällä se neuvola-lääkäri, nii saa jotaki infoo taas tilanteesta
...

Pitäs lähtee siistiin itteensä....jos vaan taipuis


vauvis neiti 35+4
 
Zoe-F
johanna83 Heräsin kurkku kipeänä ja pelästyin, että otettiin takapakkia, mutta olinkin unohtanut pari ikkunaa yöksi auki. Meillä normaalisti siis yksi ikkuna auki, ettei tuu vetoa.
Mie tota "nukkapalloa" yritin metsästää, mutta googlettamalla en o vielä löytänny, mut jos löydän, nii laitan sit tänne linkkii. Sen pitäis siis irrottaa villapuserostakii niitä nukkia.

EM Älä huolestu! Hiljaset päivät on vielä normaaleja, kun pikkusella on tilaa, se voi mennä vaikka istukkaa potkimaan.
Meillä kaikki vakuutukset Pohjolassa, ja siellä ne pidän, kun meillä on osakasko autossa, henkivakuutukset, tapaturmavakuutukset, matkavakuutus, koiravakuutus, kotivakuutus ja mitä muuta vielä ja maksaa vuodessa noin 600e ja sama satsi If:issä olis jotaa pari sataa kalliimpi. Ja kun tuo Pohjola on vissiin jotenkin tuon op:n ja sammon kanssa yhteyksissä ja meillä tilejä molemmissa niin eipä jaksa vaihtaa.
Tosin, ei saatu op:sta asunto lainaa, ja sammosta saatiin, ja mä olen ollut 22 vuotta sammon asiakas, niin nyt op on alkanut miehen kautta kosiskella jo meidän lainaakin niille?!? Miksi ihmeessä ne ei sitten antanut sitä lainaa, outoa..

Zoe ja Öttiäinen 23+6 :heart:
Minkä takia ne lopetti sen kampanjan raskauslaskurin!! :headwall:
En mistää löyä yhtä hyvää.. :'(
Siin selitettii tarkkaa viikko viikolt ja oli taulukkoo painonnousust ja lapsen koost :'(
Nyt katoin tuolt oys:sin sivuilt ja sinnekki pitää joka kerta laittaa eriksee, eikä se oo muutenkaa kiva :snotty:
 
Pikaista paranemista nuhanenille :hug: :snotty:
Tääl on vaihteeksi laiskottanu tän kirjottamisen suhteen... :ashamed: Oon kyl käyny lukemassa, mut laiskana en oo jaksanu kommentoida :ashamed: |O

Teille, jotka olette huolissanne masuasukin liikkeistä, ni meil on kans ollu joskus ns. rauhallisia päiviä :heart:
Pikkunen vain kerää voimia, et jaksaa kasvaa ja taas vähä potkutella :heart:
Onneksi meil on toi oma doppleri, ni sil on aina voinu kuunnella jos on huolettanu =)
Mut nyt kun mies kuulee ne sydänäänet tosta masun päältä, ni ei sitäkään tuu enää oikein käytettyä :/ Tosin joskus kuuntelen ihan huvikseen hetken aikaa, ku se jumputus on vaan niin hellyyttävää :heart: :heart: :heart:

Niin, ja me otettiin vauvavakuutus Veritaksesta.

Eilen oli neuvola, ja kaikki oli hyvin =) Tunnustelun perusteella poitsu ois kääntyny raivotarjontaan, mut se varmistuu sit tasan 3 vkon päästä synnytystapa-arviossa :heart:

Tässä vielä masupäivitystä



33+0 :heart: ( nvla 33+5 )
 
zoe http://www.vauva.fi/raskauskiekko aika hassu toi asuntolainajuttu... :) Mut me mennään huomenna pohjolassa käymään ja kysellään et mitä kaikkea se sit korvaa ja mitä ei.... sillähän se selviää.

toivis ja zoe kyllähän sen tiedän et se välil pitää taukoa mut... hassu kun oon. :ashamed: mut nyt ei enää huoleta sen yön maratonin jälkeen. :D

toivis ihana masu sulla!! Ja hienoo jos olis jo nyt RT!

:heart:
 

Yhteistyössä