~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

TA juu meillä on siellä miehen vaatekaappi ja mun iso sega ja meikkipöytä :D johonkin ne sijoitetaan ku vauva tulee jos en sitte peliä myy.:D tuskimpa myyn :saint:

tarkoitus olis mennä ikeaan ja olis niin ihanaa jos huominen (tai ylihuominen) testi näyttäis plussaa niin vois kattella kaikkee vähän sillä silmällä :D meillä tosin on pinnasänky varastossa äitillä joka me voidaan ottaa, mut nyt alkaa tuntuu siltä että haluiski ostaa ihan uuden :)

ja joku ihana lepolasse olis ihana saada vauvanhuoneeseen jossa olis hyvä imettää, ja sit myöhemmin lukea satuja iltasin.

mun omat kuteleet on vielä tietskahuoneen kaapissa viimeistelyä odottamassa (mä vihaan viimeistelyä ) ja joku kaappi pitäs saada vielä kestovaippahärdellin helpottamiseksi.
 
nibbler toivottavasti testi näyttäis plussaa niin pääsette ihan tosissaan katselemaan kaikkea ihanaa ;)
Minäkin ostin nuo kalusteet jonkin aikaa sitten ikeasta...oli jotenkin niin kova vauva kuume ja pesänteko tarve.. :ashamed: :D ompahan sitten valmiina. :heart:
 
Tiny: sen tais saada kuumeilijalta? en tiiä onko meille "ei perustajilla" valtuuksia antaa sitä...

KP: en tiiä, joskus minäki ajattelen että turhaa se on ku ei mitään oo tulossa vielä, mutta pakko ostkaa sillon ku halvalla saa :LOL: ts. se piironkiki oli ilmanen, ja vaateet on peritty tai ostettu kirpparilta. ostin kerran muovipussillisen alta 3? että ei niitä voinu sinnekkää jättää.

kestovaipat ja muut oonki ommellu nyt jo koska niitä tarvii semmosen hurjan määrän joskus ja tuntuu vähän paremmalta laittaa se vitonen sillon tällön niihin kuin että sitte 9 kk ajan niitä hikihatussa ostaa ja tekee :D
 
nibbler kiitos kyselenkin kuumeilijalta sitä.ja sitten kun saan sen niin tervetuloa kurkkimaan niitä kalusteita sinne. =)


kiharapää joo mun kaverinikin ihmetteli miten uskallan kutoa vauvan vaatteita ja hankkia kaikkea.
Ensinnäkään en oo taikauskoinen ollenkaan. Ja parempi se on minusta pikku hiljaa hankkia kaikkea.Niin ei tunnu niin pahasti kukkarossa ja sitten äippä lomalla ei ainakaan oo varaa moisiin, luulisin...
 
kylläpä te ootte varustautuneet ajoissa :eek: onhan se varmasti taloudellisestikin järkevää vähän porrastella noita ostoksia ettei sit tunnu niin isolt summalta jos kerralla kaikki hommaa.
mut mie en kyl hommaa mittää ennen ko oon paremmal puolella :D en oo taikauskonen, mutta silti..

viikonloppuja :wave:
 
Voih kunpa pääsis itsekin ostelee kaikkee vauvajuttuja. En oo uskaltanu ostaa mitään muuta kun itselleni kaks sellasta paidan jatkoa Hennesiltä, ison mahan varalle. Pelkäsin, että niitä ei enää oo sitten kun niitä tarttee. Joten ostin jo varastoon :)
 
Salasana lähetetty TA:lle :)

Nibbler, täällä kanssa yksi haaveilija.. Sängyt, hoitopöydät ja vaunut yms on jo valmiiksi katsottu, vielä ei ole uskaltanut ostaa :) Toivottavasti tuossa puolen vuoden päästä viimeistään täytyisi ne hommata :)
 
mersey :hug:
Mulmul no et sinäkin... :hug: Inhottavaa! :(

Täällä ootte puhunu noista vauvatarvikkeista... täytyy sanoa että mä oon aika ilonen ettei ehitty sillon ekassa raskaudessa ihan hirveesti ostaa mitään, olis aika tuskaa ollu kattella niitä vaunuja, jotka sit oliskin ollu tyhjän panttina nurkissa... :( Mut seuraava raskaus kun alkaa niin mä tasan ostelen jo jotain kamaa.... Mä en suostu uskomaan mihinkään taikauskoon!!! Mut oon mä vähän aatellu et kun meille on tulossa hyvät veronpalautukset niin niillä vois ostaa sit vaunut.... ja vähän muutakin. Jos nyt siihen mennessä onnistaa. Mä en tiedä kestänkö jos ei onnista! :ashamed:
 
:hug: Mersey ja mulmul sekä muut tarvitsevat.

Tulin lueskelemaan teidän juttuja kun en osaa poiskaan olla =)
Vai on jo vauvahankintoja tehty...ihanaa...tuskinpa se plussa jää pärähtämättä vaikka tavaroita olisikin. Meillä ei vielä ole mitään hankittu kuin yksi body jonka ostin jo keväällä ja pari puku jotka tein yläasteella käsityötunnilla. Eiköhän nuo veronpalautus rahat sitte mene vaunuihin jos sinne saakka päästään...+++++++++++++++ kaikille jälleen. :wave:
 
Iltaa... Rauhallinen koti-ilta... Saunomista hyvää ruokaa ja juomaa...

ElinaMaariaKai mä sen voin kertookin mitä teen työkseni. Olen farmaseutti. Elikkä lääkkeet, lääkkeiden käytössä neuvominen, lääkehoito, itsehoito yms. yms.
ovat ammatissani jatkuvasti esillä..
 
minä täällä vielä käväsen... koitan täs samalla kattoa tv-linksejä ja kudon vauvan tumppuja.
mullaki vihloo mahaa oudolla tavalla oudosta kohtaa mut en jaksa sitä nyt ajatella sen kummemmin. henkisesti varautunu huomisiin menkkoihin, haen aamusta jo paljon suklaata ja tukevia siteitä (ai niin pitääpä täs maksaa se kuukuppi) laitan lökärit ja ison t-paidan tuolille niin ovat sitte valmiina.

yks mistä huomaa että on menkat tulossa on inho farkkuja kohtaan :D ei halua mitään mikä puristais tai muuten hankais ikävästi mihinkään. haluis vaan makoilla jollain pehmeellä alustalla ja paisua koko viis päivää...
 
Baby butterfly oletkos uusi täällä? ei nimeä ainakaan näkyny listassa joten tervetuloa joukkoon sekalaiseen :)

etin sulle yhen kaikenkattavan linkin, hetkinen...

tässä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1005326

tuolta saattaa löytyä jotakin vastauksia kysymykseen :)
 

Yhteistyössä