~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Heips!
Minäkin olen vielä hereillä! Oltiin pelaamassa beach volleytä (biitsiä) parisen tuntia, sitten nakkasin porukan baariin ja tulin kotiin nukkumaan, kun on viideksi taas töihin meno :kieh:
mies lähti baariin muiden mukana, saapa nähdä moneltako kömpii kotiin..

Tervetuloa uusille! :flower:
Pahoittelut tädin yllättämille :(

Mulla on ollu tänään tosi turvonnu maha ja pierettäny koko päivän, kiva töissä yrittää luikkia jonnekki nurkkaan turauttamaan :LOL:
 
Moikka vaan...saanko liityä seuraan ??

Minulla on menossa tällähetkellä kp32/28 kaks negaa jo tehnyt kp 28 ja tänään kp32... koskaan ei ole näin pitkää kiertoa ollut muulloin kun lopetettuani pillereiden syönnin ja silloin joskus kun menkat alkoivat tulemaan nuorempana...

Nyt on ollu jo puoltoista viikkoa öklötys olo...oksentanut en ole...vielä, mut lähellä on ollu monta kertaa... rinnat on arat ja turpoilee aina välillä... sit on myös ollut rinnat ihan tulessa siis kuumat...mikä on hyvin outoa... ja alaselkä on arka... minulla esiintyy nämä yleensä päivän ennen menkkoja mut nämä on nyt jatkunut puoltoista viikkoa eikä menkkoja näy???

onko kenelläkään kokemuksia.... pienokainen olis kyl mukava yllätys... tosin se voi olla aikamoinen järkytys tuolle isäehdokkaalle... vaikka hänelläkin on jo tuota ikää karttunut (31)
itse olen 25v
 
silloinhan sen näkee :) jos ovat alkaakseen niin toivottavasti alkavat aamulla. silloin vois jättää testinki suosiolla tekemättä, ottaa burana ja mennä nukkumaan. burana yhdistettynä nukkumiseen on paras lääke PMS oireisiin olen huomannut :)

sanokaa nyt te, että jos mulla ei oo menkkoja huomenna ku herään, niin teenkö testin vai odotanko huomiseen? ku molemmissa asioissa on kait hyvät ja huonot puolensa...
 
kiitoksia kiitoksia nibbler.... täytyy varmaan maanantai aamuna kysellä tuolta terveyskeskuksesta neuvoja jos ei ole siihen mennessä vielä nuo mekat alkaneet... on vaan niin sekava olo, kun on just saanu vakkaripaikan ja ostin asunnon... jota juuri laitan kuntoon...
 
miten iso asunto sulla on?

asunnoista puheen olleen niin unohin kertoo teille ilmoitusluontoisen asian: me myytiin se toinen kämppä nyt! ei siinä mennykkään ku 10 kuukautta :kieh: :) eli ei enää kahen kämpän loukussa!

suunnistaja ku mie en uskalla :ashamed: ku tää on joku uus merkki mulle mitä jos siinä on sireenit jotka huutaa punasena että "NEGA! NEGA!"
 
Nibbler...monesko kiertopäivä menossa? kun ei sattunut mistään silmään edellisistä viesteistä... ps. sori äskeiset kirjoitusvirheet...(sokeena yrittää täällä pimeessä tihrustaa näitä näppäimiä, kun ei ole asunnossa vielä lamppuja...) :D
 
joku sen kokonen oli meilläki, ja ei sinne ois millään mahtunu lasta... tai asettelu kysymyshän seki on :) kyllä siinä vielä sylivauvankaa mahtuu olee. meillä oli minä ja mies ja kaks kissaa ja ei onnistunu yhteiselo ollenkaa :D

kpt on puolentunnin päästä 28/28
 

Yhteistyössä