~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hei kaikille. Voisiko tänne ketjuun hypätä mukaan. Kaikki vielä kovin uutta täällä. Pari päivää olen seuraillut sivusta. Yritin pysytellä poissa, jottei vauvajutut valtaisi ajatuksia täysin, mutta mutta täällä ollaan :D Ensimmäinen yrityskerta meneillään. Kierron pituus 22-26. Tällä hetkellä menossa kierron 12pvä.
 
Nibbler aika jännää. Olis ihanaa kun se olis nytten plussa. =)

Jouskari :hug:

Tervetuloa Noomi!

ON: Sorruin ja tein raskaustestin, ja tuli haamuista haamuista haamuin. Kun siinä näkyy kyllä toinenkin viiva, mutta se on NIIN haalee. Mutta tänään vasta dpo 10. Voih, kunpa se vahvistuis. Täytyy tehä joka aamu uudestaan!!
 
olis kyllä elämäni rumin plussa :D nyt se näyttää vähän d kirjaimelta, että joku viiva siinä on, mutta negaks mä tuon tulkitsen ku se ei näy heti, vaan pitää tihrustella.

toivottavasti plussa vahvistuu suunnistaja :flower:

tervetuloa noomi. =)

jouskari :hug:
 
onpas nibbler jännittävää! :wave: millä testillä teit? toivotaan kovasti sitä plussaa++++

suunnistajalle kans varovaisesti onnea!

nythän on plussia/haamuja tullu palstoille. onko nää niitä juhannuksen rakkauden hedelmiä? ;)
 

13.7.2008

Laala...................... kp 157/??.......................................yk 1

Kride........................kp 53/20-30..................................yk 3
Santtuli....................kp 45/27........................................yk 3
Humu82..................kp 41/27-33.....................................yk 3



Talvis.......................kp 36/30-31(-46).............................yk 3
Ouska......................kp 32/28-??.......................................yk 4
Hebbeliini..................kp32/28..............................................yk?
Hemuli1981.............kp 31/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 31/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 30/?? .............................................yk 3



nibbler.................... kp 28/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 25/29-30........................................yk 4
Kukkaiskeiju.............kp24/29-36........................................ yk1
Nera-85....................kp 24/28-35.......................................yk 3
melisha.....................kp 23/30.............................................yk1
Suunnistaja.............kp 23/26-28........................................yk 4
johanna83...............kp 21/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 20/30-33.......................................yk 3



HaLPe......................kp 19/24-27.......................................yk 5
Veena......................kp 19/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 19/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 18/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 18/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 18/30.........................................yk 4
outsa5.....................kp 16/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 16/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 15/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 12/28-33...................................... yk 4
Noomi-.....................kp12/22-26........................................yk1
Sannya.....................kp 10/??.........(pitää taukoa yrityksestä )



Arabel......................kp 9/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 9/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 6/32-33.....................................yk5
kiharapää............... kp 6/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 6/28..............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 5/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 4/26-41..................................yk 6
mulmul.................... kp 2/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 2/28...............................................yk2
Henuliini...................kp 1/30-35........................................yk 2
Jouskari-82.......................................................................yk11


HAAMUJENGI:



Taustailee:

Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa.
Mersey................Taustailee.





PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)


[/quote]

[/quote]

 
joo anteeksi kaikille...olin laittamassa noita muutoksia, mutta oon niin hidas ja pakko välillä tallentaa kun tulee aina möhlittyy ja sitten joutuu aloittaa ihan alusta jos ei oo tallentanut... :ashamed:

nyt siis oon valmis...onkos jotain mitä oon unohtanut tai merkinnyt väärin?

Hebbeliini ja baby Butterfly Yritin selailla, mutten löytänyt mikä teidän yk on....
 
Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
joo anteeksi kaikille...olin laittamassa noita muutoksia, mutta oon niin hidas ja pakko välillä tallentaa kun tulee aina möhlittyy ja sitten joutuu aloittaa ihan alusta jos ei oo tallentanut... :ashamed:

nyt siis oon valmis...onkos jotain mitä oon unohtanut tai merkinnyt väärin?

Hebbeliini Yritin selailla, mutten löytänyt mikä sinun yk on....
eli 33/28 yk...eli ei varsinaista yrityskertaa..."vahinkohan" tämä on jos nyt ylipäätänsäkään olen raskautumassa.... taidankin lähteä apoteekkiin kun tahtoo tietää mikä tilanne nyt oikein on...
 
Huomenta tai siis hyvää päivää kaikille :wave: Tulihan nukuttua pitkään, täällä vasta aamukahvia siemailen :p
Tervetuloa Noomi ja hebbeliini niin ja baby butterfly!

(.) Tissit ollut kipeät jo viikon verran, harvinaista mulle tuo vaiva. Alavatsaa edelleen kivistää aika ajoin, saas nähä tekeekö se täti kuitenkin hitaasti tuloaan. Tai sitten voisin ehkä tehä huomen testin, vaiks 2 negaa testannu tos reilu viikko sit..Tää on niin raivostuttavaa ku ei tapahu mittää puoleen eikä toiseen :headwall: :kieh:

Ja kiitti TA kun taas päivitit =) ! Siinä on vissiin hommaa ihan hyvin ku kaikkien kp:t päivittelee, meneeks sulla kauankin kun tuon listan päivittelet?
 
Santtuli riippuu kuinka paljon möhlii tuon listan kanssa ja haluaako jotain uutta siihen laitella kuten väriä/kuvia ym...mutta suunnilleen ehkäpä sen 10-15-min + kaikki päivitykset joita ilmoitellaan päivän mittaan.. =)
 

Yhteistyössä