~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

auts, mahto olla tunku :LOL:

kyllä mun mielestä on vaan reilua laittaa mies apteekkiin :D varsinki jos sataa ja tuulee, niin saavat tottua siihen sitte kunnes me kaikki ollaan plussatu ja ne joutuu hakee meille vaikka keskellä yötä suklaata vai mitä ikinä me..krhm..siis vauva tarvii :saint:

mut onks se nyt sit reiluu mun laittaa mies hakee mulle suklaata aamuyöllä jos mulle tulee tarvis, ku lähin ABC on kokkolassa...noin 30 kilsan päässä :D
 
:hug: juu nimen omaan vauva tarvii :D Ei menis varmaan meillä läpi...mut todennäköisesti sieltä tulis herkkuja miehellekin matkassa mukana :p Oli joo hieman tunkua... varsinkin kun minulla ja miehellä on näitä ihania tavararikkaita harrastuksia... kun mies sukeltaa ja minä maalailen....et oli äiti tyytyväinen... nyt se sit saa olla taas ihan omassa rauhassa tyhjässä kämpässä, kun minä vein kaikki tavarani pois... eihän 30 kilsaa ole matka eikä mikään... johan sen verran on melkein meillä molemmilla työmatkaa :D
 
ai säki maalailet? :)
mä koitin opiskella kuva-artesaaniks ja onnistuinki siinä 2.5 vuotta. loput suoritan jos jaksan sitte paremmalla ajalla. mutta harrastuksena vielä on maalailu ja piirtely ja kaikenmaailman näpertely. koti on joskus ihan kirjakaupan näkönen :D
 
joo multa vietiin öljyvärit jonnekki :D se haju on jotain mitä muutku ku taiteilijat ei voi sietää :D onneks mä olinki niissä huonompi ku akryyleillä maalatessa.

nyt tuliki hinku alkaa maalaamaan... näin sopivasti yötä vasten :D

se oliski tosiaan nyt 28/28... armoton vessassa ravaaminen alkakoot!!
"nyt ne alko..ei alkanukkaan. nyt ne alko...ei alkanukkaan..."
 
:attn: Mie oon jo ravannut vessassa viikon et nyt ne alkaa...mut ei ne vaan ala... en tiiä stressaanko ite et saan kierron pidemmäksi sen takia vai olenko raskaana...et ei vaan nuo hormoonit jyllää vielä testeissä näkyvillä luvuilla vai mikä on...alkaa jo vähän rassaamaan tää ajattelu...pitää kehitellä kyl huomiseksi jotain muuta ajateltavaa... onneks tuo kultakin saapuu sukellusreissultaan takaisin... sekin ottaa nyt niin paljon pattiin kun viettää siellä aikaansa exän kanssa eikä ole kotona minua tukemassa
:$ |O
 
eksänkaa sukeltelemassa?
ihailtavan hyvin ootte mieheskaa rakentanu luottamuksen ku päästit menemään :)

se muuten voi olla että jos stressaa kauheesti niin menkat sillälailla jää pois.
tai yleensä menkat ei sinänsä jää pois, vaan voi olla että ovis on ollu myöhässä. siinä on seki vaihtoehto.

 
no minä en polta ja alkoholiakin otan hyvin harvoin runsaasti...joten suht tervein mielin voi olla...viimeksi taisi pahemmin otettua oli joulu.... juhannuksena meni jonkun verran, mut se jakautui tasaisesti koko päivälle :D niin sitähän ei lasketa :LOL:
 
Meillä oli kp31/28 ja oli ollut niin selvät merkit ja haaleaviiva testissäkin ja olin varma että olin raskaana. KAikki täsmäs..Minkäännäköisiä menkkojen alkamisoireita mitä yleensä on niin ei ollut... Yhtäkkiä tänään vaan tuntu et jotain nyt lorahti ja housuista heti lähes läpi.. :( Ei erikoisen kovaa vuotoa enään, normaaliksi muuttunut jo ja kuukautis kivut ollut ihan hirmuiset... Normaalisti alkaa pikkuhiljaa... Ei mitään niin hälyttävää että lääkäriin pitäisi mennä. Ihan murtunut olo kun ne alkoi kun ehti jo niin toivoa... :(
 
juhannuksena mulla oliki just menkat loppunu että mä otin silloin ihan tarpeeks pitääkseni kielen kosteena lopun kuukautta :D

kissa huutelee mua nukkumaan nyt :)

ötyä hebbeliini ja muut armaani!
huomenna taas nyydestaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
Meillä oli kp31/28 ja oli ollut niin selvät merkit ja haaleaviiva testissäkin ja olin varma että olin raskaana. KAikki täsmäs..Minkäännäköisiä menkkojen alkamisoireita mitä yleensä on niin ei ollut... Yhtäkkiä tänään vaan tuntu et jotain nyt lorahti ja housuista heti lähes läpi.. :( Ei erikoisen kovaa vuotoa enään, normaaliksi muuttunut jo ja kuukautis kivut ollut ihan hirmuiset... Normaalisti alkaa pikkuhiljaa... Ei mitään niin hälyttävää että lääkäriin pitäisi mennä. Ihan murtunut olo kun ne alkoi kun ehti jo niin toivoa... :(
:hug: toivottavasti se olisi ollut vain joku harmiton alkuraskauden vuoto....onhan näitä ollut kenellä on menkat jatkunut jopa synnärille saakka normaalisti...
 

Yhteistyössä