Baby butterfly meillä nyt yk4. Että ei tässä vielä mitään hätää oo. Mulla on vaan niin malttamaton luonne.
Ei oo omanapaista. muistan itse reilun vuosi sitte kun tapasin kultaani ainoastaan viikonloppuina ja sitten menin vanhempieni kanssa 2007 keväällä thaimaaseen kahdeksi viikoksi. Thaimaasta ei paljoo soitella kun o niin kallista ja joka kerta ikävä kasvoi vaan, mut sit kun taas näki oli paljon ihanampaa!Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:aikaisemmin päivällä kävin pikaisesti kattelemassa mitä täällä on tapahtunut ja sitten piti lopettaa perhanan ukkonen tuli ärisemään taivaalle ja sitten tuli appi ja anoppi kylään...
Kävin tänään sitä siippaani katsomassa siellä armeijassa ja tulin illan aikana siihen tulokseen, ettei olisi kannattanut... ikävä ja kaipaus on tällähetkellä 2x :'( :ashamed:
voikun perjantai olisi jo, en jaksa odottaa. niin saisin hänet kotiin kolmeksi yöksi!
Anteeksi omanapaisuuteni!
Mun ei oo ees tehny mieli juoda vakka tiedän nyt etten ainakaan oo raskaana... jotenkin se alkoholi ei vaan maistu... eilen joi yhden huiman siiderin ;DAlkuperäinen kirjoittaja Duffy:baby butterfly keskivikkona 18.30 ja sit se uusitaan, tällä viikolla uusittii torstaina, mut muistaakseni on uusittu myös perjantainakin.
Mulla alkaa loma 2 päivän päästä! Ei kyllä tunnu siltä. Ens viikonloppuna pääsee Tampereelle, Särkänniemessä on pakko käydä hmm jos mulla ei ole menkat alkanu ens viikon loppuun mennessä niin pitäsköhän mun testata...tietäs sit että voiko siellä keikalla käydä kaljateltassa.