~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Heipsan!

Tervetuloa uusille!

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

tytylle jätti :hug: on varmasti raastavaa, kun ei tiedä mikä on. Kyllä kaikki varmasti selviää, onko sulla aika lääkärille kohta? Sinuna en välttämättä niitä teroja nyt söis, ainakaan vielä, mietin, että voisko ne tavallaan vääristää diagnoosia tai tuloksia kun alkavat tutkimaan sinua.

nibblerille iiiso plussa tuuli +++++++ :whistle: toivotaan, että kunnon lussa pärähtää kun testaat seuraavan kerran =)

Apua, oonkohan nyt kommentoinu kaikille, joille on pitänyt :D
Täällä suht rauhallisena odotellaan, miten akan käy.
 
duffy miusta on jo otettu verikokeet..eli terot ei enää niihi vaikuta ..ja gynelle pääsen vasta elokuu lopussa..joten jos tän kierron syön teroja en usko et se pahentaa ainakaa yhtää mittä..ei oo kiva jos nyt perse vuotaa 24h/7 menkkoihi asti..
 
No ei varmastikkaan ole kiva, mutta mietin, että jos haluavat ultrata tai tähystää niin voiko niihin vaikuttaa? Mulla oli kaks vuotta sitten sillai, että ehkä viikko oviksen jälkeen alko vuotamaan ja sitä jatku sit melkeen 2vk, sen takia alunperin aloinkin sit syömään pillereitä, ultrattiin ja eipä siellä mitään näkyny. Ite epäilin tuota keltarauhashormoni-hommaa.
 
Niin, oothan sä aiemminkin syöny niitä teroja, että miksei nytkin, sanot vaan sit gynelle että söit kun otti niin päähän se vuoto. Tsemppiä! Tiedän kyllä kokemuksesta, että inhottavaa on! Varsinkin kun vauvasta haaveilee.
 
Tää on tuskaista tää ku just alkoi uusi kierto! NIIIN pitkä aika ovulaatioon ja kaikkeen... :D Mutta odottavan aika on pitkä parempi vissii tottua siihen :D Ihanat ihmiset täällä kaikki tukee kaikkia ja ollaan yhtä suurta "perhettä" Subilt tulee kaikkee niin turhaa tänään, mm rokkarille morsian... Kukaan seurannu? Satutteko muute katsomaan raskausohjelmia, synnytysdokkareita tai muita nyt ku kuumeilette?
 
Heips vaan! :)
uih..olipa mukava viikonloppu, täysin huoleton :)

mukavaa kun tänne on näemmä taas uusia palstailijoita saapunut :) tervetuloa ja iso käsi teille kaikille!

Tyty kovasti koitan keksiä jotakin lohdullista sanottavaa..ei vaan taida hirveästi lohduttaa, jos sanon että "voimaa"..halaan kuitenkin, tiedät, että ollaan hengessä mukana tapahtui sitten mitä tahansa :hug: :hug:

on: täti ei tajuu lähtee, vaikka monotan sitä persuuksille..
 
aikaisemmin päivällä kävin pikaisesti kattelemassa mitä täällä on tapahtunut ja sitten piti lopettaa perhanan ukkonen tuli ärisemään taivaalle ja sitten tuli appi ja anoppi kylään...

Kävin tänään sitä siippaani katsomassa siellä armeijassa ja tulin illan aikana siihen tulokseen, ettei olisi kannattanut... ikävä ja kaipaus on tällähetkellä 2x :'( :ashamed:
voikun perjantai olisi jo, en jaksa odottaa. niin saisin hänet kotiin kolmeksi yöksi!

Anteeksi omanapaisuuteni!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
aikaisemmin päivällä kävin pikaisesti kattelemassa mitä täällä on tapahtunut ja sitten piti lopettaa perhanan ukkonen tuli ärisemään taivaalle ja sitten tuli appi ja anoppi kylään...

Kävin tänään sitä siippaani katsomassa siellä armeijassa ja tulin illan aikana siihen tulokseen, ettei olisi kannattanut... ikävä ja kaipaus on tällähetkellä 2x :'( :ashamed:
voikun perjantai olisi jo, en jaksa odottaa. niin saisin hänet kotiin kolmeksi yöksi!

Anteeksi omanapaisuuteni!
Ei oo omanapaista. muistan itse reilun vuosi sitte kun tapasin kultaani ainoastaan viikonloppuina ja sitten menin vanhempieni kanssa 2007 keväällä thaimaaseen kahdeksi viikoksi. Thaimaasta ei paljoo soitella kun o niin kallista ja joka kerta ikävä kasvoi vaan, mut sit kun taas näki oli paljon ihanampaa!
 
baby butterfly keskivikkona 18.30 ja sit se uusitaan, tällä viikolla uusittii torstaina, mut muistaakseni on uusittu myös perjantainakin.

Mulla alkaa loma 2 päivän päästä! Ei kyllä tunnu siltä. Ens viikonloppuna pääsee Tampereelle, Särkänniemessä on pakko käydä :D hmm jos mulla ei ole menkat alkanu ens viikon loppuun mennessä niin pitäsköhän mun testata...tietäs sit että voiko siellä keikalla käydä kaljateltassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Duffy:
baby butterfly keskivikkona 18.30 ja sit se uusitaan, tällä viikolla uusittii torstaina, mut muistaakseni on uusittu myös perjantainakin.

Mulla alkaa loma 2 päivän päästä! Ei kyllä tunnu siltä. Ens viikonloppuna pääsee Tampereelle, Särkänniemessä on pakko käydä :D hmm jos mulla ei ole menkat alkanu ens viikon loppuun mennessä niin pitäsköhän mun testata...tietäs sit että voiko siellä keikalla käydä kaljateltassa.
Mun ei oo ees tehny mieli juoda vakka tiedän nyt etten ainakaan oo raskaana... jotenkin se alkoholi ei vaan maistu... eilen joi yhden huiman siiderin ;D
 
Mä laskin tossa just mun kp:t ja 27 päivä meinasin testata, jos siihen mennessä ei oo menkat alkanu. vaikkakaan viel ainakaan ole minkäänlaisia oireita, mut eihän oviksestakaan ole aikaa ku 5 päivää... voi, että taas alkoi kaikenlainen unelmoiminen ja samaan aikaan pelko, kuinka korkealta sitä tippuukaan, kun punainen paholainen kurvaa paikalle. mut toivossahan on hyvä elää. ja onneksi on tää palsta :D minne voi kirjoitella asioista
 

Yhteistyössä