~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hellou Neidit :)

Juu eli mie nyt kerron mitä oon menny tössimään ja pahemman kerran.Eli kun kerroin siitä klamydiasta ja että lääkäri sanoi että lääkkeen oton jälkeen pitää olla 1kk kumin kanssa pupuilemassa.Niin eipä maltettu olla pupuilematta.Perkele että minua ottaa pattiin ihteni kanssa.Oon niin vihanen itselleni välillä,kun menen tössimään.
Ja vielä kun minulla on kontrolli 25 päivän tienoilla niin ompa kiva jos klamydia on lähtenyt uusiutumaan.Oltiin siis sängyssä 2viikkoa lääkkeiden jälkeen.Lääkitys oli kerta annos 4 tablettia 250mg yks tabletti. :O

Ja miulla on sit se koepalan otto vasta ens kuussa.Aika pitkälle venyy kun on nyt lomilla kaikki lääkärit jne. :( Ja tääl on tullu pakkolomautuksia monelle kans :(
hooh tää on kamalaa.Välillä tuntuu että kaikki romahtaa niskaan.
Ai niin ja oltiin pupuilemassa ku ei ollu kortsuja hemmetti.Ja sit varmaan kaikki tietävät millaista on ku himot iskee menkkojen jälkeen :( ja oltiin myös menkkojen loppu vaiheessa.
ja naidot,mie pyydän älkää saarnatko miulle.Mie oon jo tarpeeks kuullut ja olen tarpeeks vihanen ittelleni.

Ouska tuliko täti yöllä? :hug:

Sannya :hug: Minä en ainakaan saarnaa :)

Testasin tänään uudestaan. Otin varman päälle ja tein Apteekin raskaustestin ja kotitesti.fi:n testin. Apteekin testiin tuli ihan selkee viiva, jonka mieskin tulkitsi ihan selkeeks =) Kotitestin liuskaan tuli sellanen hailakka haamu, sama kuin eilen. :) Jännittää..

Suunnistaja testailin kp28 ja 32 clearbluella molemmilla negat... mut näistä pahoinvoinneista kun en oikein usko tuohon negaan jostain syystä...

täytyy jatkaa mehujäätelön syömistä et pahamaku suusta pysyy poissa... ja ootella alkaako ne menkat vai ei... meinasin aamulla testata vielä kerran ja sit varmaankin tilaan aikaa gynelle...

onneksi tuo "isäehdokas" oli hyvällä päällä illalla ja hieroi minun selkää ja piti minua muutenkin hyvänä koko yön kun oli niin paha olo... aamulla kyllä väsytti aika kovasti kun koko yön pyörin ja välillä kävin yökkäilemässä...

Hebbeliini toivottavasti asiaan tulisi selkeyttä ja saisit kanssa plussan.

Mulla ei oikestaan muta oireita oo kun rinnat hieman kipeet. Aamulla juoksulenkillä sattu kun juostessa hölsky :D Ja mahaan sattuu ehkä hieman mutta se voi olla myös tää jännitys..

en aijo testata tänään, kattoo jos huomenna jaksaa.ku unohin käyä eilen hakemassa uutta testiä.

vaivannu koko yön että mikähän niissä on herkkyys niissä analyz exact testeissä, pitäs ottaa siitäki selvää mutku heitin sen laatikon pois.

eilen tosiaan kaikkeni tein että menkat alkais. yleensä burana laukasee jotenki jotain jossakin että menkat laka aku hanasta, mutta ei. sitte yritettiin miehenkaa harrastaa vähän wild african sex, mutta ei vielä silloinkaan. laitoin valkoset sammaritj alkaan ja lähin ihmisten ilmoille. ei mitään.

nyt kyllä nipristää mahaa vähän ilkeesti :|

ouskalle voimahalit :hug:

Hei Naiset!

Ja onnea uudesta plussasta, Suunnistaja! Hienoa! :flower:
Nibblerille ja Hebbeliinille tsemppiä, puhallellaann täältäkin käsin sitä toista viivaa sinne testiin... :whistle:

Minä:
Minulla tänään siis 2. päivä, jolloin otan Terolutia. Menossa siis kp 16/41 ja tavoitteena lyhentää kiertoa. Siksi siis en ovuloi tässä kuussa.
Edistystäkin on tapahtunut. 3 viikon päästä vie mies simonsa analysoitavaksi ja 29. elokuuta on Väestöliitossa aika lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille.
Uskon, että vuorossa on Clomifem -kuuri, koska en ehdi ovuloimaan ollenkaan näin.
Tänään myös tilasin tietoja munasoluni luovutuksesta (lähinnä haluan tietää oliko jo silloin v iitteitä PCO:sta) ja aiemmilta käynneiltäni Kättärillä, jossa otettu verikokeita ja ultra. Sit kun saan ne tulokset, tuun tänne kyselemään osaako joku tulkita niitä.

Mies oli eilen hölmö. Jänisteltiin kotona, niin sitten se laukas koko satsin minun mahan päälle!
Ei kuulema halunnut lopettaa niin nopeasti, vaan jatkaa vielä kun eka satsi on kuivattu paperiin.
Olin ihan että mitä sinä nyt noin, mut ei se tajunnu. Ei kai siinä huumassaan tajunnu että sen satsi laimenee. Stupid. :eek: :eek: :kieh: |O

-B

eikö tämä oire lista voisi jo loppua...nyt ei maistu kahvikaan ja viluttaa niin kovasti...vaikka täällä toimistossa näyttäisi olevan aika lämmin... toivoo et jotain tapahtuis...alkais vaikka ne menkat tai sit tulis se toinenkin viiva niin tietäs minkä takia kärsii :headwall:

Nii Suunnistajaha se olkii se plussaaja, onnea kovasti!! :heart: :flower:

Toivotaan et piinailijoille pärähtäisi plussa :heart:

Miuta ahistaa.. iha kirjaimellisesti :p Ko ei sua henkee... Ollu flunssaa ni ny tuas tul sit kaiketi kurkunpääntulehus.. mitenhää tää lähtis poies.. Höyryhengityski o vähä kehnoo ko ei pysty kunnol hengittää ko liia likel kattilaa ei vois olla, ko sit o liia kuumaa ja polttaa ja kovi ylhääl ei voi olla ko on liesituuletin tuos.. vaikiaks menee :D Tahtoo hengittää kunnolla :p

miracle Keitä se vesi kiehuvaksi.... ja sitten nostat kattilan pöydälle ja pyyheliina pään päälle niin saat siten säädeltyy korkeutta ettei naama pala kuumii höyryihin ja pyyheliina pitää sen kosteuden sinun ja kattilan välillä B)

miracle kyllä siit höyryä jonkin aikaan tulee...ei se niin nopeasti jäähdy... näin meillä aina tehtiin kotona :D (ja toimii ;) täytyy vielä tuohon lisätä et tää on minun isäni ambulanssikuski ja äitini sairaanhoitajan tapa)

eikä tarkoituksena ole saada naamaa poltettua kuumalla höyryllä...

niin ja selvyyden vuoksi " olet ikäänkuin -pyyhe teltassa- kattilan kanssa"

koita miracle mennä kuumaan suihkuun ja jos mahdollista niin pidä ikkunaa auki samalla. näin me ollaan täällä tehty ku meilläki ihan hirvee kesäflunssa ja yskä ja kaikki on nii väärin :D

kävin apteekissaki ostamassa nasoliinia ku tuntu oikeesti että kohta kuolee ku ei saa happea. kurkku ja nenä molemmat ihan tukossa :D*nyt jo voiton puolella*

Joo kyl mäki tavan flunssast ain oon selvinny mut sit ko tulee se kunno ahistus ja henki vinkuu ja raskaasti pittää hengittää et sua henkee ees vähä ni sillo mennee vaikeemmaks :D Ja tajusin tuon pyyhejutun kyl, mut uattelin et ei siit hirmusti apua ois mut jos sitä koittas:) Yritin kyl jo aiemmin sitä höyryy ees jonkii verra hengitellä. Siis se verta ko siin pysty ain välil ni tuntu et seki autto. Ni kahtoo ny meniskö tää ohi.. Ny saa suht hyvi henkee mut pittää olla yskimäti, ettei satu kurkkuun ja sitä myöte pahene :p

Yhteistyössä