Hei Naiset!
Ja onnea uudesta plussasta,
Suunnistaja! Hienoa! :flower:
Nibblerille ja
Hebbeliinille tsemppiä, puhallellaann täältäkin käsin sitä toista viivaa sinne testiin...
Minä:
Minulla tänään siis 2. päivä, jolloin otan Terolutia. Menossa siis kp 16/41 ja tavoitteena lyhentää kiertoa. Siksi siis en ovuloi tässä kuussa.
Edistystäkin on tapahtunut. 3 viikon päästä vie mies simonsa analysoitavaksi ja 29. elokuuta on Väestöliitossa aika lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille.
Uskon, että vuorossa on Clomifem -kuuri, koska en ehdi ovuloimaan ollenkaan näin.
Tänään myös tilasin tietoja munasoluni luovutuksesta (lähinnä haluan tietää oliko jo silloin v iitteitä PCO:sta) ja aiemmilta käynneiltäni Kättärillä, jossa otettu verikokeita ja ultra. Sit kun saan ne tulokset, tuun tänne kyselemään osaako joku tulkita niitä.
Mies oli eilen hölmö. Jänisteltiin kotona, niin sitten se laukas koko satsin minun mahan päälle!
Ei kuulema halunnut lopettaa niin nopeasti, vaan jatkaa vielä kun eka satsi on kuivattu paperiin.
Olin ihan että mitä sinä nyt noin, mut ei se tajunnu. Ei kai siinä huumassaan tajunnu että sen satsi laimenee. Stupid.
:kieh: |O
-B