~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Juu miekää en ihan ymmärrä miks luomuillen menee eteenpäin jos ei lasta halua. Se vaan ei mun korvaan hirmu kypsältä menettelyltä kuulosta. Tämä on vain oma mielipide ja vain kommentti, jokainen eläkööt kuten itse parhaaksi näkee :)

Kyllä meilläkin ehkäisyasiat pidettiin kunnossa niin kauan, että kumpikin olimme kypsiä yrittämisen aloittamiseen.
Toivotaan, että miehesi on iloinen yllätysvauvasta, jos teille sellainen on tulossa =) minun mielestä jos suharoidaan ilman ehkäiyä, täytyy pitää mielessä se mahdollisuus, että raskaaksi voi tulla, niin miehen kuin naisenkin. Miehet vaan tuppaa jotenkin unohtamaan koko asian, vai onko sitten, niin etteivät edes ajattele koko asiaa, en tiedä.
Ja siis osa miehistä, ei tietenkään kaikki =)

Juu mutta tuokin, et jos mies on tietoinen asiasta eikä käytä kondomia (juurikin innoissaan unohtaa tms), niin mun mielestä silloin kyllä on naisen velvollisuus siitä muistuttaa, että mies todellakin ymmärtäisi asian kunnolla...Ja mäkään en siis tuomitse, kummastelen vain. Sillä kyllä sen vaavi"projektin" kuuluu olla kummankin käsissä, ei vain, että toinen jättää ehkäisyn ja hups keikkaa.. noh, kyl se siihe tottuu. Se ainakin sotis totaalisesti mun arvomaailmaani vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
En mä ole mikään tuomitsemaan, mutta eikö ole parempi että mieskin haluaa eikä silleen "siedätyshoidolla" eteenpäin mielessä ja mies lähtee vauvauutisen kuultuaan ovet paukkuen? :/
todennäköisesti ovi hiljaa kiinni :D ... ei vaan.. on niin mysteerinen ettei sen ajatuksista ota selvää... ja tietää itse varsin hyvin riskit tässä meidän touhuiluissa... puhet on kovat, mutta aas nähä miten menee kun on tosikyseessä... itse olen niin lapsi rakas että pidän lapsen vaikka sitten yksin, siis jos ylipäätään semmoinen sattuisi nyt tupsahtamaan...

Ja jäihän tuo oma isänikin vaikka eka eli siskoni ei ihan suunniteltu ollutkaan... toivossa on hyvä elää :D

ps. ihan mukava lukea ihmisten kommentteja ja mielipiteitä... saan kuulla niitä aika usein kavereiltanikin tästä meidän "suhteesta" => en loukkaannu vaikka joku pahasti sanoisikin ;)

Hebbeliini sulla on kyllä ihan hyvä asenne asiaa kohtaan, tarkoitan tuota, että oot valmis pitämään lapsen vaikka yksinkin =), mutta tietenki toivon, että mies alkujärkytyksen jälkeen ottaa kanssasi vastuun lapsesta

hebbeliini sun asenne on oikein ihailtavaa. Juuri tuollainen asenne täytyyki olla. :) Meillä on melkeen mies enempi innoissaan kun minä. Se on siis hysteerisen innoissaan ja itku siltä melkee pääsi kun täti tuli kylään. Ihania uusia puolia miehestä vauvatouhuilun ohella onkin tullut esille. eilen yöllä kahden aikaan kun en saanut unta kun selkää särki niin kiltisti hiero vaikka meni kahdeksaan töihin. :) Ihanaa tänään lohjalle vanhempini luokse kyläilee. tuntuu aina niin oudolta kun äiti puuhailee kaiken ettei itse ees astioitaan saa tiskata :D

joo minäki sanoin miehelle että tiedätkö että jos harrastaa suojaamatonta seksiä voi tulla raskaaksi, ja minä en tee aborttia.
periaatteesta mä olen sitä mieltä että seksiä ei pitäs harrastaa ollenkaan jos ei ole varma että lapsen kanssa pärjää jos vahinko käy. mutta kummasti tää periaate kehitty mulle vasta nyt kun on jo liian myöhästä elää sen periaatteen mukaan... onneks kuitenkin suurin osa ehkäisymenetelmistä on suht luotettavia.

kauhee tuliki mieleeni tässä yks keskustelu toisella palstalla missä mies oli suostunu YHTEEN yritykseen. no tää nainen tuliki raskaaks ja mies aloitti aborttimainostuksen! oli sanonu tyyliin että "minä tai lapsi" niin tää nainen oli sanonu että lapsi ja heitti miehen pihalle.

mutta sitte oliki ikävä oman ihanan rakkaan kainaloon ja se teki lopulta abortin, ja otti sen miehen takasi. että mä olin vihanen! silloin ärsytti ku ei saanu sekaantua toisen elämään, mutta kyllä mä laitoin meilin kuitenkin sille ennenkuin se oli tehny päätöksensä että mietippä vielä :D emmä normaalisti oo niin muiden elämään sekaantuja, mutta tuolloin oli pakko.

En minäkään voi oikein sitä käsittää, että abortti tehdään sen takia, että saadaan mies pidettyä! Eiköhän noita kunnollisia miehiä ole olemassa muitakin kuin se, josta yritetään pitää kiinni vaikka minkälaisin uhrauksin.

Mä en kyl nää mitään ihailtavaa siinä, et yrittää lasta vaikka tietää, et mies ei lasta halua. Eiköhän jokainen yh:na pärjää, mut kyl lapsen etu on saada molemmat vanhemmat, eikä niin, et mies pakotetaan siihen. Mut juu, kukin tavallaan.

täällä on tullu paljon tekstii..mutta miun oma tilanne on aika kehno..eilen hyödynnettii ovis mut vuodot jatkuu..toi on kyl enää pienin murhe..
sain nimittäin miehen kiinni tänään pussaamasta vierasta naista :'( eli meillä taitaa yritys jäädä tähän kun taitaa olla minun parempi muuttaa pois.. :ashamed: oli mies humalassa mutta se ei laimenna tilannetta yhtään..oon tällä itkeny vaa..ja nyt on turta olo :ashamed: ..
mies ei koe tehneensä väärin saatikka pettäneensä...ja se vieritti kaiken lopuksi miun syyksi..tää on pahempaa kuin se, et ei olla saatu lasta. Ehkä tää on kohtalon ivaan..uskon et kaikella on tarkotuksensa..ehkei miulla ollu tarkotustakaa tärppiin petturi miehen kaa..en vaa tiiä miten jatkaa tästä eteenpäin..oon aika hajalla.
Haukuin miehen lyttyyn kaupungilla, kun ensin olin vetänyt sitä turpaan :kieh: !sain verekseltään sen kii..sit se sano et miun vika ku haukuin myös perättömistä asioista,hänen ei tartte tommosta sietää..ei tähä ookkaa muuta ku ero. Minä oon muka saanu sen aikaa..tiiän etten oo..mut se kaikkein rakkain ja tärkein ihminen on muuttunut minulle painajaiseksi.

tyty: iso :hug: se sun miehes on ihan p*ska, kun tekee noin. Mua on kans edellinen poikaystävä pettäny ja se oli ihan hirveetä, siinä romuttu kaikki unelmat yhteisestä loppuelämästä yms. Tosi raukkamaista yrittää vielä vierittää syy sun niskoille! Voi että mulla kiehahtaa aina noiden pettämisjuttujen kanssa...sori kun hieman hiillyn...mutta kuule kyllä sinä löydät vielä paaaaljon paremman miehen, että elä heitä toivoas. Nyt vaan annat itelles aikaa, puhu tuosta asiasta vaikka kavereille, se auttaa asian käsittelyssä.

tyty86 voimia sinulle.. :hug: peteyksi tuleminen ei ole koskaan kivaa... :( miutaki eksä petti enkä ees tajunnu asiaa,vaikka muut sano.. sinisilmäisesti uskoin kaiken minkä eksä mulle sano..olin niiin rakastunut häneen, niin en halunnu uskoa että hän mitää pahaa tekisi.. :( mutta toisin kävi..

Kiitos kaikille onnitteluista! Olette ihania :heart:

Tuli vieraita kylään ja saunajuomia valitessa otin Kopparbergin alkoholittoman siiderin. Sanoin vaan, että varmuuden vuoksi. =)

Käytiin Ikeassa ja siellä oli NIIN ihania sellasii vauvan pinnasänkyjä, vaaleenpunasii ja turkooseja. Harmi kun ei oo mitään neutraalii värii, mutta eikös turkoosi käy vähän niinkun molemmille?

jotenkiin vaan on niin turta olo.. :ashamed: oon niin surullinen..kun sitä tyhmänä luulee et kaikki on hyvin..olin oikeesti onnellinen vielä eilen.. :'( miulla on aiemminkii petetty toisessasuhteessa..ja oli väkivaltaa myös..sitten seuraavassa poika vaan lopetti välittämästä ja nyt tää..en tiiä miten jaksaa..uus kaupunki missä ei yhtään kaveria..uus työpaikka..mistä löydän rahat takuuvuokriin..entäs minun sydän...anteeks..mut pakko tänne kirjottaa..en pysty nyt kamunkaa kaa juttelee..oon kyl txt sille..

Yhteistyössä