~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tytylle jaksamista :hug:

Suosittelisin ottamaan aikalisän kaikkeen ja miettimään mikä on minkäkin arvoista. Käsittelet koko homman läpi niin alat nähdä selvemmin. Ja aina saa tulla tänne purkautumaan kun siltä tuntuu, täällä on kanssasisaret passissa :saint:

Ja mulmul tännekin pinoon ihan hurrrrrrrjasti voimia sulle :hug: Käperry suklaalevyn kanssa sohvalle ja itke niin paljon kuin irtoaa. Aamulla maailma näyttää taas paremmalta. Ja vauva teille vielä tulee, se vaan kestään vielä vähän aikaa...

Voi Tyty! :'( :hug:

En voi muuta sanoa, kun että tiiän tasan miltä susta tuntuu! Valitettavasti.

Nyt itse jälkeenpäin vaan tajusin, että ihmisen on vaan kahlattava läpi kaikenlaisen sonnan, että jaksaa sitten joka päivä rakastaa ja arvostaa Sitä Oikeaansa, uskollista, luotettavaa, rakasta kumppania.

Jos jotain positiivista tästä etsii, niin sit sem, että ukkelis jäi kiinni NYT eikä sit kun oisit vaikkapa raskaana!

Voimia! Pura vaan tänne jos jaksat ja haluat...

-B

:hug: tytylle
Koita puhua miehesi kanssa, koska te olette ainoat jotka tietävät mitä haluatte ja mihin pystytte ja luulenpa, et mihin tahansa tulokseen tuletkaan/tulettekaan, niin se on teidän/sinun mielestä oikein. ei kenenkään muun. Voimia ja jaksamista :heart:

Heipparallaa!! olen lueskellut näitä juttuja ja koen että itsekin sopisin tänne. Ollaan miehen kanssa yritetty tehdä pikkusta kääröä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Tai kerran on. Viime tammikuussa. huhtikuussa menetettiin pieni enkelityttömme rv 13+2. Nyt on kahdet menkat ollu ja pari viikkoa sitten oli ovis. Nyt tuntuu että menkat alkaa taas. Syön teroluttia ja kaks päivää oon ollu ilman. Tänään pientä ruskehtavaa tuhrua tuli pyyhkiessä. Siis alkaa. Pettymys. työkaveri kerto tänään miten sen veljen vaimo odottaa jo kolmatta lasta. ekaa lasta mun työkaveri hoiti ekan vúoden ku ei oikeita vanhempia kiinnostanu, ja sit tuli toinen muksu. Ottivat ekan takasin. meni miten meni ja nyt odottaa kolmatta. eivät oo puhuneet raskaudesta mitään ku ei kuulemma kiinnosta!! pakko oli kertoa ku raskaus näky jo niin selvästi. Siis.... en tajua.. mutta ei onneks tarviikkaan. Tähän ikään mennessä oon tajunnu et onneksi kaikkia maailman asioita ei ees tarvii tajuta...
Noh, anyway. Seuraava ovis olisi heinäkuun lopulla just sillon kun mies lähtee keikkahommiin hesaan. vituttaa. en mä sitä lasta yksin saa aikaseks. En vaan jaksais odottaa enää. näen koko ajan untaki että teen positiivisen testin ja sit jättisiittiöistäki oon nähny unta...
En mä mitään raskaaks halua...heh!!

Nää pettämis jutut on kyllä todella perseesta, itsekin kokeneena saman. Mun exä oli kyllä niin kieroliero, etten ole moista vielä nähnytkään.. saakelin sika pyöritti 4 naista samaan. jäi kiinni, ku lähetti mulle tekstarin, joka todellakaan ei olisi pitäny tulla mulle.. sillä hetkellä, ku lähetti sen, hänen olisi pitäny olla tallinnassa, niin paskiainen olikin helsingissä.. että sellasta.. Tää, juttu saa vieläkin mut niin vihaiseksi, et voisin mennä ja hirttää sen ukon munistaan. mut enpä kehtää viedä lapsilta isää.. nimittäin tällähetkellä hän sukkuloi kolmen lapsen isänä. ja kaikki erinaisille. et loppu hyvin kaikki hyvin :D

daadeli oikeesti, ei hitto :D no niin makaa, kun petaa. Joo kyllä mullaki kiukku nostaa päätänsä, jos ajattelen sitä idioottia. Onneksi mun ei tarvi nähdä sitä, kun ei asuta samassa kaupungissa :D on sillä täällä opiskelupaikka, josta sen pitäis kai joskus valmistuakki, mut jos törmään siihen, niin eipä mulla sille mitään asiaa oo. Se kuulemma oli jonku aikaa pelänny meidän eron jälkeen, että jos törmää muhun baarissa, että järjestän jonku kohtauksen hehe!

miracle no elä muuta sano, ja hävettää myöntää, mut uskalsin sanoa tästä asiasta vasta miehellenikin kahden vuoden seurustelun jälkeen, niin syvät arvet se jätti. Onnenton pikku tyttö ku olin ja niin rakastunut :(

Ja aika pitkään meni, ennenkuin uskalsin täysin luottaa nykyiseenkin, vaikka ei ikinä olekaan ollut aihetta ja tuskin tulee olemaan, mut silti. mutta onneksi arvet aina umpeutuvat ajallaan.
siihen kikkelin heiluttajaan, en ole pitänyt yhteyttä ollenkaan ja en onneksi ole nähnytkään kovin monesti. mut yhteen hänen lapsen äidin kanssa olen kirjoitellut mesessä ja hänkin on niin onnellinen, et on päässy eroon siitä niljakeesta.

No huh huh.. onneks sentää sä Dadde et oo yks niistä jotka sai sille limanuljaskalle lapsenkii.. Mullakii vähä ongelmia luottamuksen kans ko ei se aina nii helppoo oo ko kerra matto veetää jalkoje alta. Mut ny on onneks upea mies joka ei kyllä petä :) :heart:

Kyllähän se arvet jättää kun toiseen on luottanut ja toinen törkeästi pettää luottamuksen, mutta, onneksi meille kaikille on käynyt hyvin =)! Oon ihan varma, että tytykin löytää vielä sellasen ihmisen, joka häntä ei loukkaa ja jonka kanssa voi taas unelmoida pikku kääröstä ja saadakkin sen.
Nyt minä lähden nukkumaan, sain onneksi huomisen aamun vaihdettua iltaan, ihanaa, saa nukkua!
Hyvää yötä tytöt! :wave:

15.7.2008

Kride........................kp 55/20-30..................................yk 3
Santtuli....................kp 47/27........................................yk 3
Humu82..................kp 43/27-33.....................................yk 3

Talvis.......................kp 38/30-31(-46).............................yk 3
Ouska......................kp 34/28-??.......................................yk 4
Hebbeliini..................kp34/28..............................................yk?
Hemuli1981.............kp 33/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 33/27-.................................(taustailee)
Duffy........................kp 32/?? .............................................yk 3
nibbler.................... kp 30/28.............................................yk 13

Terhi82....................kp 28/??...............................yk2(km jälkee)
TinyAngel.................kp 27/29-30........................................yk 4
Kukkaiskeiju.............kp26/29-36........................................ yk1
Nera-85....................kp 26/28-35.......................................yk 3
melisha.....................kp 25/30.............................................yk1
johanna83...............kp 24/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 22/30-33..............................(tjottailee)
HaLPe......................kp 21/24-27.......................................yk 5
Veena......................kp 21/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 21/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 20/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 20/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 20/30.........................................yk 4

outsa5.....................kp 18/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 18/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 17/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 14/28-33...................................... yk 4
Noomi-.....................kp14/22-26........................................yk1
Sannya.....................kp 12/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 11/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 11/28...............................yk 4(yht.yk 7)

Louvre...................kp 8/32-33.....................................yk5
kiharapää............... kp 8/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 8/28...............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 7/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 6/26-41.......................................yk 6
mulmul.................... kp 4/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 4/28...............................................yk2
Henuliini...................kp 3/30-35........................................yk 2
Laala...................... kp 1/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp1/23-25..........................................yk6
Jouskari-82.......................................................................yk11

[color]

HAAMUJENGI:

Suunnistaja.............kp 25/26-28........................................yk 4

Taustailee:

Inkaliina-83
Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa.
Mersey................Taustailee.

PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
kesk.arvo = yk 4,72 (184/39)

Jos olisin saanut lapsen sen kanssa, niin (hävettää myöntää) mun olis pakko ollut tehdä abortti. koska mun elämäntilanteeseen, ei olisi lapset sopineet. koulut kesken ja nouri- ikä.. ja mun mielestä lapsen kuuluu tulla onnelliseen ja vakaaseen suhteeseen. ja myös jos molemmat sitä oikeasti haluaa.
Mutta tilanne on onneksi nyt toinen, molemmat tiedetään mitä halutaan ja suhteemme on onnellinen ja vakaa :heart:

Voih tyty :hug: Kannattaa tosiaan kyllä vakavasti harkita suuntaan jos toiseenkin. Ja keskutella asiasta. Voimia sulle!

).( Musta oli niin ihanaa kun meidän äiti on tänään ollu aivan innoissaan tuosta että ollaan miehen kanssa jätetty ehkäisy pois. Alko jo suunnittelemaan ristiäisiä :LOL: Yritin vähän rauhoitella että jos nyt kuitenkin yrittäisi ensin tulla raskaaksi :D Mutta ihana että sekin on innoissaan, aiemmin tuli lähinnä sellaista "sä oot vielä niin nuori" kommenttia :whistle: Toisaalta, itsellään oloi jo mun ikäsenä melkein kaksi lasta, että nuori ja nuori...

Ja pahoitteluni Inkaliinalle viel tähänkii pinoon :hug: :hug: Poistin plussanneista ko hää sai keskenmenon :'( *MUOKS Olitkii näemmä jo tännekii palannu jo aiemmin, mut ol viesti sivulla noin 66 ni en muistana.. sopiiko jos oot tuol taustailevissa vai laitanko kunnon listalle vai kuinka ois hyvä?

Ihanaa muute ko on jo kp11!! Koht on jo ovisaika!! Kipuilua o havaittavis ollu jo parina pvänä, jospa siel ne munasolut kypsyis :heart: aina miehen kaa ko oon ni sanon, notta huomen vast pupuiltas, et sit sperma ois oikee hyvälaatusta, mut ko ei vaa malta!! Eli meil sit tulloo silti pupuiltua joka pvä.. Mut jospa se ei haittais ja se sperman laimeneminen ois vaa pahempaa vanhemmil miehillä ja sillo se ois vast faktaa, et pitäs vain joka toine pvä pupuilla... Mut toisaalta, mie kyl tykkäänki tehhä niinko luonto on sen halunna enkä viihti sen vuoks pidättäytyä jos sit kummiskii haluttaa:p

Mut etkös se sinä ollu joka mua lohdutti ja sano, et ne simpat voi elää sen 5vrk.. et tuskin siitä jokapäiväisestä pupuilusta ole haittaa :D
ja eikös luonto oo senkin asian hoitanut, et ovis aikaan tekee enemmän mieli. Tai ainakin tää pätee meihin. mieskin sanoo aina oviksen aikoihin, et miten pantavan näköinen minä olen. eli siis mies näkee oviksen aikaan mun naaman kohdalla pelkän römpsän :LOL:

Tytylle toivon paljon jaksamisia. Olen kokenut myös saman, eikä tilannetta yhtään helpota se, että teillä oli vauvahaaveita :hug:

miracle laittaisitko mulle, että tjottailen. Kp:t saa olla, mutta yk:n saa jättää poies. Aiemmin siitä kirjoittelinkin jo palstalle. Kiitos ihana :)

Yhteistyössä