~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Hebbeliini: Ai jaa, nyt selkis! Voitko sie raskaana jatkaa tommosessa työssä muuten?

Minä:
Pakko tulla hehkuttamaan miun rakasta aviomiestä.
Tehtiin suunnitelma, että yritetään hormonien turvin (nyt terot, sit clomit ja pregnyl) normalisoida meidän mahdollisuudet ja koittaa yrittää lasta niillä.
Sit jos ei tepsi, niin lähetään pistoshoitoihin keväällä häämatkan jälkeen (kun se kestää 2kk helmi-huhtikuun 2009).

Niin miun mies kirjotti näin:

"Ehdottoman hyvä suunnitelma! Matkan jälkeen tehdään mitä vaan, että saadaan Susannan masuun pikku ukkeli tai tytteli <3
Tai jos sitä ennen tapahtuu jotain myönteisiä käänteitä niin sitten mennään niin!
En halua jarrutella ollenkaan tässä asiassa, koska tajuan minkälainen haaste sun raskaus on.
Sun pitää vaan potkasta välillä mua hanuriin, jos en tajuu jotain ;)

Rakastan sua hirmuisen paljon ja kyllä me saadaan vielä ihana perhe, jossa on myös pikkusia ihmisvauvoja :)

-Miehesi"

Oi kuin söpö viesti :D

Joo siis no en tiedä tuohon siun vastaukseen viestiä...mie toimin kumminkin suurimman osan ajastani täällä työmaakopissa toimistohommia...mut joudunhan mie aina välillä käydä tuolla pimeydessä... kai ne kerrat tulee vähenemään... ja eihän täällä toimistossakaan tietysti mikään täysin puhdas tunnelma ole...

Ihanaa, mies sai lomarahat ni aika lail alkaa olemaan häärahatki jo plakkarissa!! :heart: :heart: Siittäkää ei sit huolta enää oo=) Tosin siit tul huolta et bändi peru tulonsa.. mut on täs onneks viel aikaa ni jospa sais jonkuu bändin tilalle :)

Rouva B ihana viesti..

Pitäisi ruveta laittamaan miehelle salaattia, kun on laittamassa meidän kakkosautoa pappansa luona, niin tilasi ruuaksi salaattia ja lupasin tehdä.. Nyt pitäisi vain tehda se salaatti.. Ja koiratkin on tyytyväisiä ja nukkuvat..

Kunpa meillekin tulisi oma vauva.. Olisi niin ihanaa mennä valitsemaan ja katselemaan tarvikkeita.. Mä yritän säästää valmiiksi rahaa vauvaa varten.. Mutta vielä ei ole onnistunut.. Mutta jos sitten yrittäisi uudelleen kun auton huolto on hoidettu..

KP

* muoks. ollaan vähän puhuttu, että ehkä otettaisiin tuollainen kääpiösnau$tseri, jollaisia meillä on kaksi nyt hoidossa.. Ovat äitini siskon, jolla on kennel juuri tätä rotua..

Lainasin eilen kirjastosta kirjoja, jos rupeaisi harjoittelemaan vauvan vaatteiden neulomista.. Kun multa se yleensä vaatii vähän aikaa.. Kun kärsivällisyys ei aina ole ihan paras..

Kiharapäälläpäs on terveystietoinen mies! Jotkut kyseisen lajin edustajat ei suostu syömään ruuaks "vaan" salaattia vaikka tekis miten hyvän! Onnittelut, teille on siis tulossa perheenlisäystä joka tapauksessa. Karvasia tai vähemmän. :D Tuo miun miehen "ihmisvauvoja" viittaa muuten siihen, että meillä on nyt jo kaks vauvaa, mut ne on kissoja. :heart:

Miracle: Joo, tuo Miehesi juontaa siitä, että mie sanon itteeni vaimoksi. Että "tuotko vaimolle vettä" tai "vaimo tässä hei". Niin siksi sitten hän sanoo itteensä mieheksi. :D Sen perässä oli vielä hänen nimi, mut ajattelin sen sit sensuroida.
Vai on häärahat jo koossa, se on hyvä juttu! Toivottavasti saatte sit lahjaksi lisää (vai toivotteko jotain tavaraa mieluummin?) niin ei mee ihan kaikki rahat sit siihen. Entä lähettekö häämatkalle?

-B

Tänä aamuna taas hieman vahvempi viiva, että haamuilijoissa ainakin jo olen. Mutta torstaina pitäis alkaa kuukautisten niin sittenhän se lopullinen varmuus tulee. Niin sen jälkeen sitten mahdollisesti voin liittyä plussanneisiin. =)

Miracle hyvä, että häät mallillaan. Älä stressaa liikaa. Musta tuntuu, että mä en oo vieläkään selvinny 100 prosenttisesti stressistä vaikka häät oli jo toukokuussa.

Rouva B, me mennää iha vaa kotoSuomessa johkii kylpylälomalle :) Se o meidä juttu, ko just oltii jo Tunisias ja se muuttu siis kihlajaismatkaks :heart: Ja toivotaan ehk kumpaaki oikees suhteessa, mut ei kyl mittää kippoja tai muita astioita, turhan paljon on jo kertyny kaappeihin. Ellei sit heitä vanhoi pois ko noi suurin osa on kyl semmossii vanhoja eikä mitää yhtä samaa sarjaa oo ko just ehk neljä lautasta yms :D Ja juu ny ymmärrän paremmin ton viestinkii :D Mie jo eka aattelin, et no jopas on kulturellia ja virallista :LOL:

kopioin toisesta pinosta..

Täällä siis aamulla eri tilanne..mies oli tosi pahoillaan ja on anteeksi pyytänyt. Ei kuulema ymmärrä miksi meni moisen tempun tekemään..eilen mies oli minulle ihan kuin tuntematon, mutta tänään oma itsensä mikä on ollut koko meijän yhes olon ajan. Siltikkään en voi antaa anteeksi (ainakaan vielä )sen tekoa vaikka onkin pahoillaan..nainenhan oli sen "kaveri"joka on ollut siitä kiinnostunut jo pitemmän aikaa..sanoin miehelle etten tiedä voinko olla enää hänen kanssa..mies sanoi että ihminen tekee virheitä,ja pyysi minua punnitsemaan asioita tarkkaan..oliko hänen virhe niin suuri että pitää koko suhde heittää menemään..en tiedä :'( luottamus on mennyt ja ilman sitä on vaikeaa olla suhteessa..

Mies lähti lappiin nyt kahdeksi viikkoa..ja ikävöin jo sitä nyt..vaikka se tekikin mitä teki..koska rakastan sitä..ei sille voi mitään että välittää toisesta niin paljon..ollaan paljon tänää puhuttu..olo on ehkä hieman parempi kuin eilen..eikä mies syytä enää minua vaikka eilen teki niin ..se oli tosi outo eilen..osaksi viinasta ja siitä kun oli valvonut töiden vuoksi yli30h putkeen..

ei tässä voi jatkaa kuin päivä kerrallaan..ehkä tä parin viikon ero tekee vaan hyvää vaikka ahdistaa olla kotona.. :/ en tiedä vielä yhtään mitä tehdä..mies toki toivoo ettei erottaisi..mutta en tiedä onko se oikea ratkaisu?Tartten nyt vaan aikaa..

tyty, ehkä ihan hyvä että saat nyt yksin rauhassa miettiä asioita, kun miehesi on matkalla. hemmottele itseäsi, käy kävelyllä ja puhu kavereiden kanssa. kyllä ne ajatukset siitä pikkuhiljaa selkiää, että mihin suuntaan haluat jatkaa. hyvä että miehesi kuitenkin oli pahoillaan eikä syyttänyt sinua. toivottavasti asianne selviävät suuntaan tai toiseen! :hug:

tyty :hug: onneksi tilanne on hieman valoisampi ja toivottavasti saatte asiat ratkottua :heart: Puhuminen on kyllä asia mikä auttaa niin moneen asiaan. Hyvä että miehesi tajusi olleen idiootti ja on nyt katuva! Anna tosiaan itsellesi aikaa ja teet niinkuin sisin sanoo, voimia sinulle :heart: :hug:

tyty, niin.. se on todella vaikeaa tietää mikä on oikea ratkaisu.. Mut toki jos mies nyt todella vilpittömän pahoillaan on, niin voi toivoa olla. Mut omasta kokemuksestani tiedän, et mä en pystyny anteeks antamaan vaikka kuinka yritin ja AINA riidellessä otin esiin miehen mokan. Se kun luottamus romautetaan kokonaan niin paluuta takaisin ei enää ole. Mutta toki jos sinä olet erilainen ja uskot pystyväsi unohtamaan ja olemaan sovussa tämän asian kanssa, niin kehottaisin jäämään. Mutta vauvahaave kannattaa todellakin pistää pidemmäksi aikaa jäähylle ja katsoa pystytkö olemaan sinut tapahtuneen kanssa. Jos anteeksi annat niin sen jälkeen ei pidä enää katsoa taakseen, eikä ottaa tapahtunutta esille enää. Se tulee puhua ja käsitellä kerralla kokonaan ja sen jälkeen jättää totaalisesti taakse johon ei palata keskustellessa enää koskaan, ainakaan syyttävään sävyyn. Vaikeita asioita, mutta kannattaa toki miettiä, mitä sydämesi sanoo. Onko tuo mies se oikeanlainen sinulle, pystytkö enää luottamaan ja tekisikö hän saman uudelleen? Entä oisko ollu valmis sänkyyn asti menemään jos et ois menny väliin? Paljon on mietittävää, mut ny sul ainaskii on pari vkoo aikaa miettiä tarkoin:) :hug: :hug:

miracle, puhut täyttä asiaa tuosta vanhojen asioiden esiinnostamisesta. se on niin totta, jos päättää jatkaa ja antaa anteeksi, asialla ei voi syyttää toista joka käänteessä. tietysti aluksi loukattu saa kertoa tunteensa ja kaikki pitää käsitellä juurta jaksain, tässä vaiheessa miehen pitää olla hyvinkin vastaanottavainen eikä tyyliin "noni nyt riittää, etköhän sä oo jo tarpeeks vuodattanu". varmasti tyty pystyt parin viikon päästä ajattelemaan vähän selkeämmin kuin juuri nyt. älä vaadi edes itseltäsi mitään suuria päätöksiä nyt vaan sitten kun olet vähän kelaillut asiaa ja saanut pikkaisen etäisyyttä. muista myös ettei kukaan voi tietää paremmin kuin sinä ja miehesi mikä on oikea ratkaisu teidän tulevaisuutenne suhteen. vielä kerran, tsemppiä ja jaksamista :heart:

miracle: Mutta kylpylälomahan on myös ihana! Rentouttaa ihanasti häitten jälkeen!

Tytylle kommentoinkin jo tonne toisaalle, mutta tää on semmonen etappi teille, joka joko hajottaa tai vahvistaa... se, kummin käy, riippunee aika pitkälti varmaankin sinusta, onneksi nyt on aikaa miettiä :hug:

-B

pidän mielen avoimena eron sekä yhdessä jatkamisen suhteen..en vielä tee suuria päätöksiä..annan aikaa tälle asialle..ja jos päätetään jatkaa niin sehän on tosi juttu et pitäs alottaa puhtaalta pöydältä..en vois enää ottaa siaa puheeksi riidoissa..pelkään vaan et piikkittäisin miestä aina sillä asialla kun tulisi jostain riita..ja riitojahan tulee nyt väkisinkin tuon luottamuksen suhteen.

Kiitos kun ootte jaksaneet kuunnella..siit on ollu paljon apuu..

sitä vaan mietin mielessäni et jos mies rakastaisi minua yhtä paljon kuin minä sitä, niin se ei tekisi koskaan noin.. :ashamed: oon sen sille sanonut ja se sanoi ettei se pidä paikkaasa. Hän rakastaa minua yhtä paljon kuin minä häntä..siltikkään en enää pysty tohon uskoo..

ja se nainenkin oli ruma..semmoi rastapää jolla oli lävistyksii.. :eek: olis pitäny hoidella se akka siin toisel kädel ku miestä vedin turpaa..oon vaan niin vihanne..enempi oon nyt vihanen ku surullinen..ei kyynelii tuu..viha vaan kiehuu sisässä.. :kieh: ku se on semmoi homma et minu kaa ei kukaan leiki..

voi kun elämä olis joskus vaan helppoo..vois olla onnellinen vaan. Tuntuu et lapsesta saakka on saanu kokee vaan uusii vastoikäymisii..millo mitäkii..

tyty juu tuo oli mulla kaikkein vaikein asia mulla ainakin. Senkin vuoks suhde kuihtui olemattomiin, kun en vaan voinu anteeks antaa. Se luottamus on sellane juttu mulle, et mä en ilman sitä pysty ihmisen kanssa olemaan. Niin surullista kun se onkin, ni ei siitä koskaa mitään tuu. Mutta pohdi kunnolla mitä haluat ja pystytkö siihen. Itse en pystyny ja mul sen vuoks meni noin vuosi elämästä hukkaan. Toki en voi sanoo et hukkaan ois menny, koska jokainen asia kasvattaa henkisesti ja siitä suhteesta opin, et ei iha helposti pidä antaa periksi (tosin siin suhtees se ol se perimmäine loppumisen syy se luottamuksen puute, itse ero vain tuli aika hepposin perustein ja erosin nopeasti omasta tahdostani). Mut punnihe asioita ja itke ja vihastele ja kauhistele, anna kaikkien tunteiden tulla ulos -sieltä ne aikanaan kuitenkin tulisi :hug:

Yhteistyössä