~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

No niin tänä aamuna tein sitten uuden testin kun mies oli lähdössä töihin... JA TAAN SUPER HAALEA muutaman minuutin päästä siihen ilmestyi...eli samanlainen kuin edellinenkin... :attn: eli ei ollut ainakaan päiväpisulla ja aamupisulla mitään eroa

Mieskin soitteli jo et kuinka kävi... ja kerroin et haamu tuli... oli et oho täytyy sit vissiin testailla vielä parin päivän päästä uudestaan.... mut äänestä päätellen ei nyt ollut kuitenkaan niin kauhuissaan tai ehdotellut aborttia....

olen ihmetellyt että mistä kaikki oikein puhuvat täällä... nyt luin kaikki läpi ja löysin vihdoin viimein mistä on kyse... olen pahoillani puolestasi ja jaksamista... mutta toisaalta hyvä että mies jäi nyt kiinni eikä vasta sitten kun ois lapsi tulossa!!! Uskon että sinua varten odottaa joku aivan ihana ja luotettava mies jossain kulman takana :hug:

Huomenta kaikille :hug: Tyty joko on yhtään parempi olo? Toivottavasti edes vähäsen :heart:

Juu eilen tuli kutsu naisten tautien ja äitiyspolille :) Jippii mulla onkin aika jo 28.7 Eli tän kuun vika viikol.Just sillon ku aletaan muuttamaan ;) Jeij,saa nopeammin ne tulokset.
heh,avokilla on ihan kauhea vauvakuume,höpöttää koko ajan vauvoista tai muusta sellaisesta :p Ja sit ku se eilen piti mulle hemmottelu päivän.Nii se vaan hiero mun massua autossa yht äkkiä.

Ai niin muuten tässä teille pien tositarina:
Eli ns.mummoni toisin sanoen iskon oikea mummo.Ennen kuin siskoni huomasi olevansa raskaana,siskoni meni katsomaan mummoamme hoitokotiin.Sinne päästyään ja juteltuaan jonkin aikaa.Mummo tokaisi siskolleni että: "Sinä tyttö odotat lasta"!
Ja te ihmettelette että mitäs ihmettä :D
Jonkun ajan päästä siskoni odotti kaunista Mia tyttöä :)
Edellinen lapsi Niklas,hänetkin tiedettiin tulevaksi tähän maailmaan. :heart:

Eiks ole kiva mummo.Mennäänkö kaikki katsomaan silloin tällöin hoitokotiin.Ei tarvitse ostaa raskaustestejä :LOL:

pitkästä aikaa täällä taas..

Tyty: voimia ja halauksia. Olen pahoillani puolestasi. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista.

nibbler: ihana nähdä sutkin täällä!

omaa napaa: Ovis alkaa olla käsillä. Ostin tällä kertaa testejä omien tuntemusten tueksi: ja samaahan ne näyttävät :). Täytyy vain toivoa, että kaikki menisi hyvin. Onneksi voi sentään toivoa ja se taitaa ollakin yrityksen lisäksi ainoa asia, mitä voi tehdä. Sinällään hassua, että tähän saakka olen tottunut siihen, että melkein mitä tahansa voi saavuttaa kun tekee kovasti ja määrätietoisesti töitä sen eteen.

Vaihdettiin lokakuun Egyptin matka joulukuulle ja Thaimaahan, sen on vain niin ihana paikka..Toisaalta hyvä, että on jotain muutakin ajateltavaa kuin lapsi- ja työasiat.

Tytylle todella paljon voimia ja jaksamista :hug: :hug:
Tervetuloa Terhi!!
Täällä mennään ja maleksitaan samaa kiertoa etteenpäin.. Tissit edelleen kipeät ja alavatsa ajoittain kipeä/ turvonnut, mut mitään ei tapahdu, argh :headwall: :headwall: Hermot pettää kohta..!
Hebbeliini joskus nuo raskaus-arvuuttelut on myös menny pahasti mönkään, mulle kerran yks tuttava alko puhuu et oletkos pieniin päin ja taputteli mun mahaa..! siitä tilanteesta oli huumori kaukana(nii en siis tod. ollut raskaana) ja kotona piti mennä heti peilin eteen kauhistelemaan et oonko mä sit nii lihonu vai muuten vaa vararenkaat hyvin esillä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Santtuli:
Tytylle todella paljon voimia ja jaksamista :hug: :hug:
Tervetuloa Terhi!!
Täällä mennään ja maleksitaan samaa kiertoa etteenpäin.. Tissit edelleen kipeät ja alavatsa ajoittain kipeä/ turvonnut, mut mitään ei tapahdu, argh :headwall: :headwall: Hermot pettää kohta..!
Hebbeliini joskus nuo raskaus-arvuuttelut on myös menny pahasti mönkään, mulle kerran yks tuttava alko puhuu et oletkos pieniin päin ja taputteli mun mahaa..! siitä tilanteesta oli huumori kaukana(nii en siis tod. ollut raskaana) ja kotona piti mennä heti peilin eteen kauhistelemaan et oonko mä sit nii lihonu vai muuten vaa vararenkaat hyvin esillä :LOL:
juu totta...kyllä noita toisinkin päin on ja paljon....kaverilta on kyselty jo 3v. et millon on laskettu aika :D

tyty, tuntuu pahalta sun puolesta. tulethan tänne jossain välissä kertomaan missä mennään, ettet yksin murehdi murheitas.

täällä kp 37/34. en uskalla toivoa mitään... enkä uskalla tehdä testiä. lauantaina eli kp 34/34 testattu nega. äh ja pöh, alkais nyt vuoto ettei toiveet ala nousta taas liian korkealle.

Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Hebbeliini puhallan täällä sun viivaa paksummaksi :whistle: Ja taitaahan se sun miehesikin olla positiivisella asenteella mukana. Toivotaan, et kaikki menee hyvin loppuun asti. =)
Kiitos kiitos... olishan se mukava yllätys kaikin puolin... no onhan noita hirmu haaleita haamuplussia jo kaksi, et kai siellä jotain on enkä vain kuvittele näkeväni sitä toista viivaa...

Testaillaan varmaan sitten parin päivän päästä yhdessä uudestaan onhan nuo kp 35/26-30

Mulla kans kerran töissä osastonhoitaja alkoi ruokalassa onnittelemaan mua vauvasta!! ja olin siinä vaiheessa, et mitä hittoa! :eek: hän sanoi, et mun poskilla on sellainen raskaana olevien äitien hehku. En tiedä johtuiko siitä, et oltiin just aloitettu vauvapuuhailut. :D

En tiedä että onko nämäkin jotenkin mahdolliseen raskauteen liittyviä asioita, mut äsken yksi työkaveri (mies) lainasi kännykkääni, niin tuli niin öklötys olo, et oli pakko desinfioida koko puhelin... kun se ei ollut kovin puhdas tuolta tunnelista tullessaan :D ennen en ole kummiskaan mistään pienistä hätkähtänyt täällä "miestenmaailmassa"

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva B:
Hebbeliini: Mistä tunnelista? Tää ei tajunnu. :D Mut voi joo olla raskaudesta johtuvaa. Tuolla Mitäs Nyt-puolella on pari raskaana olevaa naista alkanu kokemaan inhotusta jopa omaa miestänsä kohtaan. :LOL: :eek: :( :$

-B
Siis louhitaan tuonne maan alle tunneleita mm. parkkihalleiksi ja huoltotunneleiksi

Eli likaista ja pimeetä hommaa :$

Yhteistyössä