~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

joskus oon miettiny sitä,kun oon työkseni hoitanut mielenterveys asiakkaista..et millon se oma pinna katkee..pelottaa se..vielä kun oon joskus kokenu keskivaikeen masennuksenkii..ei siihen ollu sillo lääkitystä..selvisin omin voimin,mut pelottaa et nyt käy niin..

Tyty Varmasti sydän on ihan turta tuossa kohtaa, jotenkin voin vain kuvitella miten yksinäinen ja ahistava olo sinulla on. Itsekin asun uudella paikka kunnalla eikä täällä ole ketään muuta oikeestaan kuin mies ja jos se noin tekisi, niin en tiedä mitä tekisin. Pura vain tänne sydäntäsi ja ajatuksia just niin paljon kuin haluat, itsekin on tullut tänne purkautuun kun ei ole ollut ystäviä lähellä!

Tietenki saat tänne kirjottaa! Hyvä, että jonnekki purat asiaa. Kyllä nuo käytännön asiat järjestyy, saat varmasti uudesta työpaikasta kavereita ja kysele kaupungin/kunnan asuntoja, niissä ei oo monestikkaan oo ainakaan kovin kohtuuttomia takuuvuokria. vvo:lla on takuusumma vaan 250e.

Suunnistaja minun mielestä myös turkoosi väri sopii kummallekki sukupuolelle, siihenhän voi sitten kun vauva on syntynyt ostaa väriltään sukupuoleen sopivia liinavaatteita ja aluksi jotain neutraaleja, niin ku ihan valkosta, beigeä jne.

olis vaan helpompi ku ne rakkat ystävät ois lähellä..niiku edellisel paikkakunnal..niitä on ikävä.voihan sitä aina soittaa mut se ei oo sama asia..onnek saan tänne puhhuu..ja eihän toi psykologi juttu pahitteeks ois...

Ootko ajatellu hakea uutta työpaikkaa samalta paikkakunnalta, missä sun ystävät asuu? Tosiaan tuo psykologi vois olla hyvä idea, etenkin, jos sulla on ollu masennusta aiemminkin. Mulla on myös ollu masista vuosia sitten ja varmaan lievästä masennuksesta kärsinkin, kun erottiin exän kans. Eihän se onneksi oo itsestäänselvää, että nyt masennut, vaikka aiemmin oletkin sen sairastanut, että elä sitä pelkää =)

duffy muutin pari kk sitten tänne miehen luo ja olen ollut kuukauden töissä uudessa paikassa..asuin enne pienellä paikkakunnalla..ja sieltä ei saa oikein töitä :/ enkä oikeestaa ees haluis sinne takas vaikkantilanne onkii mikä on..kaipa se pittää vaan täältä ettii uus kämppä..en vaa jaksas kaikkii muuttoja yms muita juttuja..

Voi ei kun oli kurja lukea tytyn tilanteesta!! :eek: :( :'( Kovasti haleja :hug: :hug: Omakohtasesta kokemuksesta voin sannoo, et jätä se mies. Miula ol kans tuommoone, joka (ei kylläkää suudellu) tul baarista toisen kans ja mulle ko jäi siit hirmu traumat ko jäi verekseltää kii ko käsi kädes tul baarista ja hali ja pusutteli poskelle, ni sit tää äijä kehtas syyttääki mua sit loppuje lopuks ko ei jaksana mun syytöksiä kuunnel enää.

Ja tuo mies kyl vaikuttaa nii paskalta, et tuskimpa vaa antaa tytyn jäädä siihi asuntoon! Voi juma, et tommosia pitäs kunnol kurittaa!! :headwall: argh, et oikein itekii kiehun täällä! Mut niin, en kyl todellakaan ymmärrä tommosta, et sit viel sua syyttää!! Kyl se on se mies se paska ja ainoo pahantekijä täs jutus. Kohtalon ivaa ehkä, mut parempikin kai et tuommoselle miehelle, et sitten lasta saanutkaan. Se ei ole sun arvoises todellakaan! Oon todella pahoillani sun puolesta ja itestäki tuntuu kurjalta ko sie jouvut tommost kestään :( Kannattaa kyl jutella jonkun kans, seki varmaa helpottaa! Mulle voit ain laittaa yv:ta myös ja vaik meseen pyytää, mie ainaskii tykkään tosi paljon kuunnella ja auttaa ihmisiä. Voih kuin kurjaa tuommone :'( Mut anteeks ei kyl kannata antaa, varsinkaa ko mies on läpimätä et ei ees kadu suunnillee, eikä koe mitää väärää tehneensäkää.

Voi kauheeta tyty!! :hug: hitto mikä mies!! kylläpäs nyt sulle kaatuu paljon paskaa niskaan.. :hug: oon tosi pahoillani ja vihainen tost sun tilanteesta!! toivottavasti vuosien päästä joku päivä sä huomaat miks tää nyt tapahtuu, kaikella siis tarkotuksensa.. :) mut on toi kyl niiiiiin perseestä nyt!!prkl

Sorry mut pitää kyl tähän sanoa vielä toinenkin näkökanta, että mehän täällä ei tiedetä minkälainen parisuhde teillä on eikä juurikaan voida sanoa että jättäminen on ainoa vaihtoeho! Kyllä ihmiset ovat jatkaneet parisuhdetta vaikka toinen on pettänyt, on se sitten suutelua tai sänkyyn asti päätynyt. Aikaahan se varmasti vie että pystyy jälleen luottamaan... kuuntele tyty sisintäsi ja tee päätöksesi useamman kerran mietittyäsi asioita, hätäillä ei kannata. :hug:

Ai Jouskari, sun mielestä siis armon pitäs käydä oikeudesta ja jatkaa miehen kans, joka ei ees kadu tekoaan eikä edes ajattele pettäneensä ja syyttää vain kumppaniaan? Perin outo näkökanta.. Mäki oon toki sen puolesta puhuja, et ku ei tiedä suhteen tilaa, ni ei voi juuri sanoa.. MUTTA tuo kertoo jo aika rutkasti, jos mies syyttää tytyä, eikä oo ees pahoillaan eikä ees pettäny mielestään. Ja sekin kiinnostas, et ku jäi verekseltään kiinni ni mitä sitten tapahtui? Eli menikö tyty väliin yms. eli mies ois voina hyvinkii jatkaa sänkyyn asti ja senkii se varmaa olis selittäny parhain päin, et juu en ees pettäny ja sun syy koko homma(jos siis ei ois menny kukaa väliin).. Mutta siis... Mä en vaa tajua tuollasta, et miten mahdollisuuden antaminen vois ees olla vaihtoehto?? Ainakaan niin kauan ku mies ei ees kadu ja syyttää kumppaniaan?

Tyty Voi itku,miulle tuli ihan surullinen olo kun luin,mitä oli tapahtunut.En voi sanoa että tiedän tunteen.Koska en tiedä onko minua petetty.Tässä suhteessa olen kyllä varma asiasta että ei.
Mutta toivon sinulle todella paljon voimia ja lisäksi haleja :hug: Toivottavasti saat asiat kondikseen tavalla tai toisella.hmm,mie varmaan olisin kans sanonut tervemenoa miehelle ihan ensimmäisenä.sekun on varmaan kauhea näkemys tuollainen :'(
Oletteko muuten puhuneet asiasta sen koommin.Aina kannattaa puhua asioista.Vaikka ihan olisittekin eroamassa. :)

Mie: Tultiin tuossa juuri pikku reissulta.Avokki järjesti todella ihanan iltapäivän miulle.Käytiin syömässä ja uimassa.Sekä kiereltiin läheis kaupunkia :) oli kyllä aivan ihanaa.Ja.. öhööm,aijon kyllä sen hyvittää hänelle ;)

Kaikille paljon plussa tuulia jne :heart: :heart:

tyty iso ja lämmin hali :hug:

mie olen ihan masentunu en jaksa enää tätä surua ja joka kk tulevaa pettymystä... :'( ke olis sen meidän niin toivotun pikkuenkelin la ja mie olen ihan hajalla...mikään ei kiinnosta en jaksais ees töihin mennä mut pakko mikä pakko...tekis mieli jäähä vaan kotia peitonalle makaamaan ja hävitä pois. :'( illat täällä yksin mietin miksi? mitä tein väärin? miksi emme ole saanut uutta mahdollisuutta??! |O :'( hitto ku pittää yksin olla... |O
anteeksi suuresti omanapa mut on vaan niin paha olla... :'(

en ehkä osaa tähän kirjoittaa mitä ajan takaa, enkä miracle jaksa tästä alkaa mitään vääntöä tähän kirjotteleen. Itse en tiedä mitä vastaavassa tilanteessa teksisin. Toki jos mies ei kadu ollenkaan ja syyttää vain niin sittenhän se on selvä, mut nyt ymmärsin että humalainen mies puhuu ja kaikkein paras olisi selvänä puhua asiat halki. Thats it.

mulmul :hug:

Niin siis toki jos tyty ei ole miehensä kans puhunu ko se ois selvä jo ollut niin sit tietysti eri juttu. Ja ainahan toki kannattaa asioista puhua, siinä oon samaa mieltä. Mut todella törkeän tempun kyllä teki ja oma kokemukseni ainakin on, et ilman luottamusta ei ole suhdettakaan. Ja toki tuollasestakin voi selvitä, mut silloin kyl yleensä mies on ollu katuvainen ja anellu anteeksantoa eikä vain ylimielisesti ala omaa kumppaniaan syyttää.

Tökkiikö muilla tää sivusto?

mulmulille myös iso :hug: kyllä se pienokainen teille vielä suodaan, aivan varmasti!

Minä en varmaan pystyisi jatkamaan ihmisen kanssa, joka ei edes katuisi tekoaan. Mun exä jätti mut sen takia, että sai sillä tavalla erottua musta, ei ollu pokkaa jättää mua. Asuttiin sillon eri paikkakunnilla, se ei ees tullu tänne puhumaan asioita selviksi. Lässytti, ettei töiden takia päässy, mutta hyvinpä tuo pysty viettämään vknlopun sen naisen kämpillä, joka muuten sattu olemaan sen entinen tyttöystävä...jeps, tuleepa huonoja muistoja mieleen, onneksi ne ei enää kirpase, niin kuin ennen.

Duffy, voihan.. no mut onneks on aika jo tehny tehtäväänsä et ennee ei satu niin kuin sillo! Miula kans tuon exän tekoset saa karvat nouseen pystyyn mut ei onneks ennee oo juurikaan vaikutusta :) Toki mä sitä aina kadun ja kiukkuan, et annoin toisen mahollisuuden exälle ja siltikii se ol paska ja flirttaili naiste kans ja ties mitä (ehkä pettikin, mistäs mä siitä tiedän) mut onnelline oon et ees jätin ja löysin nykyiseni :heart: Eli seuraa tommosist jottai hyvääkin yleensä, eli sit löytää ain paremman miehen vaikkei se toki siin tilanteessa siltä tunnu, et siit mitää hyötyy ois.. mut asioil on onneks tapana järjestyä =)

Hei mä annoin kans toisen mahdollisuuden exälle! Siis siinä kävi sitten niin, että se muutti takas tänne ja me alettiin säätämään uudestan (tyhmää, mut minkäpä voi kun on/oli niin heikko) mut tiesihän miten siinä käy, se sit lopullisesti vaihto minut johonkin koulunsa vaihto-oppilaaseen ja parasta on se, että kun se mulle sano, että hänen mielestään kaukosuhde ei ole sen arvoinen niin nyt se ja se uus nainen asuvat kokonaan eri maissa :LOL:

Joo kyllä mä oon kans niin onnellinen, että pääsin siitä tollosta eroon, tuo nykyinen on ihan eri maata. Mä en tiedä pystysinkö jatkamaan, jos mua petettäis uudelleen, en oikein usko, vaikka mies oiski pahoillaan. Kyllä se sen verran pahat arvet jätti, että en ikinä halua kokea sitä uudestaan. Mulla ainakin meni itsetunto ihan paskaksi pitkäksi aikaa ja oikeastaan vasta viimesen vuoden aikana, oon saanut koottua itteni takas. Mä pelkäsin tän nykysen kanssa aika kauan, että käy samalla tavalla, onneksi tuo nassukka on ollu kärsivällinen mun kanssa :heart:
Huh, tulipas tekstiä :D

voimia tytylle :hug:
ja onnea plussasta suunnistaja :wave:

Ite ajattelin testailla viikonloppuna, jos ei menkat ala. Mutta nyt vaan on jatkunut jo noin viikon menkkamaiset kivut mahalla ja rintoja aristaa..
ostin yks päivä 2kpl GRAVIDAN testejä.. onko ketään kokeillut?
Kuulemma näyttäs plussan 2 päivää ennen oletettuja menkkoja.

voi tyty kulta pieni :hug:

en oikeen osaa nyt sanoa mitään lohduttavaa. sanon ainakin että puhu miehen kanssa kaikki asiat läpi ennenkuin lähdet mihinkään. anna miehen selittää kantansa ja anna sille mahdollisuus puhua totta. sun syytäs tässä ei ole yhtään mikään ja hyvä kun senkin tiedät. mikään sun teoista ja tekemättä jättämista ei mitenkään tönässy sun miestä jonkun toisen naisen huulia vasten joten vaikka kuinka se sitä väittäis älä vaan ala uskomaan siihen.

haluaisin kovasti sanoa että kyllä se siitä ku vaan yritätte. mä oon liian kyyninen voidakseni sanoa sellaista. mun mielestä se on vaan sun miestäkin kohtaan oikein että te eroatte.

selvittäkää asiat, koska muuten ne jää vaivaamaan ja kysymykset jää ilman vastausta. ja jos mies alkaa syyttelemään sua, sanot vaan "kiitos, nyt tästä lähtien teen asiat eri tavalla. ja ihan eri miehen kanssa."

voimia kovasti. tuosta on vaikea mutta ei mahdoton päästä yli.

Yhteistyössä