vierailija
Onko niitä kuvia vielä jossain nähtävänä.Oli Käärijän keikalla ja bäkkärillä naisseurassa, oletettavasti se on tämä tyttöystävä.
T. Utelias
Onko niitä kuvia vielä jossain nähtävänä.Oli Käärijän keikalla ja bäkkärillä naisseurassa, oletettavasti se on tämä tyttöystävä.
Ei varmaankaan, mutta parisuhteessa hän ei ole Bojanin vaan toisen henkilön kanssa.Näin minäkin olen tuumaillut. Sukupuoli ei välttämättä ole niin merkittävä asia, kun muuten ihmisenä natsaa.
Oon nähnyt vain Europassin vlogissa.Onko niitä kuvia vielä jossain nähtävänä.
T. Utelias
No menkää muualle, älkääkä tulko ketjuun jossa saa shipata K&B (ja myös kritisoida).Tämäpä juuri. Suurin ongelma nimenomaan on, että nämä KB-tosishipparit eivät siedä mitään muita shippejä. Itse ovat aina vetoamassa siihen, että täällä saa shipata myös bojereä, koska mitään shippejä ei ole kielletty, mutta silti eivät anna muiden shipata rauhassa haluamiaan pareja.
Ja B K:n ystävän kanssa.Ei varmaankaan, mutta parisuhteessa hän ei ole Bojanin vaan toisen henkilön kanssa.
Niinpä nyt on komposti 2, jossa ei näyttäisi olevan tätä.No menkää muualle, älkääkä tulko ketjuun jossa saa shipata K&B (ja myös kritisoida).
En mene, koska H&B ei ole pelkkää shippiä vaan tottaNo menkää muualle, älkääkä tulko ketjuun jossa saa shipata K&B (ja myös kritisoida).
Miksi ne nyt paljastaisi näitä, suosio voi laskea.Joo Janillakin tyttis.
Ai lakkaatko sä nyt kuuntelemasta niitä jos ne seurustelee?Miksi ne nyt paljastaisi näitä, suosio voi laskea.
Ei suosio nytkään ole laskenut, vaikka suurin osa faneista tietää Krsillä ja Nacella olevan tyttöystävät. Te pidätte nuoria kyllä ihan tyhminäMiksi ne nyt paljastaisi näitä, suosio voi laskea.
Kyllä, tyttöystävä on ollut ensin ystävä ja sitten muuttunut romanttiseksi.Onko toi haastattelu siis tehty tuolla fanien kuuntelutilaisuudessa? Mietin vaan että aika rohkea veto heiltä siinä tuoda vissiinkin ihan ekan kerran julkisesti esiin parisuhdetilanne. Tässähän oli just joku toinen haastattelu jossa Bojan vaan kuittasi parisuhdekyselyt kertomalla että kovasti ovat rakastuneita toisiinsa. En kyllä muista oliko se siinä yksin vai oliko muita mukana, eli eihän se varmaan yksin ryhtyisikään toisten parisuhdetilanteita avaamaan.
Tuntuu kyllä kivalta kun just siinä eilen(?) tänne linkatussa vanhemmassa haastattelussa Jan sanoi että julkisuus on vaikuttanut nimenomaan siihen miten uusin ihmisiin tutustuminen on vaikeaa kun niillä toisilla on aina jo valmis mielikuva ja odotuksia siitä millaisia he ovat. Ehkä se onkin päätynyt yhteen jonkun ennestään tutun kanssa.
Mammat repii pelihousunsa ja katoaa.Ei suosio nytkään ole laskenut, vaikka suurin osa faneista tietää Krsillä ja Nacella olevan tyttöystävät. Te pidätte nuoria kyllä ihan tyhminä
Et näköjäön ymmärrä ollenkaan lukemaasi. 🫣 Viestin pointti oli, että KB-shipparit eivät hyväksy muita shippejä. Täällä saa edelleen ihan rauhassa shipata kaikkia muitakin pareja ja sinä et täällä määrää ja aja muita minnekään.No menkää muualle, älkääkä tulko ketjuun jossa saa shipata K&B (ja myös kritisoida).
Jotkut ketjuvammaiset parittavat. Normaalit katsoo tunteita.Minusta K osaa ja en tiedä johtuuko siitä, että on niin sinut s***aalisuutensa kanssa, niin ei pelkää heittäytyä. Joksuista en vastaavaa fiilistä ole koskaan saanut vaan enemmän, että ovat hyviä ystäviä. Tietty B myös pelleilee useiden kanssa ihan tarkoituksella ja hyvännäköisiä ihmisiä tietysti paritetaan.
Ne kertoivat kenen antoivat kuunnella levyn ihan ensimmäisenä. B sanoi vanhemmat ja isovanhemmat, Nace ja Jure tyttöystävät, Jan sanoi ettei kenenkään mutta puhui sitten tyttöystävästä (tää oli just se kummallinen lause mikä ei ehkä kääntynyt ihan sujuvasti), Kris sanoi "sama vastaus kuin aiemmin".Siis kysyttiinkö tuossa suoraan suhdestatuksia vai tuliko tyttöystävät ilmi jonkun muun kysymyksen kautta?
Kysyttiin kenellä kukin kuuntelutti uuden levyn ensimmäisenä.Siis kysyttiinkö tuossa suoraan suhdestatuksia vai tuliko tyttöystävät ilmi jonkun muun kysymyksen kautta?
Ei ole totta, naurettavinta mitä oon kuullut.En mene, koska H&B ei ole pelkkää shippiä vaan totta
B has eyes only for KäärijäEi tietenkään tiedetä mitään yksityisasioista, mutta tiedetään mitä K:sta välittyy ulospäin. Selena sanoi joskus Viisujen jälkeen että tuntee vetoa/pitää K:ta viehättävänä kun hän on niin sinut itsensä kanssa ja se välittyy. Se välittyy myös seuraajille. Nuo rakastumiset on myös ihan spekulointia, jotka B on jo kieltänyt.
Söpöä Mutta mistä tää tieto on peräisin?Kyllä, tyttöystävä on ollut ensin ystävä ja sitten muuttunut romanttiseksi.
Joo mutta tässä ketjussa saa shipata ketä tahansa ristiin rastiin, ettäTietääkö kaikki, että on nyt myös K/B-komposti 2.0, missä Bojere-shippaus on kielletty.
Ovat aika selvästi rakastuneita kyllä. Jos lomailevat talvella uudelleen kahdestaan, niin minä muuna sen voi ottaa?K ja B ovat kertoneet niiden Viisu videoiden olevan fanserviceä (vai mitä termiä nyt käyttivätkään) sekä kertoneet olevansa ystäviä useaan otteeseen. Miksi sitä on niin vaikea sinun ymmärtää.
Ok. KiitosOon nähnyt vain Europassin vlogissa.
Minä olen onneksi normaali ja ne tunteet oikein räiskyvät h:n ja b:n välilläJotkut ketjuvammaiset parittavat. Normaalit katsoo tunteita.
Veikkaus varmaan? Ei Jan oikeen muualla ole edes maininnut mitäänSöpöä Mutta mistä tää tieto on peräisin?