~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

baby butterfly, olen miettinyt monesti samaa kun sitä ohjelmaa olen kattonut. todellisia hirviöitä jotkut tapaukset.! eikö lapsilla sitten ole vain terpeeksi selviä rajoja ja tiukkoja vanhempia vai mistä johtuu.. tiukoilla en tarkoita mitään diktaattori vanhempia vaan sellaisia jotka osaavat pistää selvät rajat lapselle/lapsille.. rajathan ovat vain välittämistä ja helpottavat elämää jokaisen kannalta.! :)

Minnie- teet puolet ajasta toista ja puolet toista.. et jämähdä koneelle.! :) ite oon todennu että sillon on kaikista paras aika neuloa.. ei sitä osaa vaan istua alas ja ottaa puikkoja käteen, aina keksii jtn muuta. telkkaria katsoessa se menee ihan huomaamatta.!

miracle, se on totta että rutiinithan sen turvan tuo, lapsi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu ja osaa varautua siihen. ja monesti on ollut niin, että esim isä kieltää ja äiti antaa luvan.. jos jokin asia kielletään/luvataan, se täytyy olla sama päätös molempien vanhempien kanssa.!!!

Morjens!

yöperhoselle tervetuloa!

Puoli tuntia vielä töitä ja sit alkaa loma!

Talvis onko sulla millasia ollu kierrot pillereiden lopettamisen jälkeen? Minä lopetin myös helmikuun lopussa pillerit, eli taidetaanpa olla aika samassa tilanteessa =) mulla nyt kp30 vai olikohan se 31 menossa ja näyttää siltä, että tämäkin kierto pitkittyy, itsekin noita Teroja miettiny.

hei vaan!..
kovinpa paljon tänne tätä tekstiä mahtuu ja nopeaan aikaan..hirveästi taas uusia, en edes muista kaikkia, niin en ala erikseen ketään tervetulleeksi toivottelemaan, mutta kivaa, että liityitte "joukkoon hulluun" :p :p
edelleen lohdutukseksi haleja niitä tarvitseville :hug:

ON: tasaisen paksua jokapäiväistä arkirutiinia, ei mitään uutta..en oikeastaan viitsi täällä tällä viikolla hirveästi majailla kun kerrankin saan pitää siippaa omana illan mittaan :) jeah, kerrankin tekee aamuvuoroa, niin illat on yhteistä aikaa..
pitää sitten aina ukon iltavuorojen aikoihin olla täällä kärppänä päivystämässä :D :D

Moikka kaikille ja hyvää tiistai iltaa/yötä!Tulin vain pikaisesti piipahtamaan tänne..
Kauhee kiire töissä ja sitten kotona vielä vaikka mitä. Tallin maalausta ym...oon ihan poikki

yöperhonen tervetuloa!
Minä olen kutonut vaikka mitä pientä, vaikka taitoa ei kauheesti löydy. No pikku hiljaa olen oppinut hieman paremmaksi. :D

nyt nukkumaan huomenna herätys 5.30... |O

Tervetuloa uudet! =) :flower:

Omaa napaa taas kerran: Mulla on ovis tänään/huomenna. Muuta selitystä ei ole tälle limaisuudelle. Nyt on listan mukaan kp8. Mutta jos lasketaan siitä IHAN ekasta vuotopäivästä mikä oli silloin kp 28 eikä siitä paremmasta vuotopäivästä kp33... niin nyt olis sen kp 28 mukaan kp13. :headwall: En tiiä tajusko kukaan... :LOL: :p Tällähän ei sinänsä ole mitään merkitystä, koska siippa on mailla vierahilla sunnuntaihin asti. :headwall:

pahoittelen omaa napaa... kiukuttaa vaan niin tämä kroppa. :ashamed:

Voi kun tietäis mitä tuolla alhaala tapahtuu... syön siis terolutteja ja la oli25pvä. otin sillo viimisen pilsun tältä kierrolta. Menkat ei varsinaisesti viel oo alkanu..sellasta ihme ruskehtavaa vuotoa, suojalla pärjää mainiosti! Viime kierrolla en kerinny ees teroja syödä loppuun ku vuoto jo alko... terot kierron 15-25päivinä. Tänään siis kp 28. ja kun kunnollista vuotoa ei siis oo.... voi köhnä!!! En millään malttais odottaa uutta!

Mulla siis lääkkeillä keskeytetty raskaus huhtikuussa sikiön kehityshäiriön takia. Pienellä tyttärellämme oli anenkefalia, tarkottaa aivottomuutta. Siis osa aivoista ja kalloluista puuttui. Oli sit vielä selkärankahalkio. Koko kevät on ollu ihan yhtä kärsimystä. Masennusta. Tuntu kuin elämältä olisi viety tarkoitus. Raskaus oli viikolla 13+2. Sitten vasta kun pieni oli tullu pois, tajusin kuinka tyhjältä minusta tuntui. Sitä ei huomaa kuinka toinen kasvaa sisällä, mutta yhtäkkiä kun sitä ei enää olekkaan, kuinka tyhjältä tuntu. Sairaalassa en itkeny ollenkaan. Kotona kyllä sitäkin enemmän. Mietin miten niitä kyyneleitä riittää.
Nyt tuntuu huomattavasti paremmalta. Elämä voittaa. Eipä sieltä risukasan pohjalta ole kuin yksi suunta, ja se on ylöspäin. Ainaki mulla. En olisi selvinnyt tästä ilman mun miestä. Rakastan sitä nyt enemmän kun koskaan. :'(

Terhi, kyllähän keskenmeno suuresti lähentää yleensä kumppaneita ja hienoa, et sul on sun mies tukena. Aikaa myöten se helpottaa mut eihän se koskaan tuu unohtumaan, eikä pidäkään. Mutta huojentaa ehkä ajatella et pieni ei ois voinu selvitä kohdun ulkopuolella ja näin oli senkin kannalta parempi. Niinhän se on, et asioiden arvon huomaa parhaiten sit ku ne menettää..Mäkin mietin raskausaikana, et onko tää ny sitä mitä mä todella haluan, olinko todella valmis tähän sittenkään.. sit kun km tuli niin kappas vain, vahvistu entistä enemmän se tunne, et se ois ollu juuri sitä mitä mä haluan ja kaipaan elämääni. Mut vielä me pikkuset syliin joskus saadaan :hug: :hug:

Enpäs sitten vielä raahautunutkaan unimaailmaan. Mielenkiinnosta pistän gallupin pystyyn: Kenellä on käytössä kuukuppi? Itse hankin pari viikkoa sitten, ja kovasti haluaisin päästä "tositoimiin". Oon jo vähän ehtinyt harjoitella :)

Heipähei siskot ja terveisiä ilosaarirockista, bailattu on koko viikonloppu ja nyt vihdoin töiden kautta kotona :D

tyty oon niiin pahoillani siun tilanteesta! tiedän mitä se on :ashamed: etkö sanonut miehesi olevan töissä rockissa? mietin vaan että asutko kyseisellä paikkakunnalla? :hug:

Ovis hyödynnetty ( luultavimmin ) tikut tuhlasin jo liian aikasi :whistle: Nyt on kai mentävä jo nukkumaan, huomenna taas töihin ja isäntäki tulee laivareissulta kotia :)

hyvää yötä, sikälimikäli täällä enää kukaa tähä aikaa kukkuu...

G: en omista mutta oon kyllä joskus harkinnu...

kp 36/28 tätsy ei ole tullut kylään...vieläkään... kaksi haamutestiä tehty apteekin omalla... miehen mielestä niin haamu että tuota ei lasketa...

NO ei sitten suostunut muutenkaan puhumaan mahdollisesta raskaudesta, vaan kiersi aiheen kokonaan...

tilasin netistä halpoja liuskatestejä, jolla olen nyt kaksikertaa testannut ja negaa näyttää... olo on aika hämillään et missä mennään kun menkatkin on niin pahasti myöhässä...

Sovittiin että käyn hakemassa erittäinherkän testin apteekista ja katsotaan mitä se sitten näyttää ja lupas puhua sitten minun kanssa asiasta jos siihen tulee plussa

Onko kenelläkään muulla entuudestaan tämmöisestä et saa pari haamua ja silloinkin menkat oli jo melkeen viikon myöhässä...???

Hebbeliini, toivottavasti ne siitä vahvistuis. Mulla kävi toukokuun alussa niin, että menkat oli kaks päivää myöhässä kun testasin ja tuli haamu. Sit pari päivää myöhemmin testasin uudestaan ja taas haamu, ja taas pari päivää myöhemmin vielä haaleempi haamu. Sit viikko siitä kun menkkojen olis pitäny alkaa alkoi vuoto. Eli se oli varhainen km. Toivon että sulla ei oo se kyseessä, mutta jos viivat ei ala vahvistumaan niin kannattaa mennä verikokeisiin. :hug:

G: on kuppi ja tykkään! Eka kierto meni pelkäksi harjoitteluksi mutta nyt edellisessä olin jo ihan pro. :D

hebbeliini.

käy terveyskeskuksessa jos saisit lähetteen veritesteihin. tulos tulee numeroina niin on helpompi tietää että onko vai ei. luulisin.

ite testasin eilen negan, ja menkat ei oo vieläkään tullu. ei oo eilen ollu mitään menkkatuntemuksia, mutta tänään on menttaalisesti "semmonen olo" että menkat alkaa. vaikee selittää.

toissapäivänä miehenkaa otettiin yhteen aika pahasti :( meni siinä niin välit ku hermotki poikki, mut aamulla selvitettiin asia ja mentiin ikeaan shoppailemaan. ostettiin vaan hoitopöydän alusta vauvahuoneeseen, mutta tuli sieltä uudet keittiönpöydät ja miehelle vaatelaatikosto mukaan. vielä keskiyöllä istuttiin sormet kipeinä niitä kasaamassa :D

mentiin ikeaan asuntovaunulla ja karavaanareillahan on se ihana tapa että ne moikkaa toisiaan. mies ei tätä tienny kuk ei koskaan oo asuntoautolla missään ollu niin kyllä sitä nauratti. ukkojen hommaa kuulemma :D kotimatkalla laskettiin 83 vastaantullutta asuntoautoa. matka oli piiiitkä :)

kysymys:

jos ovis on maanantaina ja on perjantaina ottanu miestä vahvempaa, niin voiko ovis siitä häiriintyä? jos ei oo ollu kaatokännissä, mut sen verran kuitenkin että tennarinpohjat oli pyöreet?

Varasin sit lääkäriin ajan... 11.15 saas nähä mitä lääkäri täti on mieltä... kertoilen sit lisää... nyt täytyy lähtee suuntaileen sinnepäin et ehtii noilla paikallisilla tuonne kaupunkiin...

onneks on töissä hiljaista!!!

Miss Mindy joo asun siis joensuussa..ja mies oli rokissa järkkäsinä kolme pv..siellä oli naiset sille ehotelleet vaikka mitä,näyttäneet tissit ja kuvanneet kun on niin söpö vartia jne. :kieh: vittu et vihaan kännisii akkoja..ei se helvetti tarkota et jos ukolla ei oo sormusta etteikö se vois olla varattu!!Anteeks nyt mut pistää niin kovasti vihaksi tommoset akat..olivat kui humalassa tai ei..tosin ärsyttää tuo ukkokii..miehen ei tartte koskaa olla miusta mustasukkanen :ashamed: oon nii kiltti,otan tosi harvoin ja en käy koskaa baareissa..ei kukaa minuu tössä kahtele ku oon kotihoidossa duunissa..ja sitte käyn kaupassa ja treenaa pumpissa..siin on miu menot..ei tosiaa tartte miettii et kukaa ees vilkasiskaa minuu niil reissuil.. :LOL: ja oon aina kyl ollu semmosta mustasukkasta tyyppiä..en tietenkää liikaa mut kuitenkii..ja en näköjää syyttäkää.

Täällä on eilen itkut itketty..nyt alkaa jo hieman helpottaa..kyllä tää tästä..pikkuhiljaa..

Yhteistyössä