~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

joo talvis oon sikäli samaa mieltä että on aika uskaliasta heittää puolitutulle neuvoja et tee näin ja näin. jollekin läheiselle ehkä olis perusteltuakin joissain äärimmäisissä tilanteissa esim jos puoliso ois väkivaltainen tai vastaavaa. olen pahoillani tyty että jakelin neuvoja, en tarkoittanut pahalla. pointtini oli nimenomaan että vain sinä tiedät miten tästä eteenpäin ja halusin välittää sympatiani sinulle.

toi sun perjantain suunnitelma kuulostaa hyvältä! B)

tsemppiä vaan tyty!
vaikee uskoo että noin kaunissilmästä naista ei katottas ku salille ryntää :)

se on muuten kumma joissaki naisissa se, että oikeesti kuvitellaan että tissiä vilauttelemalla saa miehen! tai saahan varmasti jonkunlaisen mutta hyviä miehiä ei saa tisseillä.
ainakaan näillä :LOL:

oikeesti, känniset naiset.... känniset yleensä.
*pään puistatus* vaikka kummasti ne onki niin ihanaa sakkia ku ite on kännissä.

mä voisin oikeestaan lopettää kännäämisen! ei pelkästään siks että menkat edelleen hukassa, mutta muutenkin. mitä mä siitä kostun? toki voi ottaa oluen sillon tällön mutta kännisenä olen ääliö :D
:saint:

niinpä! tyhmäähän se loppujen lopuksi on, ja kallista! mä uskon että sitä tekee ku on joskus nuorena oppinu että se on hauskaa, ja kun siinä samalla saa olla kavereitten kaa. mä hengailin yhen mu kaverin kaa viikonloppuna illan ja hauskuuteen riitti enemän ku hyvin paha sokerihumala ja armoton väsy :LOL:

Mä oon jo monen monituisen kerran miettiny et lopettas juomisen kokonaa :p tosin mä juon nii vähän et meen baariin (siel en koskaa juo mitää ellei oo tyyliin euron tai kahden euron juomia) ja selviän miltei heti. Eli sikäli ei sillai oo väliä vaiks jatkaiskii.. mut juon muuteskii enintää kerran kuussa mut useimmin on menny et pari kolmeki kuukautta välissä :p Mut kyl huomaa et tää vaavin yrittämine saa juomaan useemmin (eli kerra kuussa) ko alkaa vituttaa aina menkkoje aikaan nii pahasti :LOL:

tyty, ompas tosi kivoja naisia.. Miula menis iha järki, jos miu miehelle tollai tultas esitteleen tissei yms. Mie ku en oo iha nii vähäse mustasukkane enkä iha nii vähäse temperamenttine :D Ja hienoa et sun on jo parempi olo! :hug:

tytylle mukavaa iltaa! Varmasti tekee hyvää päästä tulettuun! B)

nibbler mä olen kans miettinyt vaikuttaako tuo alko ovulaatioon, mutta en kyllä asialle ole mitään tehnyt. Mä tykkää ottaa viunaa silloin tällöin ja siksihän sitä otetaan että kuuppa menee sekasin ja rentoutuu :LOL: Välillä on kausia kun ei uppoo, mut kyl tää kesä on sellasta että sitä kuluu. Noh sitten jos plussa joskus pärähtäisi, niin sittenhän sen otto väkisin loppuisi aika pitkäksi aikaa...

miracle joo mies kun on baarissa pokena niin paljon tulee ehotuksii ja antaavat puhelinnumeroita yms. :kieh: monesti oon miettiny et meen kyttää nurkalle ja teurastan kaikki ehottelijat yksi kerrallaan yön pimeydesä :LOL:

mä en käy baareissa ollenkaan... voi ola että mä oon tätä jo manannu täällä, muttaku kukaan mun kavereista ei ikinä tanssi! kaikki vaan juttelee toisilleen musiikin yli ja sitä vois tehä vaikka jonkun kotona.oon muutenkin enemmän semmonen "tulkaa meille ottamaan parit" tyttö...

alko ja ovis: mun on vaikee uskoo lopulta että kierto menis NÄIN sekasin juomisesta oviksen aikaan... että olis kolme päivää myöhässä. sen ymmärtäis jos ois ollu paljon stressiä siihen aikaan muttakun ei... oikeestaan oli vähän liiankin rentoa kun mies oli siellä reissussa :LOL:

päivän heiton vielä oisin sulattanu...

Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
miracle joo mies kun on baarissa pokena niin paljon tulee ehotuksii ja antaavat puhelinnumeroita yms. :kieh: monesti oon miettiny et meen kyttää nurkalle ja teurastan kaikki ehottelijat yksi kerrallaan yön pimeydesä :LOL:
kuvittelen tilanteen :LOL:
baarin nurkantakana varjoissa, mustiin pukeutunut tyty tiirailee kanssasisariaan. miehen ympärille on tehty suolarinki ja ringin sisälle tulevat tytöt saavat jalkajousesta!

yksi toisen perään kaatuu elottomana maahan. aamun koittaessa lateksityty hakee uhrinsa kadulta ja vie lähimmälle minkki farmille....

jatkakaa :D

nibbler, mua ottaa kupoliin kamut, jotka ei tanssi!! Mut onneks mul o pari kamuu, jotka tanssii ni viihtii sit mennäkii. Mie kyl tykkään nii kauheesti tanssii, et välil o pakko päästä =) Ja usein baaris oonki lähinnä selvinpäin ja tanssin vaa. Viimeks ol ällö ulkomaalane (suomee kummiskii puhu) ko kysy siin sit, et ootko sinkku ni mie et no miltähää näyttää ko sormus mul sormes ol.. Itiootti :p

pitäs kehittää joku "viestintä muoto" sinkuille ihmisille et ne tajuis et varattu voi olla ilman sormusta.. :kieh: ..pitäs vissii varatuille hankkii joku riipus tai jottai mistä ihmiset tajuis ettei tätä kannata yrittää pokaa..joku on jo kerenny enne sitä..

mulla on kans yks kaveri joka tanssii muttaku siinä ei mee kauaa ku joku mies sen on vieny siitä :D
siskon joskus saan tanssimaan mutta se menee yleensä kans alle viidessä minuutissa mahdollisimman epäilyttävän miehen luo "vaan juttelemaan" yleensä jättää kans drinksunsa ties kenen pöytään. :headwall:

tyty mä muistelisin että on olemassa punasia ja sinisiä rannekkeita just sellasille jotka elää parisuhteessa muta ei ole kihloissa tai naimisissa. en nyt muista nimeä...

meilä on miehenkaa tyylittömät paidat jossa lukee i :heart: Carkku ja i :heart: Sligi, mutta me pidetään niitä yleensä kotona vaan. ja sitte meillä on rannekkeet joissa on "aitoja timantteja aidoilla hopeakirjaimilla" joissa on sitte molempien nimet, mut ei me niitäkään pidetä ellei satu nyt asuun sopimaan :) mautonta? kyllä, mutta ah, niin söpöstä :D

mä oon varmaan sit outo lintu, kun olen vaan ihan ylpee jos joku tulee iskeen mun miestä :D Tietty jos alvariinsa joku sitä iskisi niin se menisi yli ja joskus tietty tulee pistos rintaan kun kuulee flirteistä. Ja se on vittumaista jos muijat kähmii perseestä tai munista, niinkin on käynyt. Ikinä en voisi itseäni kuvitella kourimassa ventovierasta miestä. sekin kyllä ärsyttää ja vituttaa jos mun hanuriin käydään kinni, läppäsen kyllä perään niin että tuntuu...

jouskari joo siis onhan se tietty aina positiivista jos joku muukin pitää minun miestä komeena tai ois siitä kiinnostunu..mutku se on niin vitun joka viikonloppu..ja sit just sen duunikamut on laittanu viestii et mennää kahville..kuten toi lehmä kenen kaa se pussaili :kieh: oikee oksettaa..vittu hankkisvat omat miehet..helvetti..ja tasan tietäävät miuh miehen olevan varattu..saatanan lehmät..hautaa tommoset :kieh: !!!!!

joo olikohan se sormus kuitenkin? siitä on aikaa kyllä ku semmosista kuulin.

mä oon kans koittanu ajatella niin että kiva ku jonkun muunki mielestä mun mies on hyvän näkönen, ja se nukkuu MUN vieressä!" mutta mä en osaa... pitää tässä rehellisesti myöntää että mä olen melkeen sairaalloisen mustasukkanen :ashamed: mutta työnalla on sekin vamma... en mä heti ala räyhäämään miehelle että "toi iski sulle silmää, teillä on jotain meneillään" mutta jos...

ei se ole niin että mä en luottais mieheen, enemmänki niin että mä en luota itteeni että mä voisin pitää itteni mielenkiintosenna miehelle... asennevamma sekin kait :(

oon tähä saakka pysyny hiljaa noista ehotuksista..mut jos saan käsiini sen eukon joka miehelle on viestii laittanu ni uskotteko et en oo ennee hiljaa.. :kieh: se akka oppii kyl pitämää näppisä erossa..se on semmonen juttu et sit ku mie suutun ni kellään ei oo kivaa..

Tyty no joo toi on kyllä vittumaista, ja sit en kans ymmärrä noita muijia/kundeja jotka varattujen perään vonkaavat, ei vaan ymmärrä!! Toki varatun henkilönhän vastuu on mihin asti juttu menee... mut kuiteskii! Tuttavapiirissäkin tiedän et ovat varattuja miehiä tapaillut, niin olen kyllä varoittanut että aika vaarallisilla vesillä liikkuvat, enkä ole kyllä positiivisesti asiaan suhtautunut...

nibbler oon kyl huomannu et kaikkein vähiten voi luottaa vieraisii mujii..siis se on nykyää oikee muotii ku yritetää pokaa varattuja miehii..siis tottakai jos joku saa ne pokattuu ni miehes on yhtä paljo vikaa..mut yks tarjoilija työkamu sano miu miehelle et "oon ennekii saanu varatut eroomaa" :eek: siis mitä vittuu..onko päässä vikkaa..!!!

Yhteistyössä