~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Täällä vuoto alkaa loppumaan ja ruskeeta tuhruu tulee vaa enää pikkasen..oli tosi outoo toi vuoto :/ koskaa aiemmi ei oo ollu..noh oli mitä oli toivottavasti se sit oli vaik se kystan pirulainen.. :kieh: ku ei kipujakaa oo..

Tää aamu alko päi persettä :eek: nukuin aamuvuorosta pommiin ja nyt hävettää ihan sikanaa :snotty: meen sitte iltaa..ei vaan sais nukkuu pommii ku oon kotipalvelussa..mutku herätyskello ei soinukkaa :kieh: ni heräsin vast ku ukko lähti töihi 8aikaa :headwall: siis vituttaa iha simonaa nyt..
 
mietin vaan tässä semmosta et vaikka lekuri sano et nyt jätetää terot pois, ni tekis kyllä mieli syödä viel tää kierto niitä..kun pääsen gynelle vasta elokuu lopussa..ja viime kierrossa välivuodot jäi terojen avul poijes..miula ois viel 10tbl jälel..et jos söis ne poijes..eikai siitä haittaakaa olis..ku kokeissakii on nyt käyty et ne ei veritestiikää vaikuta(jos ees vaikuttaavatka )
 
hyvää lauantaita kaikille! :wave:
tässä aamukahvilla päätin tulla teitä tänne moikkaamaan...on ollut kauhea kiire töissä ja sitten vielä autotallin maalausta kotona. Torstaina tulivat minun ja mieheni hyvät ystävät kyläänkin ja heidän kaksi söpöä ja ihanaa poikaa :heart: :heart:
ompas tullut valtavasti tekstiä kun oon ollut poissa...eikun lukemaan.
voisin samalla päivittää listaakin. =)
 
tyty, sellasta sattuu et joskus myöhästyy. :hug: ei se oo niin vakavaa vaikka mä tiiän et ärsyttää ja nolottaakin. Eihän sille mitään voi jos kello ei soi. Mä oon kerran myöhästynyt töistä kaks tuntia. Ja olin viel vähän krapulassa silloin.... hitto kun hävetti. :LOL:
 



12.7.2008

Laala...................... kp 156/??.......................................yk 1

Kride........................kp 52/20-30..................................yk 3
Santtuli....................kp 44/27........................................yk 3
Humu82..................kp 40/27-33.....................................yk 3



Talvis.......................kp 35/30-31(-46).............................yk 3
Ouska......................kp 31/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 31/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 30/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 30/27-....................(taustailee)



Duffy........................kp 29/?? .............................................yk 3
Henuliini..................kp 29/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 27/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 24/29-30........................................yk 4
Kukkaiskeiju.............kp23/29-36........................................ yk1
Nera-85....................kp 23/28-35.......................................yk 3
melisha.....................kp 22/30.............................................yk1
Suunnistaja.............kp 22/26-28........................................yk 4
johanna83...............kp 20/32-40.......................................yk 4



Minnie-.....................kp 19/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 18/24-27.......................................yk 5
Veena......................kp 18/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 18/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 17/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 17/34..............................................yk1
Kauris-82.................kp 17/30.........................................yk 4
Mersey.....................kp 16/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 15/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 15/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 14/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 11/28-33...................................... yk 4




Sannya.....................kp 9/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 8/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 8/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 5/32-33.....................................yk5
kiharapää............... kp 5/32-35(-43).............................yk 11
ElinaMaria..............kp 5/28..............................................yk 6
Jouskari-82................................................................ .........yk10
Siniviuhka............... kp 4/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 3/26-41..................................yk 6



HAAMUJENGI:



Taustailee:

Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa.





PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)


[/quote]

 
kiitos TA päivityksestä. :flower:

mie: outoja nipisteyitä alavatsalla. Mulla ei yleensä menkkakivut kestä kun ekan vuotopäivän, mut eilen ja tänään on nipistellyt molemmille puolille... ja selkää jomottelee edelleen. Tosi tyhmää. Toivottavasti nyt ei olis mitään vialla... :ashamed: Mä nyt sit pelkään et jos mulla oikeesti on joku kysta tai jotain... no toivotaan että menis pian pois.
 
miracle niinpä... :snotty: oot ihan oikeessa. :LOL: musta alkaa tulla ihan luulosairas. :ashamed: mut saattaa olla et tää kierto menee ihan ohi, kun siippa on niin paljon poissa. En oo varma et osutaanko ovisaikaan samaan paikkaan.... noh. ei auta itku markkinoilla ja se on sitten vaan taukokierto jos niin käy. =)
 
Mulla ei oo enää ollut niitä mahan nipistelyja jne...ja tänään ois ne kaverin synttärit.
Mun ei pitänyt juoda mitään kun luulin olevani raskaana...mutta en oo enää niin varma.
Jospa se olikin vai tressi vatsa tms...koska nyt olo ihan OK. Jospa joisinkin pari siideriä.
Eikai siitä nyt haittaa ole vaikka raskaana oisinkin.Olen kuitenkin vasta kp24/29-30
 

Yhteistyössä