~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Päiviä kaikille.. :wave: Ensinnäkin pahoittelut tädin riivamille :hug: uutta kierto kohti!!
Jee... tänään lähden sitten ulkoiluttamaan, uusia korkareita. En millään malttaisi, odottaa iltaan asti samalla nään vanhoja ystäviä ja tuttuja... ja sitten, voisi pienessä hiprakassa selättää ukon heinikköön ja hieman rakkautta harrastaa, ovista varten. joka ilmeisemminkin kohdistuu sunnuntaille/maanantaille. :D
 
louvre täällä ollaan :wave: luulikko et mie pääsisin plussanneisii..e-ei.. :| meen keskiviikkona kohdun/munasarjojen ultraan..ku kaikki ei oo kunnon. 4kemiallista peräkkäi ja yli puol vuotta jo välivuotoja..epäilen ite endoo..saa nähä löytääkö lekuri mittää..

Täällä on käyty parturissa ja sain vihdoin oman tietokoneeni takas :D ihanaa..olikii takuu huollos sata vuotta =)
Elina Maria kuulostas iha ku oisit raskaana..outoa..
rouvaB niistä teroista, niin ne voi kyllä estää oviksen jos on pitkä kierto..ite oon alottanu ain 2pv ovikse jälkee syömää..mut jos siule on määrätty pitkii kiertoihi ni kannattas tikuttaa ovista..ni tietäsit et tuleeko ovis vai estykö se.Se on totta et ei siu kierrot lyhene jos aina alotat oviksen jälkee syömää teroja..hankalaa.Huomasinkii et oot tunnu tonne apuja tariivien pinoon.. =) siellä minäkin..
 
ElinaMaria se on kyllä kumma juttu kun jotain oikein etsii niin ei varmasti löydy.
Minäkin etsin itselleni kesäksi semmoisia lipokkaita, joissa sais olla ainakin 2-3cm korkoo. Mutta eipä löydy näin pienelle jalalle. Varsinkin kun en todellakaan maksa semmoisista kesäkengistä yli 40?.
toivottavasti löydät kaapin seuraavalla osto reissulla.
 
ONNEA Nanniina ja xAnnax!

Hirmu jännittäviä aikoja on nyt eletty tääl palstal ja mä oon vaa käyny lukee nopsasti, en oo kerenny kirjottelee! Ja :hug: kaikille tippuneille...kyllä ne plussat sieltä vielä tulee..:)

Oon nyt kultsin koneella, ku oma sekos siitä mese-viruksesta!! miten sen saa pois?? sain sen joskus reilu pari viikkoo sitte ja mies on yrittäny poistaa sitä..mut ei onnistu..miracle sul tais olla se jossain vaiheessa?

tänään mulla alko alavatsalla tapahtua..ovista pukkaa..ja mies on yön poissa, mut viel ei oo halut parhaimmillaa, joten jos se tulis huomen..noh..kuhan höpöttelen täs omiani.. :p
 
Lumikeijulle unohtu sanoo, et mahtava ja ihana juttu, et asiat alkaa selvii ja toivoa on!! :)kyllä teille vielä tuo haikara oman nyytin..;)
miragle88 miä kans koira-hullu.. :wave:
Ainakii arabel ja ElinaMaria on paksuna.. ;)
 
Heips vaan kaikille :wave:

Mä taisin eilen pongata oviksen. On kyl tässä kierrossa käytetty kaikki mahdolliset keinot vitamiineista greippi mehuun. Illan päälle mökille grillaan ja saunoon.. Jospa sitä miehenkin sais vielä tänään kellistettyä... =) Sit ei voi muuta ku odotella..
 
TA, voi olla että täytyy mennä ikeaan käymään tässä lähiaikoina... puuttuis myös pari lamppua katosta... ;)
arabel :hug: voi KAKKA! Ei kai se täti nyt löytäny sua?! :kieh:
HaLPe, noh en nyt tiiä ollaanko vaiko eikö olla... huomenna aamulla testiä kehiin.

ON: Ei mitään merkkiä menkoista! :wave: Sormella kun koittaa niin kirkasta valkkaria vaan jää... :p tää on ihan hassua! :eek:
 
arabel no voi hitto :hug: jos se nyt tulee..

Inkaliinalle :hug: olitko jo pitkällä? on tää elämä(ja sen puute) joskus ihmeellistä.. :( tsemppiä uuteen yritykseen ja voimia!

mulla tällä hetkellä alavatsalla paljon tuntemuksia..toivottavasti se tulee huomenna tai ylihuomenna, ku on aikaa pupuilla kultsin kaa..tänään ei ole mahdollista..
 
hei kaikki pitkästä aikaa!

en oo oikeen jaksanu kirjotella ku tässä on nyt ollu kaikkee outoo ja vähemmän mukavaa. mutta nyt on asiat taas järjestelty parempaan päin :)

mies oli ennen ovista viis päivää poissa ja vasta ovisyönä tuli kotiin ja päästiin heti ovella hommiin. toivottavasti ei ollu liian myöhään kuitenkin. mahdollisuudet tulla raskaaks tässä kierrossa häviävän pienet.

tervetuloa jos tänne on tullu uusia.katoin että kaks viimeksi uutta on jo siirtyny odotus puolelle :) Onnea kaikille plussanneille!
 
huomenta..täällä on kyläilty äitin ja siskon luona koko v.loppu..tänään kotia.. =) viime yönä näin kauheita seksi unia..huomaa et on täti ollu eikä olla pariin viikkoon jopa heiluteltu peittoja..ei oo ollu semmosta fiilistä..saa nähä saanko miehen hämättyy ja makuuhuoneen puolelle.. :D
 
Heippa!

Tänään aamulla testattu puhdas nega. :/ Mitäköhän se torstain liruvuoto sitten oli? Nyt alkaa vähän jo huolestuttamaan että mistä tässä on kyse. Mä en kertakaikkiaan jaksa tähän kaiken päälle vielä jos nyt kroppa alkaa kenkkuilemaan!! |O Eiks nyt oo jo tullu ihan tarpeeks paskaa niskaan mulle? Argh!

Pöh. Tyhmä kroppa kun tällä tavalla kiusaa. Ensin alkaa menkat jotka ei sit alakkaan ja sit ehtii jo miettiä et olisko raskaana ja sit testit näyttää vaan negaa. Eikä menkkoja näy eikä kuulu. :headwall:
 
En tiiä onko täällä kovin innokkaita kohdun napukan räplääjiä :D mutta jos on ni apu olis tarpeen..menkat oli sen 7pv ja eilen vasta napukka oli illalla kovettunu. Noh tänä aamuna menin sitte räpläämää uudestaa ja ihan löllerö ja valkkarii jäi reippaasti sormeen..eli voisko se ovis nyt tehäkkii tepposen ja puskee vaan samantien päälle :eek: ku normaalisti ovis olis vasta 8-12pv kuluttuu..eikä näin pian..testaan kyl koton illal ovistestil et mitä näyttää..on miula joskus aikoinaa ollu muutama kierto vaan sen 24pv..eli eihän se mahottomuuskaan ois jos ovis jo tulis..mutta voiko se napukka olla viel menkkojen takii tommoi lörö..?Normaalisti ei oo ikin ollu näin pitkälle ku nyt jo kp9/30-35 ain enne kovettunu viimistää kp7..

ElinaMaria onpa outoo.. :| eikai se yhen pv liru vuoto vaan sit ollu ne menkat..mut aika oudot oli jos ne täti vuotoo ol..jospa se liitty kiinnitymiseen..sillon voi tulla ihan vertakii =)
 
Tyty mut kun se ei oo mahollista oikein... :ashamed: koska mä oon kp 19 asti ollu niin kipuileva niin ei oo paljon huvittanu tuolla makuuhuoneen puolella laisinkaan... eli mä tiiän et jos joku on kiinnittyny niin se on tehny sen jo viikko sitten. :/ paitsi jos meillä on supersimmppoja jotka on seilaillu tuolla jonku kuus päivää! :LOL:

Mä oon jo nyt miettiny et voiks se olla kysta joka tällä tavalla oirehtii? Onko kokemuksia kellään?
 
ElinaMaria miulla on ollu kysta vuos sitte ja se sai aikaa raskausoireet ja menkat ol myöhässä 2vk..se aiheutti alavatsakipuja..oli kenkku vaiva..onneks pääsin ultraa jossa se todettii..eiku e-pillerit kehii kuukaudeks ja kysta oli hävinny..
 
hei moi!!
festariterkkuja kailille ja onnea lussanneille ja :hug: sitä tarvitseville!!
vielä pitäs jaksaa yks päivä rokkailla menemään!!
testi oli sit nega eli tätiä tässä ootteln saapuvaksi pilaamaan viimeisen pile päivän mutta toivon toki että mentäs 28kp:lla niin ei menis juhlat pilalle!! |O
mahtava meininki on ollu vaikka maailman pojoisemmilla festareilla aurinko ei noussut koskaan!!kylmä on ku mikä piti ihan pitkätkalsarit kaivaa kaapinkätköistä ja mummon tekemöät vanttuut että tarkenee mut meno on kyllä mitä parhainta ja läheisyyshän lämmittää aina! :) kohta pitäs jippua lähtee kattoon :D tänään otetaankin sitten ihan iisisti pelkkää limpparia et huomenna pääsee taas töihin ihmismäisessä kunossa!! :whistle:
ihanat päivän jatkot kaikille tää lähtee rokkaan!! :wave:
 
mulmul hauskaa festarointia! :wave:

Tulkaa joku ja ottakaa multa pois kuumemittari, kaksplussan nettisivu ja google!!
Mulla on jo kaikki mahdolliset sairaudet, myöhäinen plussa ja hitaasti nouseva hcg, rypäleraskaus, tuulimuna, stressi joka viivästyttää menkkoja, ovulointihäiriö, kysta, endo.... :LOL: :LOL:

Eli nyt tämä mamma lähtee siivoomaan ja tiskaamaan. :)
Jospa sais siten ajatukset johonkin muualle!!! :wave:

terveisin,
'en mä mikään sekopää ole' :LOL:
 

Yhteistyössä