~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Pidä mulmul hauskaa :D
halauksia kaikille tippuneille. :hug:
Joo, sitä sitten oltiin eilen illalla hieman juhlimassa itsekin. juhlat loppu vasta klo 06.00 tänä aamuna. Kaikki muut nukkuvat paitsi minä, osasin sen verran sivistyneesti ottaa, etten edes krapulaa saanut... Joka on erittäin hyvä. Ilta saikin, sitten järkyttävän loppu tuloksen. Serkun ex- ukko tuli meille riehumaan ja särki sivussa meidän kirjahyllyn, et sillälailla... :ashamed: En edes halua, mennä olohuoneeseen, kun vituttaa niin maan perkeleesti. Juu, sori oma napaosuuteni. mut pakko päästä purkaa, kun serkulle en kehtaa. ku eihän se sen vika loppuunsa ollut.
 
ElinaMaria ikeasta kyllä löytyy vaikka mitä, mutta jos oikein etsii löytyykö sieltäkään...
onnea shoppaus reissulle!!

No kyllähän sitä kuka vaan huolestuu jos jotain outoa tapahtuu kun näin tarkkaan seuraillaan itseämme..huomataan pienimmätkin viiveet yms...toivottavasti siivous auttaa pääsemään näistä ajatuksista ees hetkeksi eroon.
 
Päiviä kaikille neidoille.Tääl on kauheet kivut ja veriset pöksyt.Tulee nimittäin vuotoa tosi paljon.No sehän on tavallista ku pillerit loppu.juupa juu.Ens viikol pitäs kait kyne soittaa tai sit laittaa kutsua sinne että pääsis nyt kattoo mikä on vialla.

Mie en taaskaan kerkii kauheesti kirjotella.Mutta kaikille haleja ja hyvää kesää :hug: :heart:
 
Heipparallaa :D

).( omanapa-koirannapa: Täällä ollaan yhtä hymyä eilisten näyttelyiden johdosta.. poju meni ja tallo kaikki jalkoihinsa (tiedän ettei ole koira palsta mut pakko hehkuttaa ) :D Junnuluokassa 1, siitä kilpailuluokkaan jossa 1, siitä paras uros kehään jossa 1 (serti), ja siitä rotunsa-paras-kehään parhaan nartun kanssa ja narttu oli ROP ja meijä poju VSP (vastakkaisen sukupuolen paras) jeeeee :D :D :D HaLPe toivottavasti edes sinä koirahulluna ymmärsit jotai :LOL:

Mie hei oikeesti tykkään tuosta greippi mehusta :eek: pitää jo rajottaa ettei iha litraa mee päivässä :p
viikonloppu meniki kokonaisuudessaan yht. 10h yöunilla joten mie lähen nyt ukkuu ja palaan sit illalla astialle B)
 
moroo :wave:

lomalta palannu!! eli viime viikonloppu meni miehen siskon 30v pileis, joissa tulikin otettua sitten ihan järjettömät kaatokännit... meni hourailuks ja sekavien hörisemiseks nukkumaan mennes = juoppohulluus... kauheasti nolottaa ku siin nukkumaan mennes me hiuka sutinoitiin, sit ovi aukes ja miehen siskon mies hyppäs sieltä meitin päälle, halus et jatketaan viel juomista ja sit me mentiin olkkariin.. muistaakseni palattiin makuuhuoneeseen hetken päästä ja jatkettiin mihin jäätiin... mä jotenki vissiin nukahdin, tai olin puoliunessa, näin siis jotain unta missä se siskon mies raiskas minuu ja sanoin tietenki sen nimen ääneen, ja mies oli et "tä" ihme sekoiluu... sit aloin parkuu sitä ja huusin et haluun kotiin vie mut kotiin mee pois. NOLOO. tiedän et johtus vaan ku olin tosi humalas ja nukahdin ja näin unta ja mies jatko joo ja ennenki käyny... aamul ei sanaakaa vaik mua kiinnostais tietää mitä ehkä tuli tehtyy mut parempi vaan etten tie :D ei toi onneks kauheen loukkaantuneelta näyttäny sen jälkee..

mitäs, sitte me kierrettiin Suomi autolla 4 pvässä, ja oltiin viikonloppu mökillä. ja sillä aikaa oli ehtiny tulla 21 sivuu juttuu =)

xAnnax ja Mimmukka81 onnea onnea =)

itellä vissiin tiistaina kierto täynnä. Pitäisköhän tilata r-testei :whistle: nyt ällöttää ajatella ne viikon takaiset ryyppyreissut, kuin olinki niin humalas.. no helppo vastaus, booli oli hyvää ja vahvaa ja kaikki oli ihan tööt... :( mut surettaa et jos tää vaikutti mahdolliseen pienokaiseen tai oon nyt pilannu jotain mikä ei ehkä ehtiny alkamaankaa, tai aiheutin jonkun kehityshäiriön... ei paljon huvita järjestää kahden viikon päästä kavereille juhlia.. :(
 


6.7.2008



Laala...................... kp 150/??.......................................yk 1



Kride........................kp 46/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 40/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 38/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 38/26-35..................................yk 5
Humu82..................kp 34/27-33.....................................yk 3
Louvre...................kp 34/32-33.....................................yk4
ElinaMaria..............kp 31/28..............................................yk 5



Talvis.......................kp 29/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 29/32-35(-43).............................yk 10
Citilda......................kp 29/27-28.....................................yk 4
Siniviuhka............... kp 26/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 25/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 25/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 24/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 24/27-....................(taustailee)
Duffy........................kp 23/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 23/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 23/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 21/28.............................................yk 13



TinyAngel.................kp 18/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 17/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 16/26-28........................................yk 4
johanna83...............kp 14/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 13/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 12/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 12/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 12/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 11/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 11/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 10/30.............................................yk 5



outsa5.....................kp 9/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 9/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 8/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 5/28-33...................................... yk 4
Sannya.....................kp 3/??.........(pitää taukoa yrityksestä )
Arabel......................kp 2/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 2/28...............................yk 4(yht.yk 7)
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31

kesk.arvo = yk 4,68 (187/40)


 
hmmm tässä mietiskellessäni josko jo uskaltautuisin teidän sekaan, tuli mieleen tietäskös joku miten voi tietää kierronpituuden km jälkeen, ja mitenkä aletaan laskeskelee mistä se kierto sitten alkaa..... :D
muuten menisin tonne km jälkeen kuumeileviin mutta...hiljanen paikka mun makuun :ashamed:
 
Tervevaan kaikki!
täällä taas..ja tosiaan, uskaltauduin ottamaan muutaman olusen tuossa eilisiltana. :p en montaa, mutta sen verran, että ihan pikkuhiprakassa olin kyllä..

menkat ei oo alkanu, eikä ainakaan toistaiseksi ole edes tuhruttanut, jeij :) napukastakaan ei jää punasta kokeillessa..huu.. =) noh, jospahan se täti tajuis olla tulematta..
 
Talvis tervetulloo takas arjen pariin :wave: Aikamoiset kemut teillä vissiin ollu B) no mut toiv. muuten oli antoisa loma =)
(.) : kauhia ku alkaa noi kp:t taas huidella taivaissa..! Positiivista kyllä nii on viimepäivinä ollu ajoittaista alavatsajuilimista ja turvotusta, jospa se täti vaikka tekis tuloaan.. :/
Niin ja onnea xAnnax ja mimmukka :heart: :flower: !!
 
Dada, mie pistin alkavaks siittä ko kunno vuoto alko, iha kute tavallistenkii menkkojen kans.

Voi ku ol tuas vaa tuon yhe yön pois, ni jo huomas taas kuin ihana tuo mun mies on! Ol nii ikäväki sitä jo vaik noi vähä aikaa eros oltiinki :) Sit ko näin ni oi joi, ko ol iha hirmusen komee ko uus hihaton paitakin.. njamiii...;)

Täällä vuoto kyl ollu outoo.. ei tuu ehk nii paljoa ko enne mut silti suht runsaasti, ja mustia lönttejä seas.. iha ko ois keskenmeno tullu.. Iha samalaine kipuki ol välil mut välil sit kipu ol vaa menkkakivun tapasta...Tiedä sit..
 
miracle meillä näkymmä on sama hääpäivä. Sun profiilista huomasin et tasan 2kk..niin täälläkin.

Taidan ovuloida tosi myöhään, jos ovuloin ollenkaan.. Mahikset aika pienet.. ajettelen mennä tjottailu meinigillä etiäpäin..ja taitaa syksyllä olla pakko hakea hormonit avuksi...:(
Mulla on täs pari päivää vatsassa tuntunut kuin munasarjat sais jotain sähköiskua ei siis tavallista "menkka"kipua... aargh.. mitä enemmän alkaa miettimään oireita sen enemmän niitä on. Vaikka lupailin itselle etten mieti...!!!!
 
Moi kaikille!
Mua ja miestä pyydettiin tänään yhen mun hyvien ystävien tulevan lapsen kummeiks. Aivan ihanaa. Olen todella iloinen :heart:

Oon tässä ootellu mahdollista kiinnittymiskipua, mutta ei ole mitään tuntenut. Muuten mulla on kaikki samat kun sulla ElinaMaria. =)
 
Kymysys!!
Onko joku tuntenut joskus sellasta et munasarjat sais sähköiskuja??? vai kasvaako mun pco munarjani vain.. tai sit joku yksittäinen kysta? Mä olen ihan ulalla.. varmaankin monella on sellainen tunne, että jos kumminkin... Mä olen alkanut analysoimaan kaikkea mitä mun kropassa tapahtuu.. osa minusta sanoo, että ihan turhaan.. odota syksyyn ja hormoneita ja osa taas että jos kuitenkin... Haluaisin vain viettää ihan normaalia elämää enkä KOKO AJAN AJATELLA!!!!!
 
Suunnistaja joo mulla oli noita jännän "polttavia" nippailuja, jotka kesti max.pari sekunttii...eniten kun tein raskasta hommaa, mutta lauantaina aamupäivällä ihan istuessakin pari kertaa sillee jännästi nippaili.
ja tosiaankin molemmin puolin mahaa suunnilleen navan korkeudelta.
 

Yhteistyössä