Hellou! Tervetuloa
Melisha
Kjääks meidän asuntoa kävi katsomassa sellainen nuori pariskunta äsken. Ja Awww sillä naisella oli massu pystyssä :heart: Kuvitelkaa nyt ku mie möllötän sitä mahaa suurinpiirtein koko ajan :headwall: :heart:
Humu Onnea, toivotaan parasta :heart:
tyty86 Miullakin on kroppa ihan sekasi
No tietty pillereiden jälkeen,kauheet maha kivut ollu ja yli laitojen tulee vuodot välillä.Ja haisee pahalle.Tai silleen mahemmalle ku pillereiden kanssa.
Huoh.mie odotan että se gyne soittais tällä viikolla miulle ja kuhtuis nopeasti sinne tutkimuksiin ja ottas ne himskutin koepalat. Mut mulla on tavallaan sellanen tunne.Ettei sielä ole mitään kauhean pahaa.Eli jotain tulehdusta vaan.Koska minulla ei koske mihinkään eikä ole mitään oireita.Mutta voihan se olla piilevääkin.Ku 3 taso viittaa myös jo syöpään mutta ei pakosti. Mutta en usko että mulla olis sellaisia kauheuksia.
Ääh haluaisin jo teidän kanssa päästä yrittämään.Kohta täällä on varmaan kaikki kerenneet plussata,ennen ku mie tuun takasi.Ja täs pitäs vielä toivoo ettei gyne sano mulle että pitäs olla toinen kuukaus kumin kanssa.