~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Tervetuloa Melisha =) Hieno homma Humu :heart: Tyty Mä jo ehdin luulla, et tsäpäkkä-typy oli meidät hyljänny :eek: Toivotaan ettei löytyisi mitään vakavaa :hug: :heart:

ElinaMaria kylläpä on samanmoiset oireet.. Kopsin tähän sun tekstin:
Pöh. Tyhmä kroppa kun tällä tavalla kiusaa. Ensin alkaa menkat jotka ei sit alakkaan ja sit ehtii jo miettiä et olisko raskaana ja sit testit näyttää vaan negaa. Eikä menkkoja näy eikä kuulu. :headwall: Just näin |O
 
täällä kroppa sekoilee :headwall: napukka on raollaa ja löllerö ja vasta kp10 :eek: mitä hittoo..ja ovsitestii tulee haamu-->eli nega..mutta en uskalla olla tikuttamatta ku vaikuttaa siltä et ovista pukkaa mikä on toosi outo tähä aikaa kierrosta..en tajuu..
humu :hug: toivotaa et tulis plussa..
 
Louvre, onks sulla mitään muita oireita? Mulla ei nimitäin oo mitään! Tissit ei oo kipeet, ei mitään äklöolojakaan eikä mitään. Välillä selkää juilii ja mahassa nippailee välillä oikeelta ja välillä vasemmalta. :|
 
No niin nyt on siippa viety armeijan harmaisiin. Ja mie jäin koirien kanssa ihan yksin. Järkyttävä itku kohtaus iski, kun ajelin pois... ei meinannut tulla loppua. No onneksi sain koottua itseni ennen kauppaan menoa ihmiset varmaan luuli, et mulla on järkyttävä krapula. Silmät on nimittäin aivan punaiset.
aamulla tehtiin rakkautta saunassa (mies on aivan hullu saunaihminen ja halusi ennen lähtöä käydä, kun kolmeen viikkoon ei pääse) ja nyt toivotaan, et se tuottaisi hedelmää...
 
Hei taas!

Onnittelut haamuilijoille/plussanneille ja :hug: sitä tarvitseville
Lähdinkin sitten miehen mukaan lappiin anoppilaan kun en en tullut (onneksi) tosi kipeäksi. Perjantaina oli vielä huono olo, mut muuten oli oikein kiva vknloppu, viime yönä tultiin takas ja mulla tänään vapaapäivä! :D sitten on kaks päivää töitä ja taas 2 tai 3 vaparia, riippuu teenkö yhden vuoronvaihdon.

Kohta alkaa kesäloma, ihanaa! Me ei olla vieläkään päätetty miehen kanssa mihin lähdetään reissuun, joko Ruotsiin tai Viroon autolla.
 
Hellou! Tervetuloa Melisha

Kjääks meidän asuntoa kävi katsomassa sellainen nuori pariskunta äsken. Ja Awww sillä naisella oli massu pystyssä :heart: Kuvitelkaa nyt ku mie möllötän sitä mahaa suurinpiirtein koko ajan :headwall: :heart:

Humu Onnea, toivotaan parasta :heart:

tyty86 Miullakin on kroppa ihan sekasi :D No tietty pillereiden jälkeen,kauheet maha kivut ollu ja yli laitojen tulee vuodot välillä.Ja haisee pahalle.Tai silleen mahemmalle ku pillereiden kanssa.

Huoh.mie odotan että se gyne soittais tällä viikolla miulle ja kuhtuis nopeasti sinne tutkimuksiin ja ottas ne himskutin koepalat. Mut mulla on tavallaan sellanen tunne.Ettei sielä ole mitään kauhean pahaa.Eli jotain tulehdusta vaan.Koska minulla ei koske mihinkään eikä ole mitään oireita.Mutta voihan se olla piilevääkin.Ku 3 taso viittaa myös jo syöpään mutta ei pakosti. Mutta en usko että mulla olis sellaisia kauheuksia.

Ääh haluaisin jo teidän kanssa päästä yrittämään.Kohta täällä on varmaan kaikki kerenneet plussata,ennen ku mie tuun takasi.Ja täs pitäs vielä toivoo ettei gyne sano mulle että pitäs olla toinen kuukaus kumin kanssa. :(
 
muih :)

kyl on kiva olla kotona... olen sen iloksi ehtiny jo pari koneellista pyykkiä pestä ja kohta pitäis alkaa kokkaa ihan aikuisten oikeesti, kunnon ruokaa..

Sannya relax B) oot niin nuori, en usko sulla mitään syöpää olevan... eikä papa 3 välttistäkää oo ees kauhean huolestuttava.. jos 2 tulos kertoo yleensä vaan hiivatulehduksesta tai muusta vaarattomasta... mutta tsemppipeukkuja sulle silti =) ollaan vissiin muute kaimoja? jos siis oot sanna :)
 
Chamorphis
Hei kaikille! Piti tulla välillä tännekkin taas moikkaamaan ja pistään tornado puhuri! ++++++++++++++++++++ :whistle:
Ja samalla vähän omia kuulumisia kertoa. Olin tänään neuvolassa ja ekaa kertaa kuulin Nasun sydänäänet ja ne kuului niin ihanan voimakkaana! Viimein ja vihdoin voi uskoo et siellä mahassa on elämää!!! :heart:
Voi mä niin toivon kaikille teille, että tulisitte pian tonne plussanneisiin ja saisitte tuntea tämän uskomattoman tunteen kans! =)
 
Juu oha se uskomaton fiilis.. sit ko ois suana sen onnen pitääki ni mikäs siinä... Ny miula o vähä ankeempi olo plussaamisen ja tän kaiken osalta ni en juuri ossoo taaskaa toisten onneen tulla mukaan vilpittömästi.. anteeksi siittä :ashamed:
 
he-hei. Mä just laskeskelin, et ekassa raskaudessa tein ekan testin dpo 18 ja oli puhdas nega. (muistan ku ihmettelin oloani ja tein testin mut ku oli nega niin lähin ryyppäämään) Sit kaks viikkoo sen jälkeen olo oli niin outo et oli pakko tehä uus ja sitte oliki vahva plussa. Et ehkä mä vaan oon hidas ton hcg:n kanssa? :/ Voipi olla...

munkin toinen nimi on Maria! :D jos ette oo vielä hokannu mun nikistä... :LOL:
 

Yhteistyössä