~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

miracle, taitaa olla hyvä ratkaisu nuo matalat kengät... mä ostin jo yhet kengät missä on 7 cm korot! mä kuvittelin et mä olisin niillä häissä mut saa nyt nähä... voi olla jopa mulle liikaa koko päiväksi! :LOL: vaikka konkari olenkin noilla koroilla... :D

Sannya :hug: :hug: toivotaan että asia selviää pian!! :(

TA: olisit ollu näkemässä kun mun siippa yritti kasata sitä grilliä! :LOL: hirvee kiroilu vaan kuulu!! :LOL:

Mie: Selkää juimii! :wave: hyvin menkkamaista touhua... :| ja mahaa ja kylkiä kans. auh. toivottavasti enteilis jotain muuta kun menkkoja... ;)
 
Tännehän on tullut paljon teksitä.. Onnittelut mimmukalle!! Miraclelle malttia ja positiivisia ajatuksia..

Onneksi tosiaan suurinpiirtein jokainen saa sellaset häät ku haluaa. Meillä oli häät viime kesänä. Sellaset 80 vierasta. Just sopiva määrä.. Pelejen ja leikkejen miettimisen jätin kaasolle. Enkä kyllä yhtään kadu. Koristeet ja kukat oli omasta penkistä.. Oli kyl iiihana päivä. Illalla oli kyl tosi väsy mutta onnellinen olo.

Mies varas ensimmäiseksi hääpäiväksi mehtä kämpän lapista :LOL: Ilman sähköjä ja vettä. Tulee kyl olemaan eksoottinen viikonloppu. ;)

 


2.7.2008




Laala...................... kp 146/??..................................yk 1




Kride........................kp 42/20-30..................................yk 3
Kauris-82.................kp 36/28-35..................................yk 3
Santtuli....................kp 34/27........................................yk 3
Kuumeilija............... kp 34/26-35..................................yk 5
xAnnax....................kp 33/ 28-31 .................................yk 7
Humu82..................kp 30/27-33.....................................yk 3




ElinaMaria..............kp 27/28...........................................yk 5
miracle....................kp 26/27...........................yk 3(yht.yk 6)
Talvis.......................kp 25/30-31(-46).............................yk 3
kiharapää............... kp 25/32-35(-43).............................yk 10
Arabel......................kp 25/25.........................................yk 14
Citilda......................kp 25/27-28.....................................yk 4
Siniviuhka............... kp 22/26-29......................................yk 5
Ouska......................kp 21/28-??.......................................yk 4
mulmul.................... kp 21/25-28.......................................yk 11
Hemuli1981.............kp 20/28-38........................................yk 2
Piglet...................... kp 20/27-....................(taustailee)



Duffy........................kp 19/?? .............................................yk 3
Zoe-F.......................kp 19/??.............................................yk 1
Henuliini..................kp 19/30-35........................................yk 1
nibbler.................... kp 17/28.............................................yk 13
TinyAngel.................kp 14/29-30........................................yk 4
Nera-85....................kp 13/28-35.......................................yk 3
Suunnistaja.............kp 12/26-28........................................yk 4
Sannya.....................kp 11/28.........(pitää taukoa yrityksestä )
johanna83...............kp 10/32-40.......................................yk 4



Minnie-.....................kp 9/30-33.......................................yk 3
HaLPe......................kp 8/24-25.......................................yk 5
Veena......................kp 8/24-28.......................................yk 14
papaijaa8................kp 8/28-30.........................................yk9
Lumikeiju.................kp 7/28- ...........................................yk 3
Miragle88.................kp 7/34..............................................yk1
Mersey.....................kp 6/30.............................................yk 5
outsa5.....................kp 5/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 5/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 4/39-41......................................yk15
Emiliana.................. kp 1/28-33...................................... yk 4
EllaMaaria................kp?/??................................................yk 1
Jouskari-82.........................................................................yk10

[color]

HAAMUJENGI:

Nanniina..................kp 36/32-36..................................yk 9
[color]

Taustailee:


Diodium
apsu
Linna
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on

[color]



PLUSSANNEET: :heart::heart::heart:

miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9

kesk.arvo = yk 4,5 (171/38)


 
Suunnistaja, juu voi olla, et simahettaa meki aika het sit :D Mut kyl me saatii onneks toi asia hyvinkii sovittua eikä ennee minkäälaista kismaa ollu :)

Ny kirjottelen näi myöhää siks ko tein äsken niit tienvarsikylttejä häitä varte, iski vaa yhtäkkinen innostus tuossa puol yhe maissa :LOL: Eli päällystin kontaktimuovilla ja väsäsin muuteskii loppuun, ennee niist uupuu ne kepit :p Voinkii sit näyttää miehelle het ko se herää (ko herää töihi tos varmaa tunnin sisäl viimestää), jos ite oon viel hereil :)
 
huomenta kaikille neidoille :heart: Mä sit nukuin viime yön sohvalla jee jee.Kaiken lisäksi omasta tahdostani ku en halunnu nukkuu yksin isos sänhys.Avokki suuttu mulle yöllä vähän ku rämpytin tekstaria siskon kaa :D Joopa joo.Tyypillistä avokkia.Paitti tää on eka kerta meidän seurustelun aikana ku nukutaan erihuoneis.
Noh sit ku heräsin aamulla menin veskii ja katoin peiliin,näin siellä kauheen ruman akan jolla oli silmät ihan punaset ja turvonneet:eli tuli yöllä vähän vollotettua.No si kipasin siskon luona naapurissa juttelee,se on lähihoitaja.Nii se kerto että se mun kipu yhdynnän aikana saattaa johtua siitä kun en ole tarpeksi kostea ja emätin työntyy samalla sisään päin kun ei saa liukastetta.Eli pitäs varmaan joku ilta kokeilla jotain liukasta :whistle: mut sellasta joka on turvallista,nii eli siis ettei vähennä mahdollisuutta.
Sit soitan siinä 9 nurkilla sinne lääkäriin,ja kyllä perkele äpätän nille että haluun nopeesti sille gynelle ja tietää että mitäs muutoksia sielä mun alapäässä onkaan.Nyt pitää vaan toivoo ettei ole pahempaa.

Eli tytöt hei,voitteko olla miun tukena ja pitää peukkuja.Mie en oo ikinä pelänny näin kauheesti tällästä.Mut se saattaa olla,että turhaan pelkäänkin

Huoh pitäs töitä näköjään ruveta tekee :D
 
Hei täällähän plussaillaan taas Onnen halit mimmukalle :hug:
Ja sannaylle kans halituksia :hug: eiköhän siel ole kaikki kunnossa!
Täti sitten kaarasi muualle? Ja tiedättekö jotenkin on helpottava olo, ettei tarvitse tässä kuussa pettyä negasta. Ehkä tämä tauko tekeekin hyvää... saa ajatuksia muualle...

:)
 
mimmukka: onnea :fower:

Täti tuli viimeinkin, onneksi. Ei siihen mennyt kuin ennätykselliset 40 ja jotain päivää! Veikkaan, että olin oikeassa siinä ettei ovista tullut ja antoi siksi odotella itseään. Ihana saada uusi kierto käyntiin. Huomenna on kuitenkin soittoaika lääkärille ja saa kuitenkin noi veri- ym kokeiden tulokset, tulee sitten sitäkin kautta varmistettua, että kaikki on ok. Toivottavasti kiero nyt jatkuu normaalisti.

Mukavaa, aurinkoista ja hedelmällistä päivää kaikille!
emiliana kp 1/28-33 yk 4
 
Mersey Niinpä,olin mie silleen helpottunut.Ku kävin lukee muiden juttuja joilla on ollu papa 3 tasoo,nii he ovat saaneet hoidettua sen asian jne.. Mut sit minua jänskättää jos sieltä löytyykin jotain syöpään viittavaa alkavaa siis jne.Mut nekin saa hoidettu.Yhdellä naisella olivat hoitaneet :)
 
miracle ymmärrän vitutukses..ku täällä tavallaan pakko tilanne varmaa et tän kuun joutuu pitää taukoo yritykses ku mies lähtee sinne lappii :( inhottaa sikanaa..tuntuu iha turhalta kuukaudelta jos ei pääse yrittää ees tärppii..

Täällä ollaan yhes aamul siivottu.matot ulos ja luuttuuminen..illaks duuniin. :kieh: ei natsais yhtää..nii kuuma ilmakii..vois olla vaa biitsil ottaa arskaa B)
 
Sannya jos siellä olis jotain tollasta niin eikai se noin oireilis..? Uskon, että sun sisko on oikeessa. Tsemppiä!

ON tänään tuli ovulaatiotestiin plussa, ehkä ihan vähän haaleempi se toinen viiva mutta tulkitsen sen plussaksi. Peitot jo äsken heilu. :D
 
Onnea Suunnistaja ovisplussasta!!

Mie hain hääpuvun ja voi järkky se ol upee!!! Mut sitä pittää kyl vähä lyhentää sitä niskalenksua ko tuli kai mitattuu miehen kans vähä liian pitkäks se väli hartioista nänniin... Ja korkkarit ostaa ellei sit hitusen yhennä pukua :p tosin jos sitä niskalenksua vähä lyhentää ni sithää pukukin nousee korkeemmalle :)
 
Heipparallaa :)
:hug: miracle, tuliko se tätsy jo ihan kunnolla kylään??

Täällä vapaa-päivää viettelen, ajattelin oikei ottaa aurinkoa ja rentoutua mut v*tut ku ukkostaa ja sataa, jyrisee ihan hirmuisesti, onneks on kannettava niin ei ainkaa kone poksahda :D saattas ehkä seota jos ei tänne pääsisi :eek: hui..

hei saako noita ovis testejä mistä muualta ko netistä??
 
Suunnistaja Juu taitaa olla oikeassa.
Tänään soitin sille,ja lääkäri sano että ei ole hätää,muutaku mulla on vaan oma hätäni. Ne ottaa kuulma pari koepalaa sieltä.Tietääkö kukaan millainen toimenpide ko.homma on?Koskeeko jne?
 
sannya se on ihan perus toimenpide, vähä ku papan otto, eli samalla lailla oot siinä penkissä ja sit ne nipsasee sieltä pienen palan, ei se satu, vähä nipistää ikävästi, mulla ekan kerran jälkeen sattu sit pikkasen loppu illan mut meni sitte ohi, ja ne antao ainaki mulle sillo jo valmiiks särkylääkkeen et kun joillaki on arempi ja joillai ei ees tunnu.. mie oon nyt puolen vuoden välein käyny antaa koepalan vaikka kaikki onki kunnossa mut varmuuden vuoks :D hyvin se menee, et katsos oo ainut :hug:
 

Yhteistyössä