Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Meille syntyi perjantaina poika 4 tunnin rutistuksen jälkeen mitoilla 4535g ja 52 cm. Tänään tultiin kotiin, pidempää raporttia myöhemmin ;) viides
  2. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Jokohan maotao lähti??? Toivottavasti ;) Täällä alkaa jännitys olla huipussaan. Puolen toista tunnin päästä pitäisi olla sairaalalla. Toivottavasti eivät laita enää takaisin kotiin, kun maksa-arvot olivat kuitenkin nousussa ja ylävatsakin on alkanut taas vihoitella. Mutta supistuksia...
  3. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Yamini, masukas ja kuunkulta; Onnittelut nyyteistä!!! :flower: :flower: :flower: Minä en ole varsinaiseen siivoukseen asti vielä päässyt :/ . Pari koneellista pyykkiä olen nyt pessyt (tai toinen on tällä hetkellä pyörimässä). Muuten koko päivä on mennyt tuon kuopus-riiviön jälkien...
  4. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Varsinaista ehkäisyä meillä ei enää tarvita, kun mulle on siis tarkoitus tehdä se sterilisaatio, muuten varmaan kondomeilla pelattaisiin, kun en tykkää käyttää hormoneja ja kuparikierukastakin saattaa jo nyt reilu kuukautisvuoto runsastua. Tänään ajattelin vielä imuroida ja pestä lattiat...
  5. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Isänpäivän ajattelin tänä vuonna viettää sairaalassa :D . Täytyy lasten kanssa sopia aamupalasta ja ostaa joku valmiskakku. Saavat sitten tehdä isälle aamiaisen. Meillä on ollut tapana aina miehen kanssa, että joka synttäri ja äitien- ja isänpäiväaamu, autellaan lapsia valmistamaan aamupala...
  6. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Ja TAAS uusi tyttönen syntynyt; Onnea DAYA!!! :flower: Nyt näitä vauvoja alkoi tulla sitten ihan urakalla (kaikille muille paitsi mulle :snotty: ;) ). Mies on kuulemma jo tunnin päästä tulossa kotiin, pääsenpähän sitten kauppaan... viides, joka ei ole kyllä tänään tehnyt YHTÄÄN...
  7. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    onnittelut rinzessalle pojasta!
  8. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Ja taas uusi tyttö maailmassa :D ; Onnea sohvi! :flower:
  9. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Taas on tullut tyttöjä maailmaan; ONNEA MNP4, MYMMELI JA HOPEAKAISLA!!! :flower: :flower: :flower: jonzku; verenpaineen nousu loppuraskaudesta VOI olla myös ihan vain merkki että synnytys on lähellä. Mulla ollut aina verenpaineet hieman koholla viimeisessä neuvolassa ennen syntymää. Mutta...
  10. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Nopeasti pyörikki; tervetuloa mukaan!! Sarppa; onnittelut pienestä pojasta!!! Juuri pirahti ruokakello eli syömään kiiruhtaa hän... viides
  11. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    mammukka; toivottavasti pian alkaa tapahtumaan! Mulla ei kyllä varmaan pää enää kestäisi tuollaista jännitystä :D . Tsemppiä matkaan!!! Voi elämä, että väsyttää, mikään ei nyt jaksa innostaa :( . Kotityötkin tuntuvat nyt ylivoimaisilta. Ja nää 4 pikku riiviötä sekä mies tuntuvat...
  12. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Huih, täällähän on monella jännät paikat; Anzkuli, löllykkä, hopeakaisla, mammukka nyt ainakin jäi mieleen :D . Varmasti tämän ja huomisen päivän aikana kuullaan lisää vauvauutisia!!! Niin ja mammukka kannattaa ainakin soitella sinne synnärille ja kysellä tuosta vuodosta, munkin mielestä...
  13. V

    Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

    Jep, vihdoinkin meidän kuukausi on täällä. Toivottavasti kellään ei mene joulukuulle!! RD; iso ja lämmin :hug: ! Túo on todella rankka tilanne, toivottavasti siskosi löytää uudelleen elämän halun kipinän. HariMao; suloiset pikkuiset on teillä siellä :heart: Kiitokset Luminkalle...
  14. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    JennyA; onpas söpö tyttönen!!! :)
  15. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Äityliini; tulispa täälläkin lunta eikä vettä :/ . Tänään olis viimenen päivä syntyä, että tulis lapsilisät jo marraskuussa :D . Eipä taida täällä ainakaan onnistua. Olen kyllä ollut koko päivän niin nuutunut, etten kyllä jaksaiskaan. Kun tulin käyrältä, niin menin tuon nuorimmaisen kanssa...
  16. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Janetelle tsemmpiä matkaan!!! Täällä viime yö meni taas vähän käsille, kurkku on tosi kipeä, nenä tukkeessa jne. Kuumetta ei kai ole vielä nostanut, en ole kyllä mitannutkaan, mutta olo on ihan nuutunut. Puolen päivän tienoilla pitäisi raahautua sinne Koksiin taas käyrälle. Onhan se mukava...
  17. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Daya; tervetuloa mukaan! tulentyttö; onnittelut pojasta!! Ilmeisesti kaikki on nyt onneksi hyvin, vaikka pienen alkutaival olikin rankka! rinzessa; toivottavasti pikku prinssisi ei enää pitkään sinua odotuttaisi! :hug: . Miten olo voikaan olla näin väsynyt :( . Tuon flunssan...
  18. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Ihaa; :flower: Paljon onnea pikkuisen pojan johdosta!!! :flower:
  19. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    estrella; minä ostin kirppikseltä uuden k.pussin ja maksoi 6 e. Ennestään mulla oli semmonen sydämen muotoinen, mutta tämä uusi pitkulainen on paremman mallinen kun pysyy paremmin paikoillaan pitämättä.
  20. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Huomenta taas kaikille! Täällä vielä ollaan yhdessä kasassa, supistukset sitten taas hiipuivat kestettyään 5 tuntia n. 10 minuutin väleillä... No toivottavasti edes kypsyttivät paikkoja.. Kuunkulta; Se, että pää on alhaalla ei tarkoita välttämättä että on kiinnittynyt vaan että on...

Yhteistyössä