Marraskuun masunkasvattajat MARRASKUUSSA, kaikki vauvat masusta ulos =)

onnea vauvautuneille :flower:

pyörikki harsot ja ne äippäpaketin vaipat juur sopivia vasta syntyneelle ja muut saman kokoisetkin.... jos sulla ei ole nippanappia jolla "suljetaan" noi äippäpaketin vaipat ja harsot tai muutkin tarrattomat niin kannattaa siihenkin tutustua se on pieni muovinen sydeemi jolla nuo vaipat pysyy kireinä villahousujenkin alla kun tarrallinen vaippakuori kyllä pitää vaipan paikallaan mutta villahousu ei välttämättä..... niin ja sit suosittelen jotain kuivaliinaa vaippojen sisälle ni ei tunnu pyllyssä märältä vaikka vaippa oliskin pissassa.... esim mikrofleesestä leikattuja vaipan mallisia paloja:) noi estää myös hankaumia yms... kun se on niin pehmeetä!

mäki haluun jo synnyttämään |O

-äiti88 ja toukka 38+5-
 
Onnea kaikille tuoreille äideille! :flower: En pysy enää laskuissa mukana.

Meidän tyttö se vaan köllöttelee tyytyväisenä masussa 40+4 viikoilla. Tänään "tilasin" oma-kätilön tänne ja käydään vähän läpi noita tavaroita joita mulla on hankittuna. Sitte pitäis viellä lähteä sairaalaan käyrille. Vaan mitäs tuo hyödyttää kun itse tiedän, ettei suppareita ole, niin ei mittää tapahdukaan... mutta tietysti hyvä vauvan sydänäänet kontrolloida!

Mutta ny tuli kätilö! :wave:
 

täällähän saa joka kerta onnitella kun käy :eek:

eli onnea RINZESSA;SOHVI ja kaikki muutkin ketä tän viestin kirjottamisen aikana vauvautuu hih!!

täällä neuvolassa käyty paineet oli noussu..138/95!!!pissa oli siinä ja siinä oliko plussalla..ja kun mulla on tätä päänsärkyä...toivottavasti viittais noi paineet synnytyksen lähenemiseen..saan muuten viel myrkytyksen riesakseni nyt loppu ajax..

noh sovittiin et jos nousee paineet ni soitto synnärille..muuten vaan kotosalla nyt...turvotus vaan lisääntyy..on sormetkin ihan palikat=(

mut mä ilmotin jo neuvola tätille etten tuu ens vkolla vaan saa tulla meille..naureskeli kun sanoin et tänään lähen synnyttää et äitilläni olis huomenna synttärit ja kun en ii lahjaa ostanu ni pitää tehä se heheh!!!olis mummi ilonen=)

noh eipä kyllä ees supistele...

LUMINKA-mä lähetän tän vauva mahan ja neuvola käynnit sulle jooko?palauta sit synnytyksen jälkeen

:LOL:
saat ihan ilmasix lainaan=)

noh joo nyt vaihteex sohvalle syömään..

rv 38+4
 
Typykkä syntyi 2.11. klo 1.13 :heart:

Sairaalaan lähdettiin lauantaina puol seitsemän jälkeen kun supparit muuttuivat liian kipeiksi. Kaikki sujui hyvin, ponnistusvaihe kesti kokonaista 3 minuuttia. Olo oli hyvä heti synnytyksen jälkeen ja tänään iltapäivällä tulimme kotiin. Isosisko on lievästi sanottuna innoissaan.

Onnea kaikille muillekin vauvansa saaneille ja tsemppiä niille jotka vielä odottavat!

Terveisin onnellinen ja hyvinvoiva Daya ja Saara 2 vrk
 
Onneksi olkoon kaikille vauvaantuneille :flower: :hug:

Tämä nyt ainakin minusta kuulostaa hölmöltä kysymykseltä mutta hirveän moni on kirjoittanut nuista sukkapuikko kivuista niin mitä ne on? :snotty:

Mulle ei ole kerrottu että mitä se sellainen on..

Tämä päivä on mennyt kaverin luona ollessa,vähän vaihtelua tuonne oman neljän seinän sisälle. =)
ala maha ollut todella kipeä ja tuntuu kuin vauva yrittäisi todella puskea päänsä tuolta ulos.Pari kipeää supistustaki ollut mutta ei sen kummemmin.tuntuu että koko ajan valuisi jotain ja aamulla tulikin jotain ja haisi imelälle,mutta se oli aivan kirkasta.ei mitään väriä.
mutta näillä eväillä eteenpäin.
 
Onnea taas uusille vauvautuneille, kateellisena teidän juttuja lueskelen.

Täällä tylsää... ei supistele, eikä muutakaan. Pitää keksiä jotain sisältöä näihin päiviintai odottavan aika tulee todella piiiiiiiiitkäksi.

Soittelin just miehelle että haluan ulos syömään tänään, juhlitaan vaikka isänpäivää ennakkoon. :p Eihän sitä koskaan tiedä jos olen vaikka isänpäivänä laitoksella, joopa-joo, hillun täällä varmaan vielä kuun lopussakin... esikoinenkin kyseli tänään että koska se vauva oikeen on valmis??? Niinpä... =)

Möökö sun lirahtelut kuulosti kyllä aika lapsivedelle, mutta niinkuin synnäriltä mulle tänään sanottiin kun soittelin, niin näillä viikoilla voi lirahdella kaiken näköistä... :D

Nyt leikkimään hetkeksi autoilla, jotta saan pojan ylipuhuttua ravintolareissulle vielä näin tarhapäivän jälkeen... ja huomenna olis taas neuvola, jee, oliskohan jo vika kerta???

Mukavaa iltaa kaikille mammoille ja tsemppiä tositoimiin pääseville!!!
 
keiju, muuten se vaippa mikä äsken valskas, oli LIBERO :LOL: jos nuo ei oo poikienvaippoja! ;)

Mies tuli äsken kotiin ja lähti esikoisen kanssa hakeen/ostaan talvirenkaita. Ärsyttävää kun tuo mies on aina semmonen, että kun on jotain kinaa ollut, niin tulee kotiin kuin ei mitään ois ollutkaan!! :kieh: Koitin ite olla hyvin viileen-neutraali ja puhuin vaan pakolliset.

Nyt tonnikalapastan tekoon!! :p
 
Onnea myös Dayalle! :flower:

Möökö: Mä ainakin kuvittelin, että mulla on sukkapuikkokipuja kun tuntui siltä, että vauva sukkapuikon kanssa tökkis tonne alapäähän :LOL:

Olipas kiva kun kätilö kävi täällä. Antoi neuvoja miten vauvan sais syntymään:
- Seksiä
- Nännien hierontaa min. puol tuntii (stimuloi suppareita)
- Lantion pyörittelyä tukea vasten nojaten.

Jaaha, milläs noista alottais :)
 
Onnea rinzessalle ja dayalle!!

Meillä esikoisella fuskas just pampersit ja liberot oli tosi hyviä vaikka poika onkin! :) Nyt ostin eka paketin muumivaippoja kun olivat halvimpia ihan pienissä vaipoissa. Halvimmilla lähetään liikkeelle meillä ja toivotaan että ovat toimivia! :)

Tukala olo jatkuu vaan, mutta ei kipeesti supistele. Jonkun verran puristelee kyllä - muutamia kertoja tunnissa, mutta ei koske. Eli ärsyttävästi vaan... Ja täälläki tuntuu että vauva ois tulossa ulos ihan mistä kohasta vaan, vaikkapa sit läpi mahan. Mukavasti pää painuu tuonne alas supistaessa. Liikkeetki tuntuu niin alhaalla että eipä alempana enää vois tuntua. Vauvan hikkaki tuntu tänään miulla takapuolessa! :LOL:

Herkkuhammasta alkoi kolottaa ja tein tuossa semmosen sitruunaisen marenkipiirakkasysteemin. Ihan uutta ohjetta kokeilin. Kunhan jäähtyy niin päästään maistelemaan. Miehen siskot tulee koemaistajiks. NAMSK!
 
onnea daya! :flower: siis oikeesti mikä vimma teillä kaikilla on nyt heti ensimmäisinä päivinä jakaantua... ;)
tänne ei mitään muutosta supistelee silloin tällöin,muttei kipeesti edes.blaah.ei taida tulla lähtöä vielä kahteen viikkoon vaikka kuinka olis neuvolatädin mukaan niin alhaalla että parilla supistuksella lähtis muka tulemaan...pyh,sanon minä :kieh:
no,nyt janssonikiusausta mussuttamaan,kohta se laskettu aikakin poksahtaa....

noonie 39+6
 
Ja TAAS uusi tyttönen syntynyt; Onnea DAYA!!! :flower:

Nyt näitä vauvoja alkoi tulla sitten ihan urakalla (kaikille muille paitsi mulle :snotty: ;) ).

Mies on kuulemma jo tunnin päästä tulossa kotiin, pääsenpähän sitten kauppaan...

viides, joka ei ole kyllä tänään tehnyt YHTÄÄN MITÄÄN. Puolustukseksi sanottakoon, että äsken meillä kävi kaveri kahvittelemassa ja siinä menikin monta tuntia ;)
 
:eek: :eek: Herranen aika miten paljon vauvailmoituksia onkaan tullut eilisen ja tän päivän aikana :heart:

Onnea tuhannesti kaikille vauvansa lunastaneille :heart: :flower: . Ihanaa, että Rinzessakin pääsi vihdoinkin tukalasta olostaan ja sai Rinssin syliin :hug:

Elkää nyt ihan kaikki vielä synnyttäkö, muuten minä yksikseni roikun täällä vielä kuun lopussakin :kieh: . Ei siis kyllä ole niin minkäänlaisia tuntemuksia, että tämä tyllerö päättäisi masuyksiöstään luopua :snotty: . Häätämiseksihän se varmaan taas menee :kieh: ... Mutta tsemppiä ja voimia kaikille meille jotka vielä kärvistelevät mahojensa kanssa, kyllä se päivä meillekin koittaa joskus :)

HC 39+5
 

Yhteistyössä