huomenta vaan, ja
tervetuloa möökö!
mulla meni taas yö ihan ketuilleen,koko ajan jotenkin lievästi oksetti, heräilin tunnin välein ja sit kolmesta eteenpäin valvoin johkin puol 5:een kun supisteli n.10-15 min. välein, mut ei olleet mun mielestä mitenkään kipeitä. ja sit nukahdin..hereillä pysymiseen auttoi vielä meidän ihkaihana seinänaapuri, puolihullu keski-ikäinen viinalle perso nainen joka sit aina silloin tällöin yöllä päättää alkaa huutaan,ja röökaan,ja jostain se pirun käry tänne aina tulee...pitäis ottaa isännöitsijään yhteyttä että saisivat tulla tekeen sille "hajunsiirtymälle" jotain... :/
mulla ainaki sukkien ja kenkien laitto on ihan hirveetä taiteilua!ja kun jalat on ihan pullaa niin en voi käyttää kuin yksiä tennareita ja tottakai niissä on nauhat..eli nyt viimeisillä viikoilla mies on useesti saanut auttaa mua nauhojen sitomisessa kun ei mun kädet yllä tän ison mahan yli!!! :kieh:
eilen illalla tuli paniikki että eihän tuolle pompulalle ole mitään pieniä vaatteita kotiutumista varten! kun eikös ne 60cm vaatteet oo kummiskin aikas isoja...ulkopuku mulla on tuossa tommonen valkoinen teddyhaalari, mutta sit ei oikein kunnon sisävaatteita. täytyyköhän tässä vielä yrittää vaappua kaupoille..en oo uskaltanut kunnolla lähtee mihinkään sitten tiistaisen neuvola- ja kaupoillakäynnin, se kun veti olon niin kamalaksi.
tosin anoppi eilen puhelimessa sanoi että pitäis nyt alkaa ahertaan jotain siivousta ja käydä saunassa tms. että saatais tuo pihalle... |O mut enhän mä mitää pysty aloittamaan kun samantein työt pysähtyy kun alkaa supistaan ja sit hajoo muuten paikat ja...äh,valivali...ja poskiontelotkin on ihan kipeet,nuha taas.... ggrrrarrggghhh.. huono päivä.. :ashamed:
taidan mennä hetkeks tuonne sohvan uumeniin makoilemaan,josko olo siittä hieman paranis,keitän vaikka glögiä, ihan jouluhullu oon joo..jos ei kukaan oo vielä huomannut
noonie 39+1 (ei viikkookaan enää!!!!tai sitten melki kolme...)