Taas on tullut tyttöjä maailmaan; ONNEA MNP4, MYMMELI JA HOPEAKAISLA!!! :flower: :flower: :flower:
jonzku; verenpaineen nousu loppuraskaudesta VOI olla myös ihan vain merkki että synnytys on lähellä. Mulla ollut aina verenpaineet hieman koholla viimeisessä neuvolassa ennen syntymää. Mutta tarkkaile toki, että tuleeko muita raskausmyrkytyksen oireita.
Rinzessa; Osuitpas oikeaan, taitaa todellakin tulla tarkka vauva! Onnea ja tsemppiä matkaan, vaikka varmaan jo synnärillä puuhailet ellet ole jo urakasta suoriutunut!!
tietämätön; Täällä on myös parina päivänä nyt itkua tuherrettu, kun olo alkaa olla aika turhautunut tähän olo tilaan, kun kaikki kotityötkin tuntuvat ylivoimaisilta, seisomisesta tulee lähes samantien huono olo, kun syke nousee 150:en (siis ihan vain seisomisesta) mihinkään ei taivu ja lattiat täyttyvät koko ajan tavaroista.
helmi; jep, nuo miehet, järjenjättiläiset :/ , iso :hug: sulle! Meillä mies heräsi yöllä siihen, kun tein sudokua, kun uni ei vain tullut vaikka oli jo lähes pari tuntia sängyssä pyörinyt. Sitten kettuili jotain siitä, kun monena päivänä olen kuitenkin nukkunut päiväunet, yleensä kestoltaan n. 15-20 min. Ja aamullakin hän sitten päätti herättää minut jo ennen seitsemää, että lapset ehtivät kouluun (olisi voinut hyvin itsekin katsoa siihen asti, kunnes lähti töihin vähän ennen kahdeksaa ja lapset menivät vasta yhdeksäksi). Nyt olo on sitten suoraan sanonuttuna p**seestä. Ihmetteli sitten vain, että miksi olin niin pahalla tuulella aamulla.
Käytiin sitten eilen sielllä kaupassa kävellen. Koko matkan oikeastaan supisteli tosi tujusti ja vihloi alakertaan ja välillä vauva tuntui todella painavan alaspäin. Kotona vielä supistelut jatkui ja selkä oli ihan tulessa. Ja olin niiin uskomattoman puhki reissusta, että kun sain välipalat syötettyä lapsille, kaaduin suoraan sänkyyn ja nukuin poikkeuksellisesti lähes tunnin (ja tästä se mies sitten varmaan kimmastui yöllä, kun oli tuolla välin yrittänyt soittaa). Unien aikana supistuksetkin sitten hiipuivat, hyvä niin, olin kyllä koko illan aivan poikki. Eipä miehestä juuri apuja iltatoimissakaan ollut, tuli töistä kahdeksan maissa (teki siis 12 tunnin päivän kyllä ), söi iltapalan ja kömpi suoraan sänkyyn katsomaan töllöä.
Mutta nyt kyllä ärsyttää tuo miehen naamakin niin paljon, että toivottavasti menee töissä MYÖHÄÄN :kieh:
viides rv 38+3 (viikko tai viikko+1päivää jäljellä????)