Huomenta!
*haukotus*
Täällä herätty (lue:noustu ylös) puoli viideltä.. |O Koitin ukkelia saada vielä nukahtamaan, mutta oli tullut isot kakat, eikä sitten enää muutakuin killitellyt mua noilla tummilla silmillään :heart:
Tultiin sitten alakertaan suosiolla, että isoveikka jatkais uniaan mahdollisimman pitkään.
Keitin kahvit ja söin jo pari voikkaria, kyllä maistuikin hyvälle!
Hopeakaisla: Oikein kaunis nimi neitokaiselle! Ja tuo on niin totta että sairaalassa jos oma vauva nukkuukin hyvin, niin herää kaikkiin muihin ääniin. Multa meni yöunet myös muiden vauvojen itkuun ja vikana yönä heräsin siihen kun ylemmässä kerroksessa synnytettiin ja voi sitä karjumisen määrää. Oikein pahaa teki kuunnella ja aatella että tolta se tosiaan kuulostaa.
Ehkäisystä,
RD taisi ainakin kysellä...niin meillä vähän samaa ongelmaa kuin mistä
manna mainitsi, eli pillereistä ei hyviä kokemuksia, kierukka ei myöskään houkuttele...kondomilla mentiin tässä aiemminkin jo melkein vuosi, mutta sekään nyt ei kovin hyvä vaihtoehto, etenkään miehen mielestä! Joten ei hajuakaan mikä nyt....ja vauvakiintiökin miehen mukaan ainakin ehdottomasti täys! Ei varmaan auta muutakuin sanoo ukolle että laittaa piuhat poikki!
Huolehtikoot tuo edes jonkun asian elämässään.
Vieraista oli myös puhetta....meille tuli siinä sitten heti seuraavana päivänä muutama vieras ja siitä eteenpäin viikon verran aina joku joka päivä, mutta aina he soittivat sopiiko tulla. Ja suurinosa ei ole vielä käynyt. Ihan kivan rauhassa ollaan oltu, sopivassa suhteessa vieraita ja omaa oleilua.
Koitan nyt ottaisko pikkuinen vielä tissiä, ja sitten nukkuun vielä kunnes esikoinen herää. Pappa (mun isä) tulee tänään hakeen aamupäivällä esikoista uimahalliin. =) ja mun äiti jää sitten tänne meidän seuraksi! Kiva kun nuo mummot ja papat jaksaa osallistua, ja esikoinen saa heiltä sitten sellaista extrahuomioo.
helmi