Onnittelut kaikille vauvautuneille :heart:
Ja tsemppiä niille, joilla pikkuiset vielä mahassa on...
Enpä itse ole jaksanut paljoa kirjoitella, luen kyllä päivittäin pariin kertaan. Tää uuden elämän opettelu vie voimia sen verran tehokkaasti, ettei pahemmin jaksa mitään fiksua kirjoitella.
Korppinen: Hyvin on meillä lähtenyt sujumaan. Tyttönen nukkuu keskimäärin 4 tunnin unia ja on aika kiltin oloinen, ei pahemmin itkeskele. Mulla itselläni on voimat hiukan vähissä, kun ei oo vielä ihan tottunut noihin yösyöttöihin, mut eiköhän tää tästä. Saan kuitenkin päivisin nukuttua vauvan kanssa yhdessä, joten univelkaa ei ihan hirveesti pääse kertymään. Kun vaan muuten palautuis tästä, istuminen on aika tuskaa välillä ja nuo tikit kutittaa
Mies lähti tänään töihin, oli meidän kanssa kotona viikon. Hieman aamulla hirvitti, miten mä tuon kanssa yksin täällä jaksan/pärjään, kun tähän asti on toinen ollut ottamassa sen, jos on siltä tuntunut. Mut ainakin tähän asti on menny ihan ok, neiti on kyllä nukkunut suurimman osan päivästä.
Vieraista ootte jutelleet, meillä kävi lauantaina eka perheen ulkopuolinen vieras ja tänään sit yks mun luokkakaveri. Muuten ollaan oltu enimmäkseen omalla porukalla, molempien perheet on tietty käyneet neitiä ihailemassa.
Meidän neidistä tuli muuten heti paikkakunnan julkkis...
Kävin paikallislehteen ilmoittamassa syntymästä, ja keksivät siellä, että tekevät meistä isänpäiväjutun lehteen. Eilen soikin puhelin jo aamusta, kun mun äiti oli saanut lehden käsiinsä =) Täytyy varmaan säilöä tuo lehti hyvään talteen, niin saa sit neidille näyttää kunhan on vähän isompi...
Nyt on kai lähdettävä ruokailupuuhiin, alkaa sen kuuloisia ääniä olla ilmassa...
-JennyA & prinsessa melkein 2 vkoa-