Hakutulokset

  1. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Onnea JennyA tytön johdosta!!! On nämä jänniä aikoja, kun ei tiedä kuka seuraavaksi ilmoittaa lähdöstä tai jo syntyneestä!!! Löllykkä lienee seuraava Minttu-Maaria; toivottavasti pikkuinen sieltä pian tulisi, ettei tarvisi enää kovin kauaa kärsiä noista r.myrkytyksen oireista...
  2. V

    Minkä ikäisinä olette saaneet ensimmäisen lapsenne?

    Esikoisen syntyessä oli 16v, toisen syntyessä 18, kolmannen 23, neljännen 26 ja tämän viidennen kohdalla olen joko 27 tai 28, la on 4 päivää ennen mun synttäreitä... viides rv 37+0
  3. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Toivottavasti rd ja kutmula, saatte hyviä uutisia...
  4. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    rd; Täälläkään ei mies oikein perusta noista rytmeistä, yksikin päivä syötin kuopukselle lounaan ennen kuin lähdin kauppaan ja sanoin että laittaa pojan nukkumaan, kun on syönyt loppuun. Kun tulin takaisin siellähän se poika kukkui. Kysyin sitten eikö poika käynyt nukkumaan, johon mies totesi...
  5. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Sen verran vielä omaa napaa, että tänään taas kuuntelin pitkän aikaa vauvan sydämen sykettä ja taas se kuullosti ihan tasaiselta, samaten napanuoran sykkeestä ei jäänyt lyöntejä väliin, joten nyt taas olen ihan rauhallisin mielin eikä ole mikään kiire saada vauvaa ulos. Lauantaina voisin yrittää...
  6. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Täällähän on TODELLA jännät paikat monella!! :D Montakohan uutta vauvaa syntyy seuraavan vuorokauden aikana, minä veikkaan vähintään kahta ;) viides
  7. V

    Hepatoosin kanssa kärvisteleville kysymyksiä?

    Möökö kiitos sinullekin vastauksesta! :flower: Onneksi sulla vauva päätti itse tulla ulos ennen laskettua aikaa, ettei käynyt hullusti! Myös mulla on kaikki vauvat syntyneet rv 39+3 - 39+4, joten samoille tienoille oletan tämän vauvan itsekseen menevän, jollei lääkärit siis näe syytä...
  8. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    JennyA; kannattaa tosiaankin vähintään soitella sinne synnärille. Minä kävisin ehkä jo näytilläkin... Mutta toivottavasti tosi olisi jo kyseessä, ettei sun tarvis enää kovin kauaa sietää noita kipuja :hug:
  9. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Toivottavasti korppisen synnytys pian käynnistyy... Huh, uimassa käyty. Tulipas virkistävä olo. Haettiin sitten kotimatkalla hampparit, kun sen verran kuitenkin kävi laiskottamaan, etten jaksanut ruokaa laittaa :whistle: Kuopus taisi äsken vähän haiskahtaa, täytyy kohta katsoa olisiko...
  10. V

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Huomenta täältäkin! Toivottavasti JennyA pääsee pian lähtemään, ei kuullosta mukavalta nuo supistelut, kun ovat kestäneet niin kauan. Luminkalle onnea kotiin pääsystä! Viime yö meni taas vähän niin ja näin, mutta ei haittaa kun ei tarvi töihin mennä. Kävin yhden jälkeen vessareissulla...

Yhteistyössä