Huomenia uuteen viikonloppuun!
Onnea
Jenny A:lle tytöstä! Kiva, että voidaan viellä odotella Korppisen kuulumisia.
Manna- mä oon kuullu, että monilla "oikeet supistukset" tuntuu nimenomaan enemmän selkäpuolella tai tuntuu jopa että olis oikeen kova vessahätä??? No niitä odotellessa... jossulle lähtö tulee niin onnea matkaan :wave:
Meillä ei mitään ihmeellistä. Torstaina ultrassa vauvalla kaikki hyvin, on ihan paikoillaan laskeutunut ja hieno naamakuvakin saatiin pitkästä aikaa. Kuulemma ei paina vauva viellä neljää kiloa vaikka iso onkin, joten helpotus sinäänsä. Lääkärit kieltäyty antamasta mulle painoarvioita. Olen kai valittanu liikaa saksasalaiseen makuun noista arvioiden heittelyistä. Mies ainakin sano että kannatais rouvan pitää vähän soukempaa suuta... no hyvä noitten saksalaisten lääkäreidenkin välillä kuulla vähä elämän totuuksia...????? Vai onko ne sittenkin hormonit, jotka puhuvat suullani
Laskettu aika mulla se ens viikon perjantai (ny 39+1) ja sitä ennen viellä ctg tiistaina ja perjantaina sitte sairaalaan taas näytille. Sen jälkeen joutuuki ravaamaan parin päivän välein näytillä. En nääs usko että tyllerö tykkää syntyä viellä lokakuun puolella.
Nimistä: Hopeakaislalla kauniit kansainväliset nimet suunnitteilla, Arian on tosi hieno pojalle. Meillä on kolme nimeä päätettynä: yks "kansainvälinen" (normaali Suomessa ja Saksassa), yks suomalainen ja yks saksalainen. Lapsi saa ne kaikki ja lopullinen nimien järjestys päätetään sairaalassa hiusten värin (tai puuttumisen...) mukaan
Jouduttiin tekeen miehen kanssa tällan sopimus, että saatiin joku sopu aikaan.