Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

JennyA isosti onnea tyttösestä :heart: :flower:

Täällä sitä vaan itse kärvistellään viel perkele :kieh:

hih, kuinka voikaan sattua samalta palstalta samaan aikaan samaan paikkaan ja vielä samaan huoneeseen:D

Rinzessa ja papuRinssi rv.38+2
 
Jennylle Paljon onnea prinsessan syntymän johdosta.

Täällä supistellu koko päivän ihan kiitettävästi. Klo 16-18 supisteli 3-5 min välein ja silloin päätin että nyt äkkiä ulos ja kävelylle. Tietty isäntä lähti mukaan. Mentiin käymään kylässä jotta sais hieman pontta synnytyksen alkuun. Niin mitä sitä hulluja. Supparit loppu ku seinään. :( Myöhemmin kun kotiin käveltiin niin kävelin niin reippaasti kun tämän mahan kans voi kiitää. Mutta mitään vaikutusta ole. Nyt supistukset tulee 9-10 min välein. No, hiljaa hyvä tulee.

-löllykkä ja haamu 38+4
 
Niin ja tänään mun isä täytti vuosia, tosin olin päättäny että toivottavasti vauva ei synny samana päivänä. Ja ens ti ( 28 pvä ) on appi ukon synttärit ja en halua että syntyy silloinkaan. Koska sen tiedän että siitä saan kuulla aina....
 
Onnea JennyAdelinallekin prinsessan johdosta!! Toivottavasti Korppisen urakkakin on saanut jo onnellisen päätöksen ja pieni on maailmassa.

Täällä kärvistellään raskausmyrkytyksen kourissa edelleen.. Osastolle olisi pitänyt mutta mittailen verenpaineita kotona ja stixailen pissoja. jalat on kuin limput ja niitä pakottaa melkoisesti ja se kiristää hermoja. Eikä enää supistuksia.. tänäänkään ei vissiin yhtäkään eikä mistään limatulpista tietoakaan Eli taidan olla viimeinen palstailija yhtenä kappaleena vielä marraskuun loppupuolella.. Eilen neuvolassa vauvan tämän hetken painoarvio oli 3500-3700g eli melkoine mötkö on tulossa

Minttu-Maaria 37+5
 
ONNEA JennyAdelina pikku prinsessan syntymän johdosta!!! :heart: :heart: Ihanaa että sun kipuilut on nyt sit ohi, saitkin aika kauan kestää niitä mutta tulos on varmasti kaiken tuskan arvoinen!!

Löllykkä: Kuulostaa siltä että sulla ei olisi lähtö kaukana.

Mä heräsin tänä aamuna jonkinlaisiin supistuksiin. Outoa siis kun ei tiedä miltä ne lopulta tuntuu. En tiedä onko väärä hälytys, mutta siis sellaisia on ollut että selkään koskee, sit koskee alavatsaan tosi selkeitä menkkakipuja, jotka sit pikkuhiljaa menee pois. Ja noita tuli ensin tunnin, sit puolen tunnin sit 20 min välein, sit 10 min välein... Mutta nyt on mennyt jo 20 min taas eikä oo mitään kuulunut joten tais mennä ohi...
lähetin miehen varmuuden vuoks kauppaan kun digikamerasta on patterit lopussa ja oon syönyt kaikki suklaat pois sairaalakassista :whistle: !!
Mistä sitä ensisynnyttäjä oikeesti tietää milloin noi supistukset on synnytyken merkki??? Kai sitä on vaan odoteltava ja katottava jatkuuko vielä vai menikö kokonaan ohi. Huoh.

Huomenna ois 38 poks, mutta tänään vielä 37+6
 
Huomenia uuteen viikonloppuun!

Onnea Jenny A:lle tytöstä! Kiva, että voidaan viellä odotella Korppisen kuulumisia.

Manna- mä oon kuullu, että monilla "oikeet supistukset" tuntuu nimenomaan enemmän selkäpuolella tai tuntuu jopa että olis oikeen kova vessahätä??? No niitä odotellessa... jossulle lähtö tulee niin onnea matkaan :wave:

Meillä ei mitään ihmeellistä. Torstaina ultrassa vauvalla kaikki hyvin, on ihan paikoillaan laskeutunut ja hieno naamakuvakin saatiin pitkästä aikaa. Kuulemma ei paina vauva viellä neljää kiloa vaikka iso onkin, joten helpotus sinäänsä. Lääkärit kieltäyty antamasta mulle painoarvioita. Olen kai valittanu liikaa saksasalaiseen makuun noista arvioiden heittelyistä. Mies ainakin sano että kannatais rouvan pitää vähän soukempaa suuta... no hyvä noitten saksalaisten lääkäreidenkin välillä kuulla vähä elämän totuuksia...????? Vai onko ne sittenkin hormonit, jotka puhuvat suullani ;)

Laskettu aika mulla se ens viikon perjantai (ny 39+1) ja sitä ennen viellä ctg tiistaina ja perjantaina sitte sairaalaan taas näytille. Sen jälkeen joutuuki ravaamaan parin päivän välein näytillä. En nääs usko että tyllerö tykkää syntyä viellä lokakuun puolella.

Nimistä: Hopeakaislalla kauniit kansainväliset nimet suunnitteilla, Arian on tosi hieno pojalle. Meillä on kolme nimeä päätettynä: yks "kansainvälinen" (normaali Suomessa ja Saksassa), yks suomalainen ja yks saksalainen. Lapsi saa ne kaikki ja lopullinen nimien järjestys päätetään sairaalassa hiusten värin (tai puuttumisen...) mukaan :LOL: Jouduttiin tekeen miehen kanssa tällan sopimus, että saatiin joku sopu aikaan.
 
onnea jennyadelinalle tytöstä:)

mua ei ees supistele tai mitään että en taia päästä viel viiKkoihin synnyttämään, vaikka kohdunkaula olikin jo pehemennyt, mut mitää muuta ei ollu tapahtunu :/ en millää jaksais enää tätä selkäkipua ja huonosti nukuttuja öitä!!!
ON TÄÄ NIIIN PITKÄÄÄ ODOTTAMISTA, VARSINKI NÄÄ VIKAT VIIKOT!!!

-äiti88 ja toukka 37+2-
 
Onnea JennyA tytön johdosta!!!

On nämä jänniä aikoja, kun ei tiedä kuka seuraavaksi ilmoittaa lähdöstä tai jo syntyneestä!!! Löllykkä lienee seuraava

Minttu-Maaria; toivottavasti pikkuinen sieltä pian tulisi, ettei tarvisi enää kovin kauaa kärsiä noista r.myrkytyksen oireista!

manna; Kyllä sitä vaan jostain tietää . Mutta jos kovin epäilyttää, niin ainahan sinne synnärille voi soitella ja kysellä...

Omaan napaan ei mitään ihmeellistä, viime yö meni taas ihan normaalisti. Yhden kerran kävin silittelemässä kuopuksen takaisin uneen ja yhden kerran herätin miehen käyttämään nuoremman tytön pissalla .

Miehellä sesonki pukkaamassa päälle. Joutui nyt sitten tänäänkin lähtä töihin. Yleensä hän on ottanut nämä lauantaityöt vapaana, joten voisi sitten ehkä pitää isyysloman päälle vielä ylimääräistä "lomaa", nytkin taitaa olla jo 4 vapaapäivää sisässä... Ja siis tuon isyysloman mies meinasi pitää vasta sesongin jälkeen eli marraskuun lopussa/joulukuun alussa. Ensi viikolla tänne etelään on luvattu lunta, joten voi olla että ensi viikolla alkaa sitten jo pidemmät päivät hällä eli yli 12 tuntisia päiviä tiedossa . Toisaalta olisikin hyvä, jos vauva syntyisi ennen ruuhkahuippua, mieskin pysyisi synnytyksessä hereillä, jos edes ehtii sinne...

No päivä kerrallaan mennään ja tutkaillaan tilannetta...

viides rv 37+0 (2 ja ½ viikkoa niihin viikkoihin, joilloin kaikki muut syntyneet... )
 
Joku näköjään vaivaa joko tätä konetta tai sitten näitä sivuja... Mao Taonkin viesti oli tullut kahteen kertaan..

Mullakin tuli ensin ja sitten kun poistin toisen hävisi molemmat. Onneksi kopsasin tekstin ennen poistoa, mutta sitten siitä hävisi kaikki tummennukset ja hymiöt...

Taisi tulla tähän pinoon liikaa viestejä samaan aikaan ;)
 
Joo... supistukset jatkuivat vielä pari tuntia, kovenivat jopa niin ettei ollut enää epäilystäkään mutta sitten loppui kuin seinään :headwall: ärsyttäviä tollaiset väärät hälytykset!!
Soitin kätilöllekin jo, ja nyt harmittaa kun siellä olis just ollut kiva kätilö tänään vuorossa, ja muut joita oon tavannut eivät olleet mitään maailman ystävällisimpiä, nim. jos vielä jatkuis jossain vaiheesa. Mutta kai tollaisia vääriä hälytyksiäkin voi tulla. Ärsyttää vaan kun meno puol päivää tohon jotain 6 tuntia, sit loppu kokonaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja viides:
Joku näköjään vaivaa joko tätä konetta tai sitten näitä sivuja... Mao Taonkin viesti oli tullut kahteen kertaan..

Mullakin tuli ensin ja sitten kun poistin toisen hävisi molemmat. Onneksi kopsasin tekstin ennen poistoa, mutta sitten siitä hävisi kaikki tummennukset ja hymiöt...

Taisi tulla tähän pinoon liikaa viestejä samaan aikaan ;)
Joo mulla samoin. Samaan aikaan huomasin sun viestit, että ilmeisesti sotkettiin tää systeemi synkronisoidulla kirjoitustahdilla :D

Manna- Mä olisin ilonen jos tulis vähän ees jotain väärää hälytystä ni tietäis mitä odottaa. Nyt on niin hölmö olo, kun ei mitään synnytykseen viittaavaa oo ilmassa. Paitsi on mulla ctg.ssä mitattu samaan aikaan aika voimakkaita supistuksia, mutta ei ne satu yhtään...
 
Huomenta!

löllykkä: Jospa sie pian pääsisit synnyttämään! :hug:

manna: Sinuahan kiusaa supistukset ihan kunnolla. Jospa sinullakin alkaavat ihan kohta uudestaan ja se on menoa sitten! :hug:

Mie taidan kyllä tänään uskaltautua sinne hirvipeijaisiin, koska ei mulla ole olossa mitään muutoksia suuntaan tai toiseen. Vessassa käynnillä on nyt aina tullut katsottua paperi, ni ei oo ollut mitään.. Joten mitä lie oli eilen..

Nukuin viime yön sekä olohuoneen sohvalla että lattialla.. Ja sitten jossain aamutunneilla klo 7 jälkeen siirryin tyttöjen huoneen sohvalle nukkuu.. Kyllä on nyt paikat jumissa ja silmät ei meinaa aueta millään.

Ajattelin ruveta imuroimaan. En kyl taida jaksaa lattioita pestä.. :ashamed:

Red Dragon & Nuppu 38+6 :heart:
 
JennyAdelina Paljon onnea prinsessasta :flower: :flower: :flower:
Aika ihana sattuma että samaan aikaan olette siellä laitoksella =)

Tänne ei mitään uutta.Ajattelin käydä ostamassa maalia ja maalata siskon kanssa yhden keittiön seinän,haluaa jotain uutta tähän taloon...
Iltapvä:llä olisikin sitten kummitytön synttäreille meno ja miehellä koko viikonloppu töitä eli ei edes huomaa mitään eroa viikkoon |O No huomenna jos vaikka sitten siivoaisi jos tuo seinä olisi kuivunut...
 
Jennylle Paljon onnea prinsessan syntymän johdosta. :flower:

Täälä voidaan pahoin joten palailen taas kun on olo sellasen ehkä normaali.. supistuksia tääläkin tulee mutta niitä tulee tunnissa 5-6 et ei viä mitää halyyttävää.. mutta sais jo alkaa jotain tapahtuun kun olo on niin järkky ja ei enää jaksa tehä mitään.. :ashamed:

paula+peikko 38+1
 

Yhteistyössä