Hakutulokset

  1. Chala

    Luominen kumosi evoluutioteorian?

    Mikä jumalasta tai kreationismista tekee jotenkin luotettavamman?
  2. Chala

    Voiko sivari olla miehekäs?

    Kai olet itse aito naisellinen nainen joka herää meikattuna, hoitaa kaikki kotihommat ja ottaa mieheltä turpaan lauantai-iltana ryyppyreissun jälkeen kun ei odota heti oven auettua perse pystyssä eteisessä? Suomileijonamiehet rulaa!
  3. Chala

    Vaikein päätös ikinä...

    Äitiys ei ole yhtä kuin marttyyrius. Se kannattaisi tällä palstalla useammankin sisäistää.
  4. Chala

    Vuokra vai omistusasunto?

    Itselle sopi omistus paremmin, koska pk-seudulla pääsee helpommin vähän edullisemmin isompaan kämppään kiinni ostamalla kuin vuokraamalla. Olen edellisen kanssa samaa mieltä siitä, että elämäntilanne ja omat intressit liittyen muuttoihin ja remontteihin jne. merkitsevät paljon enemmän kuin...
  5. Chala

    Raskaudenkeskeytys

    Noilla huutelijoilla on ollut yleensä vähän turhan mukava elämä, ei käy mielessäkään että joku jolle alkaa naamaansa aukoa, on voinut ystäväsi kaltaisen kohtalon kokemaan. Keskenkasvuisia ja elämäänsä katkeroituneita, surullisia ihmisiä. Sääliksi käy, sinänsä, voisivat vaan itsekin jossain...
  6. Chala

    Oma aika

    Jo ennenkuin asuttiin yhdessä, mieheni hoiti usein mun lapsia jos olin pidempään töissä kuin hän tai jotain ylimääräisiä menoja. Viihteellä tupataan käymään yhdessä kun lapset ovat isällään, mutta en usko että olisi mitään ongelmaa jättää lapsia miehelleni jos johonkin haluaisin lähteä. Sun...
  7. Chala

    mielikuvitusleikki: erilaiset häät

    Mitä tässä on seuraillut toisten hääinnostusta ja suunnittelurumbaa, tuntuu hieman erilaiselta ajatukselta ainoanlaiset häät mitä itse voisin kuvitellakaan. Jossain kauempana, rannalla, kevyissä vaatteissa ja paljain jaloin, jos vieraita ollenkaan niin korkeintaan kymmenen, joissa vain lähimmät...
  8. Chala

    Erosta

    Sitten kun olet todella varma että ero on paras, käytännössä ainoa vaihtoehto josta sekä aikuiset että lapset selviävät jossain määrin täysjärkisinä, tulee se varmuus siitä että näin pitää tehdä. Sen jälkeen asiaa ei myöskään ohimenevää hetkeä ja itsesäälissä rypemistä (mikä kuuluu asiaan)...
  9. Chala

    Minkälaisen diagnoosin tekisitte tällaisessa ihastumistapauksessa?

    Tosi surullista että sellaisia ihmisiä löytyy jotka fiksautuvat ulkonäköön niin paljon, että se on ensimmäinen ja viimeinen mitä ajatellaan ja se oikea ihminen jää paitsioon. Aikasta hyviä juttuja voipi mennä sillä ajatusmallilla ohi.
  10. Chala

    Ottaako teidän miehet perjantaipulloa?

    Mua edelleen naurattaa otsikko/nikki yhdistelmä. Vaihtoehtoina ottaa perjantaipullo tai olla raitis? On se hyvä että elämä on vähän mustavalkoista, ei sitten tule ylläreitä sieltä harmaalta alueelta :D
  11. Chala

    Oletteko ostamassa asuntoa vaiko odotteletteko mitä taloudessa tapahtuu?

    Mä ostin just äskettäin kämpän palvelujen ja duunien läheisyydestä. Sopivan kokoinen meidän perheelle ja olen erittäin tyytyväinen vaikka fiksattavaa onkin ja remontteja tiedossa. Hinta oli erittäin kohdillaan ja vielä vähän alle. Katsellaan ehkä sitä omakotitaloa taas myöhemmin kun on rahkeita...
  12. Chala

    Ottaako teidän miehet perjantaipulloa?

    Woot? :D Ai että miehisyyden mitta :D Jos tällä mittarilla tikutetaan kuka on mies niin mä otan tuon "pojan" erittäin mielellään. Käydään kyllä fiiliksen mukaan terassilla istuskelemassa tai otetaan himassa vähän kun lapset on muualla, mutta ei todellakaan kuulu vakiovarustukseen mikään...
  13. Chala

    Oudoin palvelus mitä teiltä on pyydetty

    Mulla on kaks kaveria jotka harrastaa tuota ihmisten päältä vaatteiden ostamista :D Sukkia eivät ole myöntäneet hankkineensa näillä keinoin, mutta toinen oli lähettänyt mm. joskus talvella baarista tytön pikkuhoususillaan taksilla kotiin kun osti häneltä housut jalasta :D
  14. Chala

    taiteilijanimet facebookissa

    Ai. Mä en ole omassa tuttavapiirissä törmännyt ihan tuollaiseen. Paljon on kyllä heitä jotka ei ihan omalla nimellä ole, vaan jonkinlainen väännös esim. sukunimestä tai sitten pelkillä etunimillä. Jotkut menee epämääräisten kiertohaasteiden perässä mutta osa on ihan duunin takia, ei ole niin...
  15. Chala

    onko väärin jos en saa kotona

    Eipä se suhde vissiin kovin loistavassa kunnossa ole jos tuollaisia ongelmia on. Kannustaisin eroon tai terapiaan tai molempiin ja sit on joko ongelmia ratkottu tai vapaus paneskella kaikkea mikä liikkuu.
  16. Chala

    Miten pystyt asumaan lastesi kanssa huonomaisella asuinalueella?

    Voi tsiisus.. Maineita on alueilla vaikka minkälaisia, ei se suurimmalla osalla kerro tämänhetkisestä tilanteesta yhtään mitään. Mekin asutaan ihan kustannusten ja sijainnin takia alueella joka on ollut pieneltä osin tosi levoton joskus 70-80-luvun taitteessa, mutta jonka maine elää vahvasti...
  17. Chala

    Tapaamiset etävanhemman kanssa

    Meillä ei välimatkaa ole kuin parikymmentä kilometriä ja kun lapset kasvavat, pääsevät julkisilla kulkemaan, mutta tällä hetkellä ihan randomilla kuskaillaan molemmat lapsia miten sattuu. Välillä on matkan varrella, välillä kuljetetaan erikseen. En näe missään määrin että asia kuuluisi jotenkin...
  18. Chala

    Kun mies on se haluttomampi osapuoli.. muita?

    Exän kanssa oli sama ongelma. Meillä oli niin paljon ongelmia ja ristiriitoja että se vaikutti suoraan myös seksielämään. Mies oli ihan lukossa psyykkisesti ja fyysisesti, lähentymisyritykset kariutui selän kääntämiseen eikä häneltä tarvinnut aloitteita toivoa.

Yhteistyössä